Stránka 1 z 1
Napsal: úte 25.08.2009 20:16
od Olda H
Chlapi, zjistil už někdo co odchází ve vstřikovacím čerpadle když to dělá problém s teplým startem ? Je to tepelné čidlo, nebo nějaká ptákovina v kostce ? Vždy je konečná "vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo a v poho" nebo "mám repas čerpadla a vše ok".

Tak co tam většinou umře

A dá se vůbec sehnat jen ta samotná kostka ?
Napsal: stř 26.08.2009 10:24
od gyrous
X možností.... pokud to jde za tepla nastartovat se žhavením, tak problém v čerpadle nebude, to spíš unikající tlaky, nebo chybné dávkování(vstřiky či filtry).
Pokud to je závadou čerpadla tak to by mě taky zajímalo, která část to dělá...

Napsal: stř 26.08.2009 12:40
od Olda H
gyrous píše:X možností.... pokud to jde za tepla nastartovat se žhavením, tak problém v čerpadle nebude, to spíš unikající tlaky, nebo chybné dávkování(vstřiky či filtry).
Pokud to je závadou čerpadla tak to by mě taky zajímalo, která část to dělá...

No, berme že nepadá nafta, tlaky na válcích ok, předvstřik ok. Při teplém motoru nežhaví, proběhne pouze diagnostika.
Přece se vždy při horších teplých startech nemůže měnit vstřikovací čerpadlo, a navíc při repasi tam něco mění - ale co. Kdo to prozradí.

Napsal: stř 26.08.2009 13:14
od tds
tlakovej spodek čerpadla.je to část která vytváří potřebný tlak pro vstřikování nafty,prostě se to vyšmatle a už to netlačí takovej tlak aby to správně zapálilo.vlivem tepla se vůle ještě zvětší a pak to tak vypadá.Nemáš pravdu,vždy při těchto problémech se mění čerpadlo,problémy čerpadel jsou způsobeny nekvalitní naftou.životnost čerpadla je cca.180-300 tis. znám odsobně jedno tds,které jezdí v Rakousku a ten má 290 tis s původním čerpadlem a chytá na břink.
Napsal: pát 28.08.2009 07:45
od Olda H
tds píše:tlakovej spodek čerpadla.je to část která vytváří potřebný tlak pro vstřikování nafty,prostě se to vyšmatle a už to netlačí takovej tlak aby to správně zapálilo.vlivem tepla se vůle ještě zvětší a pak to tak vypadá.Nemáš pravdu,vždy při těchto problémech se mění čerpadlo,problémy čerpadel jsou způsobeny nekvalitní naftou.životnost čerpadla je cca.180-300 tis. znám odsobně jedno tds,které jezdí v Rakousku a ten má 290 tis s původním čerpadlem a chytá na břink.
o které části teda mluvíš

Napsal: sob 29.08.2009 22:22
od troutny
O rozdělovací hlavě,z které vystupují vysokotlaké vstřikovací trubky.
Je to chycené přes 4 torxy k hliníkovému tělesu čerpadla a celé s vysokotlakým axiálním pístkem to tvoří tu vysokotlakou část="tlakový spodek".