Stránka 1 z 1

Napsal: stř 22.07.2009 09:12
od Infe
Doufam, ze nedostanu vyhubovano, ze to tu uz nekde je, ale pri vyhledani dynamic drive se mi objevily jen ruzne zminky vybavy v inserci.

Chci se zeptat na par veci. Mam moznost sehnat BMW E60 530d 160kw r.v. 2005, najeto 130 000, po prvnim majiteli, koupeno a servisovano v Cechach v inveltu, servisni knizka z inveltu, vybava svetlej latkovej interier (majitel nechtel kuzi), titanove seda metla, tempomat, automaticke klimo, xenony, asi kotel dalsich veci, ktere zjistim az to uvidim a hlavne podvozek DYNAMIC DRIVE.

Zajima me jak nakladna je udrzba. Predpokladam, ze ten podvozek bude puvodni a po 130k km akorat ve stavu, ze by nebylo od veci provest v nejblizsi dobe vymeny. Jsem technickej analfabet, takze nevim jestli se to tyka nakych specialnich tlumicu nebo proste ceho vseho, ale predpokladam ze to bude vyrazne drazsi nez treba vymena vsech 4ech tlumicu na E46. Takze muze mi nekdo povedet, na kolik takova sranda prijde a co vsechno je nutne u tohohle podvozku obvykle menit? Klidne to nejak rozepiste podrobneji jako pro debila, budu vdecny...

Druhy dotaz je na cenu. Auto je za 430 000Kc a me zajima nakolik je ta cena vyhodna. Popravde shanim E46 330 pres M3maniaka a tohle je uz kapanek za mymi moznostmi (resp. spis za prachama, ktery chci do auta investovat). Navic auto bude za 14 dni a pokud by do ty doby byla ta E46, tak mam dilema vyreseny a beru ji. Na druhou stranu pokud je ta cena hodne slusna, auto bude v dobrym stavu, tak si asi tech 100k navic pujcim od banky a pudu do toho. Jsem trosku zmateny z cen, ktere vidim v inseratech, bo tam se 530d E60 2003-2005 pohybuje od 330k do 700-800k, skoro nikde neni uveden ve vybave ten podvozek dynamic drive a navic v inseratech jsou casto premrstene ceny, za ktere je to naprosto neprodejne.
Takze zkratka muze mi nekdo kdo se pohybuje kolem prodeje tehle aut rict, za kolik by bylo realne to rychle obratem prodat, kdybych to nakonec prece jen koupil?

Predem diky za odpovedi a prosim o vyjadreni jen nekoho kdo vi o cem mluvi, ne naky domnenky a hypotezy nekoho kdo si chce proste jen pokecat, ale vi o tom prd. Dekuji!

Napsal: stř 22.07.2009 09:29
od prase007
Já bych se toho vůbec nebál, je to boží záležitost, měl jsem možnost to zkusit v test káře a lituju že ho v E60 nemám. DD nemění nic na podvozku auta, pružinách, tlumičích ... je to jen věc navíc. Sondoval jsem zahraniční BMW forka a E60, našel jsem pár lidí co s tim mělo problémy na X5, ale opravdu toho neni moc.

Napsal: stř 22.07.2009 09:46
od RuDoSh
Taky si myslim, ze to nema s podvozkem nic spolecneho, meni to pomer otaceni volantem v zavislosti na rychlosti.... jezdil jsem s tim a neni to zle.... ale neco podobneho uz myslim mela moje byvala e34 z 93tiho.... jen to nebylo elektronicky :)

Napsal: stř 22.07.2009 10:00
od prase007
RuDoSh píše:Taky si myslim, ze to nema s podvozkem nic spolecneho, meni to pomer otaceni volantem v zavislosti na rychlosti.... jezdil jsem s tim a neni to zle.... ale neco podobneho uz myslim mela moje byvala e34 z 93tiho.... jen to nebylo elektronicky :)
to je něco jínýho zase, active steering nebo tak něco :D

Dynamic Drive je vyvažování auta v zatáčkách aby se nenaklánělo.

Doporučuju nastudovat tohle http://www.bmw.cz/cz/cs/newvehicles/5se ... ience.html

Před koupí E60 jsem si s tim hrál asi měsíc :)

Napsal: stř 22.07.2009 10:06
od RuDoSh
prase007 píše:
RuDoSh píše:Taky si myslim, ze to nema s podvozkem nic spolecneho, meni to pomer otaceni volantem v zavislosti na rychlosti.... jezdil jsem s tim a neni to zle.... ale neco podobneho uz myslim mela moje byvala e34 z 93tiho.... jen to nebylo elektronicky :)
to je něco jínýho zase, active steering nebo tak něco :D

Dynamic Drive je vyvažování auta v zatáčkách aby se nenaklánělo.
aha :oops:

Napsal: stř 22.07.2009 10:41
od Infe
Ok, DD je tedy v pohode. Muze mi nekdo zodpovedet este druhou cast otazky ohledne ceny ty E60ky?

A jeste OT, za kolik je realny to kvalitne precalounit do svetle hnede kuze ;-)?

Napsal: stř 22.07.2009 10:45
od jezdec
Výměna látkového vnitřku za kožený vycházel v případě kombi na 50.000,- použitý. :( U sedanu to je asi podobný.

Napsal: stř 22.07.2009 10:45
od RuDoSh
Infe píše:A jeste OT, za kolik je realny to kvalitne precalounit do svetle hnede kuze ;-)?
necalounil bych, ale hledal bych interier treba z nejake zborky.... protoze jako ve fabrice ti to snad nikdo neusije....

Napsal: stř 22.07.2009 12:20
od Infe
Cim vic o tom premyslim, tim spis se na to vykaslu a pockam co sezene M3maniak. Resp. na to cekam stejne a jestli neco bude driv, nez tohle bude k dispozici, tak neresim vubec nic a beru to. Jediny co me trosku sere je, ze M3maniak rikal (a podle toho co vidim v Nemecku, tak ma pravdu), tak sehnat libovou E46 podle mych predstav za 300 - 350k bude dost problem a s cenou kolem 400k uz se da pokukovat po slusnejch E60kach nebo i E90kach. Ach jo, proc nemuzou ty E46 bejt uz o neco levnejsi...

Ale stejne me zajimaj nazory na to co sem napsal vyse a doufam, ze se jeste nekdo vyjadri hlavne k tej cene a jak vyhodna ta koupe je nebo neni...

Napsal: stř 22.07.2009 13:30
od prase007
Ta cena mi přijde adekvátní. Pokud je auto v dobrym udržovanym stavu a neni po bouračce, tak bych i řekl, že to je docela dobrá cena.

Napsal: stř 22.07.2009 13:40
od Hanz
vim o firme v Nemecku, kde prijedes a za 6 hodin odjizdis s interierem jako z fabriky, vyjde to na 1200,- euro

Napsal: stř 22.07.2009 14:33
od Infe
Hanz píše:vim o firme v Nemecku, kde prijedes a za 6 hodin odjizdis s interierem jako z fabriky, vyjde to na 1200,- euro
To zni dost dobre. Nakej odkaz na ne?