Napsal: pát 17.07.2009 20:45
Dámy a pánové, klubáci.
Mám po dlouhé době konečně tu čest Vám představit auti, které se pro mě stalo citovkou. Historie jak to vše vzniklo je dlouhá a taky za to z části může člověk, který mi byl nejlepším přítelem a náš svět odešel vedle mě právě v jednom z BMW při nehodě.
Vytičil jsem si sen, získat BMW M3 E36 3.2 sedana v černé barvě a bílé kůži. Spusta lidí mě od sedana odrazovala, přeci jen jich bylo vyrobeno 1307 kusů a není tak atraktivní, přesto jsem si nedal říct a začal pátrat.
Asi po 2 měsících hledání jsem našel, resp. one mě, Macha. Dlouhou dobou jsem jsem po uzavření předběžné domluvy kašlal na školu a pracoval po nocích a ve volnu. Aby jste byli v obraze, tak studuji doktorát a prostě jsem to na rok zastavil a snažil se vydělat. Chtěl bych tedy touto cestou poděkovat všem, kteří mi dohodili kšefty, především pak Jookovi, všem co mi pomáhali při realizaci (Speedy, Macha) a s opravami ... a nejvíc pak rodičům za trpělivost
(Ti si to stejně nebudou číst).
Konec oplétaček, auto než se ke mně dostalo prošlo pořádným zatežkávacím peklem, nemyslím teď že by ho někdo prasil, ale nazvěme to problémem s opravou. Auto totiž před tím, než jsem ho pořídil šlo na výbrus kliky a výměnu ojnice. Bohužel nastaly komplikace s ND, krádeže apod. a oprava se nakonec ze 3 týdnů protáhla na 3 měsíce... Ti kdo sledovali můj odpočet, asi ví o čem mluvím
Nicméně, auto už je na dvoře a specifikace zde:
- M3 E36 3.2 sedan, 4/96, černá metaliza (kód 303 - cosmosw), bilý interiér, najeto 156 tisíc, já jsem 3. majitel, pravidelná serviska, doložené doklady o opravách, dovoz Švýcarsko a 2 roky v ČR. Nikdy nebourané, nikdy nejeté v zimě, garážované, sportovní štelovatelé tlumiče KONI, potrubí SuperSprint, koncovka Remus, brzdy BMW, dvouzonová klima, Vanos měněn 20.tis km zpět, odblokované veškeré funkce na velkém BC, BMW radio + CD changer, litá double spike ///M kola včetně páté rezervy (to se nevidí). Nová spojka, olej vždy měněn po 7 tis., zadní křídlo BMW M3 GT rv.98, omezovač do 250kmh
Foto : http://www.podoba.cz/BMW_M3_013.JPG
V současné době mám s autem následující problém(y):
-------------------------------------------
- po opravě motoru teče po zajetí Vanos - srpen pan Hajro, Litomyšl
- malinko něco hvízdá (kompresor klimy, bude novy)
- celá pravá strana je od blatníku k blatníku objetá klíčem (koncem srpna lak)
- levá strana řízení je asi vysypaná tyč ... na geometrii to dnes odhalili, klepe se volant a i po G táhne mírně doprava (do konce srpna bude zakoupeno)
Co přibude:
-------------------------------------------
- již jsem nasadil GT křídlo
- z USA mi dojdou Depo světla + Xenony 5000K + AE Thin line (12.8. přileti)
- možná mračítka origo Rieger
V současné době auto zajíždím, mám nahrkáno jen 450km a ještě jde citít, že si auto sedá po výbrusu. Mám z něj nehorázný respekt, alespoň si zvyknu. Nejhorší bylo sehnat v místech bydliště a zaměstnání garáže, ale po půl roce se nakonec zadařilo. Ještě aby nebylo nic vážného s motorem a budu šťastný.
Nezbývá než abyste mi drželi palce abychom byli oba zdraví a taky hodně najezdili a nikomu se nic nestalo, já se o to budu snažit.
Toť vše a doufám, že se uvidíme na Bigu.
Mám po dlouhé době konečně tu čest Vám představit auti, které se pro mě stalo citovkou. Historie jak to vše vzniklo je dlouhá a taky za to z části může člověk, který mi byl nejlepším přítelem a náš svět odešel vedle mě právě v jednom z BMW při nehodě.
Vytičil jsem si sen, získat BMW M3 E36 3.2 sedana v černé barvě a bílé kůži. Spusta lidí mě od sedana odrazovala, přeci jen jich bylo vyrobeno 1307 kusů a není tak atraktivní, přesto jsem si nedal říct a začal pátrat.
Asi po 2 měsících hledání jsem našel, resp. one mě, Macha. Dlouhou dobou jsem jsem po uzavření předběžné domluvy kašlal na školu a pracoval po nocích a ve volnu. Aby jste byli v obraze, tak studuji doktorát a prostě jsem to na rok zastavil a snažil se vydělat. Chtěl bych tedy touto cestou poděkovat všem, kteří mi dohodili kšefty, především pak Jookovi, všem co mi pomáhali při realizaci (Speedy, Macha) a s opravami ... a nejvíc pak rodičům za trpělivost

Konec oplétaček, auto než se ke mně dostalo prošlo pořádným zatežkávacím peklem, nemyslím teď že by ho někdo prasil, ale nazvěme to problémem s opravou. Auto totiž před tím, než jsem ho pořídil šlo na výbrus kliky a výměnu ojnice. Bohužel nastaly komplikace s ND, krádeže apod. a oprava se nakonec ze 3 týdnů protáhla na 3 měsíce... Ti kdo sledovali můj odpočet, asi ví o čem mluvím

Nicméně, auto už je na dvoře a specifikace zde:
- M3 E36 3.2 sedan, 4/96, černá metaliza (kód 303 - cosmosw), bilý interiér, najeto 156 tisíc, já jsem 3. majitel, pravidelná serviska, doložené doklady o opravách, dovoz Švýcarsko a 2 roky v ČR. Nikdy nebourané, nikdy nejeté v zimě, garážované, sportovní štelovatelé tlumiče KONI, potrubí SuperSprint, koncovka Remus, brzdy BMW, dvouzonová klima, Vanos měněn 20.tis km zpět, odblokované veškeré funkce na velkém BC, BMW radio + CD changer, litá double spike ///M kola včetně páté rezervy (to se nevidí). Nová spojka, olej vždy měněn po 7 tis., zadní křídlo BMW M3 GT rv.98, omezovač do 250kmh
Foto : http://www.podoba.cz/BMW_M3_013.JPG
V současné době mám s autem následující problém(y):
-------------------------------------------
- po opravě motoru teče po zajetí Vanos - srpen pan Hajro, Litomyšl
- malinko něco hvízdá (kompresor klimy, bude novy)
- celá pravá strana je od blatníku k blatníku objetá klíčem (koncem srpna lak)
- levá strana řízení je asi vysypaná tyč ... na geometrii to dnes odhalili, klepe se volant a i po G táhne mírně doprava (do konce srpna bude zakoupeno)
Co přibude:
-------------------------------------------
- již jsem nasadil GT křídlo
- z USA mi dojdou Depo světla + Xenony 5000K + AE Thin line (12.8. přileti)
- možná mračítka origo Rieger
V současné době auto zajíždím, mám nahrkáno jen 450km a ještě jde citít, že si auto sedá po výbrusu. Mám z něj nehorázný respekt, alespoň si zvyknu. Nejhorší bylo sehnat v místech bydliště a zaměstnání garáže, ale po půl roce se nakonec zadařilo. Ještě aby nebylo nic vážného s motorem a budu šťastný.
Nezbývá než abyste mi drželi palce abychom byli oba zdraví a taky hodně najezdili a nikomu se nic nestalo, já se o to budu snažit.
Toť vše a doufám, že se uvidíme na Bigu.