Stránka 1 z 2

Napsal: sob 11.07.2009 12:53
od Filozof
Na kolik muze vyjít uprava E46 M3 s kompresorem. Myslím tu zástavbu a vyladeni u nekoho v dílne?
Nemyslím primo od G POWER


Máte nekdo zkusenosti ?
Viz link.

http://automix.centrum.sk/tuning/576466 ... ove-bmw-m3

Napsal: sob 11.07.2009 12:57
od MattyX
stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru :D

Napsal: sob 11.07.2009 13:36
od Rendis

Napsal: ned 12.07.2009 01:03
od Filozof
MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru :D


nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....

Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka. :wink:

Napsal: ned 12.07.2009 07:13
od all
Filozof píše:
MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru :D


nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....

Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka. :wink:


to odhaduješ hodně špatně.... kvalitní veci hodně stojí a není to jen kompresor a hurá jedééém

Napsal: ned 12.07.2009 12:44
od MattyX
Filozof píše:
MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru :D


nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....

Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka. :wink:


me ta cena prijde celkem primerena tomu co za to dostanes,respektive je to vsecko sladeny tak aby to fungovalo a neco vydrzelo :)

Napsal: ned 12.07.2009 20:48
od macam3
Filozof píše:
MattyX píše:stejne budes potrebovat kompletni kit kterej dela treba ten g-power a tezko rict jestli franta ve stodole to udela tak jak lidi z g-poweru :D


nemyslím ani frantu ani vatare co si na tom nahrabe plno penez.
Proste cena kitu komplet. 200K je trošku mimo....

Očekával bych že ty komponenty musí bejt do 50k bez instalace i s provizi obchodníka. :wink:

Za pade nekoupíš ani ten samotny kompresor,měl si napsat aspon kilo , za ty komponenty 8)

Napsal: ned 12.07.2009 21:06
od stormer
nemyslim si,že by to motor,výfuk a sání neustály.Přeci jen M3 je už slušně poladěná a snad by stačilo jen přenastavit řídící jednotku....???

Napsal: ned 12.07.2009 22:34
od matal
Kamarád si nachal dát KK do 330i e46 a bylo to cca těch 200k i s montáží..
Výkon 330PS a 420Nm

Napsal: pon 13.07.2009 12:42
od Filozof
matal píše:Kamarád si nachal dát KK do 330i e46 a bylo to cca těch 200k i s montáží..
Výkon 330PS a 420Nm


To možná ano ale já našel bez monáže KIT za cca 60tisic komplet. Pak už jen člověka co je specialista a udělá to s naladěním. :wink:

PS: 200tisic strkat do 330CI mi přijde docela drahá sranda když M3 je kolem 500k velice slušnej kousek vyladěnej a má 343koní a komplet brzdy atd.

U té 330Ci musíš ostatní dodělat a to tě vyjde ve výsledku draho.

Druhá věc nad kterou známej přemýšlí je M5 E39 a snížit hmotnost. 450koní tam není problem. ale ta hmotnost je škoda. stačilo by 300kg dolu.
Zatím jen přemýšlí co by bylo efektivnější a účinější.

Rád by 4s 0-100 a kolem 330km/h max alespon.

Což odlehčená vyladěná M5 dokáže. Jde o to jak by to udelal s tou váhou.

Napsal: pon 13.07.2009 13:12
od Hanz
kit za 60tis jsou ve vysledku penize do kanalu, věř mi... turbokity co za neco stoji zacinaji na 6tis USD

Napsal: pon 13.07.2009 20:19
od Vlasta
330 km/h? Tak na to bude potřebovat tak 600 poníků

Napsal: pon 13.07.2009 21:23
od macam3
Hanz píše:......
..........kity co za neco stoji zacinaji na 6tis USD


:) A navíc sou laděný na US béňo ,né na evropu,tak že další desítky tis za doladění el 8)

Napsal: pon 13.07.2009 21:44
od Rejchy
Když pominu že úpravy typu,kompresor/dodělávané turbo,jsou vyhozené peníze,tak na co potřebuje aby mu to jelo 330km/H??

Napsal: úte 14.07.2009 00:41
od doomsnoopy
cena stage 2 g pover na mko je 18tis euro stage 3je 35 tis....cenik poslem ak niekto chce....ja som sa rozhodol ze tolko penazi nemam:D

Napsal: úte 14.07.2009 08:24
od cabal
Vlasta: [330 km/h? Tak na to bude potřebovat tak 600 poníků]

- kde že. M3 E36 3.2ti dá ~ 305 bez sebemenších úprav a to má 320PS

k tématu. Myslím, že je to zbytečné rvát do auta kompresor a další kity, pokud nebudeš jezdit závody. Jednak to příjde hodně draho (ta cena 200 tis, je tak akorát - vačky, těsnění, motor, kity, všechno budeš muset předělat na lepší) a jednak se sníží životnost samotného motoru no, dejme tomu na 30-50 tis km (odhad, záleží jak budeš jezdit).

Proto se takový věci do "normálních aut pro normální lidi" zpravidla nedávají a nechávají se týmům na racing. Je to na Tobě, ale považuji to za zbytečně vyhozený peníze jak teď, tak do budoucna (opravy, údržba, životnost atd...) je to tak půl roku co jsem se o to zajímal, chtěl jsem turbo kit + kompresor, velmi rychle jsem vystřízlivěl.

Hawk

Napsal: úte 14.07.2009 09:49
od RuDoSh
M3 e36 da 305km/h? Tak na tachometru co hodne promeruje, ne? :-)

Napsal: úte 14.07.2009 10:29
od Filozof
cabal píše:Vlasta: [330 km/h? Tak na to bude potřebovat tak 600 poníků]

- kde že. M3 E36 3.2ti dá ~ 305 bez sebemenších úprav a to má 320PS

k tématu. Myslím, že je to zbytečné rvát do auta kompresor a další kity, pokud nebudeš jezdit závody. Jednak to příjde hodně draho (ta cena 200 tis, je tak akorát - vačky, těsnění, motor, kity, všechno budeš muset předělat na lepší) a jednak se sníží životnost samotného motoru no, dejme tomu na 30-50 tis km (odhad, záleží jak budeš jezdit).

Proto se takový věci do "normálních aut pro normální lidi" zpravidla nedávají a nechávají se týmům na racing. Je to na Tobě, ale považuji to za zbytečně vyhozený peníze jak teď, tak do budoucna (opravy, údržba, životnost atd...) je to tak půl roku co jsem se o to zajímal, chtěl jsem turbo kit + kompresor, velmi rychle jsem vystřízlivěl.

Hawk


Není to moje vize ale kamoše. Jinak jde o to že má dohady s člověkem co má mergla a ten jede za 4,8s a max má tušim 300km/h.
A jelikož on miluje BMW a má na to prachy. Ale ne 2mega na novou M5 chce mu ukázat záda.

Se svojí nynější starou 540i to nepujde tou se drží zuby nechty ale AMG mu ujíždí jak na rozjezd tak max.
Takže řeší zda M5 a odlehčit a poladit ...(450-480koni cca) nebo M3 a nějakej kit.

M5 má parametry 5,2s a 300km-h což je na hraně s AMG od merglu.
Možná by ta váha a uprava M5 byla levnější a dokázala by 4s a cca 330km-h.

Zatim jsou to pouze teorie.

Já jsem se sním o tom trochu bavil a řekl. Nejde jen o to bejt rychlejší ale taky to že miluje Mka (M3-M5) a když už, tak at si udelá radost před tím AMG a zabije dve mouchy jednou ranou.

Taky to probíral s mechošem co se zabívá závodáky a řekl že to není problém, že M5 má velký potenciál na upravy jen ta váha se mu nelíbila. cca 1850kg.

Napsal: úte 14.07.2009 11:06
od Hanz
tohle téma je plný ... jako žumpa před vývozem... někdy mrkněte na podobný (rozměrově, podobný Cx) auta s Vmax 300 a jaký mají výkony... to je jak debata majitelů Renoulta R19 16V o Vmax 260 a pod :-)

Napsal: úte 14.07.2009 11:54
od Filozof
Hanz píše:tohle téma je plný ... jako žumpa před vývozem... někdy mrkněte na podobný (rozměrově, podobný Cx) auta s Vmax 300 a jaký mají výkony... to je jak debata majitelů Renoulta R19 16V o Vmax 260 a pod :-)


Já tohle naštěstí řešit nemusím. Mě jen zajímalo jestli tady někdo upravy těchto aut dělal (krom JFK) a s jakým výsledkem.
Nic víc nic mín :wink: