Stránka 1 z 1

Napsal: úte 07.07.2009 20:02
od PetacekBE
Poraďte pls - jak správně umýt motor abych nenapáchal více škody než užitku ??? Nemám v motorovém prostoru elektriku zrovna v dobrém stavu a v servise mi jej umýt nechcou - tak bych si jej chtel umyt sam. Tak jak tedy - motor ma byt predpokladam studeny... Co zakrýt a na co si dát pozor. Diks.

Napsal: úte 07.07.2009 20:41
od castro
zpravidla bych zakryl baterku / kontakty od baterky, alternátor, cívky ( rozdělovač ) a pojistky. Vše ostatní by mělo těsnit a tomu slabému tlaku vapky odolat.

já to dělám tak že vlažný motor postříkám přípravkem na mytí motorů, nechám chvíli působit, pak to ještě jednou zopakuju a pak už jen zajedu pod vapku a vypláchnu to všechno vodou. Pokud si můžeš vybrat z více režimů, zvol ten s teplou vodou, motor nemusí být vyloženě studenej. Chce to ale omývat důkladně, jinak ti tam zůstane ten čistič a je to pěkný svinstvo.

V podstatě jsem pak už ani nezakrýval ten altík, pojistky a stříkal to tam natvrdo.

Co se maximálně může stát že nenastartuješ dokud to nevyschne nebo ti to bude chvíli škubat, podle toho kam se dostane voda kam by neměla...

po zaschnutí natřu všechny plasty přípravkem na palubku/interiér... klidně i impregnací na pneu je to fuk.

Napsal: úte 07.07.2009 20:46
od GeorgosAc
nejjednodussi reseni je zajet do BMW a za 4 kila to mas hotovy vcetne konzervace... nemusis kupovat zadnou chemii , nemusis mit strach ze neco poseres a vysledek je famozni....

Napsal: stř 08.07.2009 05:18
od PetacekBE
nejbliší bmw je tady auto synot Zlín - na to by přistoupili ne ?

Napsal: stř 08.07.2009 19:47
od ericV8
jo jo zajet do BMW :) at nedopadnes jak ja ... sem to nejdriv postrikal pripravkama na motor a pak to hezky splachl hadici z vrchu ... to bylo rano. Odpoledne jsem jel na vylet ale jen tak na 3 -4 valce misto na 8 :) nez vyschly ostatni svicky .... tak se ted chystam vymenit tesneni ....

Napsal: čtv 09.07.2009 09:49
od disgorge13
Ahoj,


kazdej rok po ukonceni solne sezony vemu samponem motorovy prostor a vydrhnu
( nic nezakrejvam - sul se dostane vsude )

nasledne vemu wapem celej motor potom necham vystchnout na slunicku a hotovo
nikdy nebyl zadnej problem