Stránka 1 z 1

Napsal: pát 12.06.2009 16:53
od jezdec
Ahoj kluci,

máte někdo zkušenosti s aditivem SUPER DIESEL ADITIV?

Díky za radu.


Jirka

Napsal: pát 12.06.2009 23:03
od PetacekBE
Nevím konkrétně co je pod tímto názvem myšleno,jestli myslíš nějaké ADITIVUM ke zlepšení mastnosti nafty- já to používám - a v podstatě žádné změny nepozoruji používám to jen pro dobrý pocit ale spíše se na to asi vyseru - myslím si že to nemá cenu.... :wink:

Napsal: pát 12.06.2009 23:09
od bmwfil
Myslíš to aditivum v bílé pixle s zelenočervenýma nápisama od VIFu? Tak to používám v zimě a v poho... Snad to čistí motor... věř a víra Tvá Tě uzdraví... :)

Napsal: sob 13.06.2009 08:12
od jezdec
jo,jo myslim to aditivum v bile pixle. Je udajne letni a zimni a podle nejakych testu by melo byt nejlepsi. Vsude se probira spatna kvalita nafty v CR a tak se chci vyhnout tomu, ze se budou muset menit vstriky.

Napsal: sob 13.06.2009 08:51
od coupe328
Ja to na svem dieslu poznal a to dost vyrazne,ale nemam CR ale rotacni cerpadlo. Auto mnohem mekceji a lepe startuje,ma tissi chod.Pouzivam zimni VIF. Tohle sem poznal okamzite a je to viditelne
Ale nevim zda to bud mit souvislost,mesic sem z autem nejel a uz nenastartoval. Musel sem menit vstrikovaci cerpadlo. Mam podezreni,kdyz s tim clovek nejezdi,ze to vazne rozpousti usazeniny vice nez by bylo zdravo.Pokud jezdis casto,nebal bych se toho,jen pri delsi odstavce bych se snazil ho tam nemit. A ty aditiva stridat,jednou nelit,podruhe ano,pak zase ne atd.

Napsal: sob 13.06.2009 11:40
od Cawba
Borci, ma to cenu lit do motoru co ma pres 200tkm nejaky tyhle aditiva? At uz se jedna o cistice vstriku, nebo nejaky celkovy cisteni, atd. firem STP, Wynn's, nebo ten VIF. Pomoct nevim, jestli tomu pomuzu, snad by to fungovat melo... Spis me zajima, jestli motoru s takovym poctem KM to nemuze spis uskodit? Mate nekdo zkusenosti, pripadne nejaky rady a postrehy po aplikaci nekteryho vyrobku?

Napsal: sob 13.06.2009 14:10
od starML
Uškodit to nemůže, pokud dodržíš dávkování. Ale nemám tolik najeto jako Ty, jen něco přes 120 t.km. Ale poznal jsem to, ale až tak po 300km rychlejší jízdy (dálnice). Také je dobrý V-PowerDiesel, ale ten z Německa, Rakouska a Slovenska. V Čechách tam ty drahá aditiva nedávali a nevím, že by se polepšili. Já občas používám přípravek STP, jinak doporučuji napřed přečíst http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=aditiv .

Napsal: ned 14.06.2009 22:53
od DawletE30
Pokud chceš mít motor v pořádku tak rádci zavčas vyměňuj olej a tankuj na značkových benzinkách ti aspoň tolik benzin a naftu nemíchají jak soukromé benzinky. A na aditiva z Tesca vyser, jen ti rozpustí zakarbonovane díly v motoru a ucpou ti vstřiky anebo začnou klepat hydrošteli jak mému sousedovy, který také rad lije všechny ty sračky co jsou jakoby určené ke zlepšeni chodu motoru. Ze starého motoru neuděláš novej, když do toho dáš nějaké aditiva ale spíš mu ublížíš.
A shell V-Power Racing je jenom obchodní trik, mezi obyčejným Naturalem 95 a V-Power Racing je absolutně minimální rozdíl, jeto jenom trik jak z lidi vytáhnout peníze. V ČR má na dnešní den nejlepší benzin Benzina, OMW, Lukoil,Shell , Agip atd…

Napsal: úte 16.06.2009 15:32
od Zdenal
Schodneme se na tom, že v ČR neni dobrá kvalita paliv, takže už z toho titulu budu brát u značkových stanic, kde alespoň minimální záruku kvality mám.
Co se týká aditiv, tak je to (dle mého názoru) pouze tahání peněz z vašich peněženek. Vstřiky měli, mají a vždy budou mít nárok na výměnu, problém c.r. vstřiků je pouze v tom, že jsou dražší a to o dost než obyč.

Pokuď koupíš auto s 200tkm a začneš tam prát aditiva, tak tomu minimálně nepomůžeš. Jestliže je budeš používat od nového vozu, bude to mít význam, ale spočítej si kolik tě bude stát těch 200tkm.

V-Power = velkej podvod !!
cca na litru o 3kč dražší, dlouhodobě jezdím za 10l/100km, když najedu 200tkm, zaplatim na palivu o 60tkč víc, tak proč? To radeji pak prodám nebo za těch 60tkč opravim ne?