Napsal: stř 27.05.2009 15:12
Ahojte.
Které tlumiče myslíte, že jsou lepší? Plánuju výměnu a řeším....
Díky.
Které tlumiče myslíte, že jsou lepší? Plánuju výměnu a řeším....
Díky.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrdeHelldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu.
Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...Yngwie píše:B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrdeHelldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu.
Zkus kontaktovat Auto Fren ...urcite ti pomuzouSusi píše:Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...Yngwie píše:B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrdeHelldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu.
B6 tam bohužel nenacpu.
Jaké bylo tvoje očekávání??GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interierGeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)Yngwie píše:No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interierGeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No jednoduse, bylo tvrdy jak kamen a uchyty na dverich si obcas vrzali, kdyz jsem jel po tanko dromu. Muze byt velky rozdil mezi komfortem v 3er a 5er ...GeorgosAc píše:no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)Yngwie píše:No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interierGeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany..... ale pokud si mel interier nikdy nerozebrany a vse v poradku nechapu jak se ti mohl vyvrzat.....
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
eric píše:Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...