Stránka 1 z 3
Napsal: stř 27.05.2009 15:12
od Susi
Ahojte.
Které tlumiče myslíte, že jsou lepší? Plánuju výměnu a řeším....
Díky.
Napsal: stř 27.05.2009 17:36
od GeorgosAc
Bilstein - pokud chceš - umím
kdyz tak SZ
Napsal: stř 27.05.2009 20:00
od davidj
určitě Bilstein
řízek ví o čem mluví.....

Napsal: stř 27.05.2009 20:24
od bmwfil
Sachs, litovat nebudeš

Napsal: stř 27.05.2009 21:52
od Helldiver
Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu

.
Napsal: čtv 28.05.2009 08:23
od Yngwie
Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu

.
B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde
Napsal: čtv 28.05.2009 08:29
od Susi
Yngwie píše:Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu

.
B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde
Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...
B6 tam bohužel nenacpu.
Napsal: čtv 28.05.2009 08:53
od Yngwie
Susi píše:Yngwie píše:Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu

.
B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde
Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...
B6 tam bohužel nenacpu.
Zkus kontaktovat Auto Fren ...urcite ti pomuzou
Napsal: čtv 28.05.2009 09:01
od Susi
Pan Chovanec mi nabízí Bilsteiny B8 za super cenu, ale mám z nich strach. Rozhodně nechci, aby auto bylo tvrdší..
Máte někdo zkušenost s B8? ???
Napsal: čtv 28.05.2009 09:12
od GeorgosAc
Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
Napsal: čtv 28.05.2009 09:16
od Susi
GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
Jaké bylo tvoje očekávání??

Napsal: čtv 28.05.2009 09:17
od Yngwie
GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier
Napsal: čtv 28.05.2009 09:24
od GeorgosAc
Yngwie píše:GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier
no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany

..... ale pokud si mel interier nikdy nerozebrany a vse v poradku nechapu jak se ti mohl vyvrzat.....
Napsal: čtv 28.05.2009 09:26
od Susi
Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Napsal: čtv 28.05.2009 10:00
od Francis
Susi: Někdo rád holky a někdo vdolky. Pro američany jsou evropská BMW přehnaně tvrdá, pro někoho je B8 od Bilsteinu změkčilá. Neznáme tvůj vkus a nároky, přijeď na nějaký sraz a nech se svézt od lidí, kteří ten který podvozek v autě mají. Pak hodnoť.
Napsal: čtv 28.05.2009 10:01
od Yngwie
GeorgosAc píše:Yngwie píše:GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier
no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany

..... ale pokud si mel interier nikdy nerozebrany a vse v poradku nechapu jak se ti mohl vyvrzat.....
No jednoduse, bylo tvrdy jak kamen a uchyty na dverich si obcas vrzali, kdyz jsem jel po tanko dromu. Muze byt velky rozdil mezi komfortem v 3er a 5er ...
Napsal: čtv 28.05.2009 10:23
od Helldiver
Ja mam B8 v aute daco vysie mesiaca, spolu s H&R 35/10 pruzinami, mam to na E34 535iA. Na zimnych 15' co som tam mal chvilocku teraz to bol asi ideal, nikdy to nejak nevrzgalo, nesli ziadne razy od palubky, atd, teraz na letnych 17' je to uz horsie, kazdopadne nic strasne, na co len trocha kvalitnej ceste je to v pohode a jazdne vlastnosti su super a to aj na horsich cestach, prakticky vobec to neuskakuje, to sa mi na tom paci najviac. Este teraz vymenim gumy lebo tie co tam mam su na trojku (nizssi profil gumy), dam nove 235/45 R17 a uvidim potom.
Napsal: čtv 28.05.2009 11:00
od eric
Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
Napsal: čtv 28.05.2009 11:40
od Susi
eric píše:Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
Já mám M-Technics podvozek, který je myslím o tři cm nižší, než série. Podle ETK tam B6 nejdou. V reálu, nevim.
Každopádně bych rád zůstal u svých pružin.
Napsal: čtv 28.05.2009 11:50
od liza
mě by zajímalo co je špatnýho třeba na těch tlumičích Monroe nebo Alko? dokázal by mi někdo říct rozdíly, a ne jen že to sou shity? vždyt na normální auta se dávají běžně, chápu že ty tlumiče nejsou na nějaký závodění, ale na normální jízdu stačí nebo ne?!