Stránka 1 z 2
Napsal: pon 18.05.2009 19:41
od compound
zdarec chlapi,chcise zeptat jake zkušenosti máte s 525 TDS?plusy,mínusy,na co si dát pozor atd..děkuji
Napsal: pon 18.05.2009 19:54
od MattyX
compound píše:zdarec chlapi,chcise zeptat jake zkušenosti máte s 525 TDS?plusy,mínusy,na co si dát pozor atd..děkuji
ja bych vedel o jedne E39 525tds,kterou bych ti dal jako priklad jak nema vypadat dovezene auto

a zase znam jednu 525tds ale sedana kterej bych ti mohl jen doporucit,je to kus od kusu,ale chvili bych pockal a poridil 530d

Napsal: pon 18.05.2009 19:58
od hajdulak
nechci ti neco rozmlouvat,ale prej TDS nejsou tak dobry jako treba 530D.
ale zadej si to do GOOGLE. treba... recenze E39 525tds a 530D a cti...
Napsal: pon 18.05.2009 20:07
od compound
vím že 530d je kvalitní auto,má ho kámoš(KamilAC)ale já to potřebuju jen jako dočasné auto a pak se vrátit zpet k E36 ale už 328icoupé

Napsal: pon 18.05.2009 20:18
od MattyX
compound píše:vím že 530d je kvalitní auto,má ho kámoš(KamilAC)ale já to potřebuju jen jako dočasné auto a pak se vrátit zpet k E36 ale už 328icoupé

rychle koupis,rychle prodas,rychle prodelas,ale jak myslis

Napsal: pon 18.05.2009 20:45
od compound
tak tím dočasné jsem myslel cca 2roky

Napsal: pon 18.05.2009 20:57
od MattyX
Napsal: pon 18.05.2009 21:10
od fidzi
Na poměrně těžkou e39 je tenhle motor fakt slabý. Ale to je na preferencich každýho. Hlavní nevýhodu vidím v tom, že sehnat tenhle motor v dobrém stavu je docela klika. Jinak se musíš přípravit na praskáni hlavý, čerpadlo...To bych radši koupil benzin
Napsal: úte 19.05.2009 08:12
od huncak
pokud chceš auto na ježdění a ne na závodění tak ti TDS určitě stačí.motor je to jednoduchej a díly jsou poměrně snadno sehnatelné a vyměnitelné.modernější 525d nebo 530d jsou na tom mnohem hůř.u TDS ti odejde čerpadlo tak koupíš nové za 16000 a vyměníš bez větších problémů.na novějším motoru ti odejdou vstřiky,nebo se ti podaří zalomit žhavicí svíčku a máš o zábavu postaráno,vstřiky jdou velmi špatně vyndat,bez speciálních nástrojů neřešitelné,a jenom repase vstřiků tě vyjde na 12-15000.pokud bude nějakej ůplně v háji tak stojí novej něco kolem 10000kč.mám obě auta a kdybych si měl vybrat tak bych volil opět staré dobré TDS,rozdíl ve výkonu TDS a 525d neni nijak propastnej a co se týká ůdržby tak TDS je daleko jednodušší
Napsal: úte 19.05.2009 10:21
od rockheart
Pokud nemáš 200.000,- v zásobě, tak se na to rači vyser

Napsal: úte 19.05.2009 10:49
od VlastikS
Finanční krize, teďkonc většina dává přednost TDičku, TDSko je ta nejlepší volba s maximálním zatížením vozidla. Vyplatí se to, při maximálních zátěžích. TDSka se spotřebou 6-10 litrů celkem ujdou, navíc když to nemá číslo r.v. nad 2000 tak už prodávající má velký problém s prodejem. E39 neznám TDSka celkem jo, na co si dát pozor?
Na nízké otáčky a sílu a rozjezdy, jak je nemá už je problém, a tahat s tím pak bude za trest, protože utíkají tlaky a to buď v dodávce paliva v čerpadle nebo ve válci...Když to nejede od spoda, tak se s tím prostě nedá tahat víc jak tunu, nebo to odnese spojka...Takové auta nemají smysl ani za sto tisíc, pokud seženeš kus s dobrými tlaky tak i za stopade a víc...
Napsal: stř 20.05.2009 11:08
od koubik
mam tds (m51) jsem spokojen, davat se musi na teplotu za studena nevytacet po delsi jizde na turbo dat mu cca 30s na ochlazeni, pokud budes jezdit couracky po meste do 20km tak jdi do benalu, tds by te sezralo je zdim dene s nim do prace cca 18km a spotrebu jsem nestlacil pod 11 na dalku 250km jsem dal za 400kc pri cene 28kc/l (100km dalnice a zbytek okres a vesnice(brno - strakonice))
Napsal: stř 20.05.2009 12:51
od Pekys
kámoš ho má v 325tds (ten samej motor) v automatu a je s tím spokojenej. Váhovej rozdíl mezi jeho E36 325tds a mojí 523i je zanedbatelnej (do 50ti kg) a jede mu to pěkně, asi stejně jako ta 523i.
Všechno záleží na tom, jak se k tomu autu kdo choval. On koupil po prvním majiteli se serviskou a najetejma poctivejma 220tkm a neměl s tím žádnej problém. Na opravách do toho za poslední rok dal asi 3tis, což byla jedna trubka ke klimě a oprava čerpadla, ale to byla nějaká prkotina, protože ho to stálo do 1tis kč.
Takže je to fakt kus od kusu co koupíš. Od toho se odvíjejí všechny další investice. Já bych se toho po pečlivym výběru nebál.
Napsal: stř 20.05.2009 14:39
od gyrous
Měl jsem E34 TDSko Touringa. Jako Touringa vřele doporučuju při každé příležitosti je ten kufr neskutečně praktický. Ale příště bych šel raději do benzína a místo čerpadla zainvestoval do LPG...
TDSka jsou líná a to moje bylo nejlínější ze všech...ještě jsem nepoznal TDSko co má odpichy už od neutrálu a je blbina, že to je motorem že to má takový točky až pak, vždyť tam se už spíná turbo a i tak to není takový extrém. Jel jsem v TDičku 96kW Passat Combi(dám raz dva tři a jsem pryč) a to se s tím vůbec nedá srovnat, než se rozjede TDSko tak mu ujedu tak o 100metrů během několika vteřín a už nemá nejmenší šanci mě dohnat, leda že by to kroutil v zatáčkách 160km/h, jasně pohodlí je lepší ale co to jako má znamenat 96kW vůči 105kW? někde udělali soudruzi z NDR chybu. Hele nevymýšlím si, ale ty čísla toho výkonu nesedí, uznám tak ještě 85kW a to přimhouřím obě oči...
Moje doporučení di do benzína nebo dočasně do 96kW Tdička a budeš spokojenej...
Napsal: stř 20.05.2009 15:16
od LIMAN33
já mám taky e39 tds touring a jsem s ním velice spokojen a passat my ješte žádnej neujel.když chceč jezdit motokros kup wv když normlně bmw

Napsal: stř 20.05.2009 16:32
od compound
to auto nepotřebuju na závody,a myslím že to tds by bylo dobré auto.VW nechci,vím že motory jsou celkem dobré ale není to bmw.když bych sehnal dobrou E36 TDS za pěkný peníze tak bych se tomu taky nebránil
Napsal: stř 20.05.2009 20:56
od PetacekBE
TDeSko - pokaždý co s ním jedu já tak :
Nastartuji-nechám jej brblat tak 10 vteřin na volnoběh a teprve se jemně rozjíždím - než se rafička odlepí od modrého pole tak opravdu lejce tak do cca 1500 ot. Skrz hlavu a turbo... Turbo zásadně dochlazuji i když motor lechtám - aspon 10 sekund - po rychlejší jízdě aspon 2 minuty. Co se týče údržby tak jednoznačně TDS a ne 5258,530d - seroucí se vstřiky - jeden za cca 15000 kč - jak bylo psáno - seroucí se váhy vzduchu,turba. Nevím,mne TDS přirostlo k srdci i když akcelerace pod 2000 ot je opravdu katastrofa. Když auto zrychluje na zamknutej měnič (mám automat) tak při 90km/h jak se zamkne hydroměnič motor točí 1450 ot a jeho zrychlení je katastrofa (jasně malý otáčky - turbo netlačí atd. ) až cca po 2000 ot. Nad tyto točky motor už zrychluje obstojně. TDS má nadhernej zvuk - já osobně bych už neměnil ale je to věc názoru...
Napsal: stř 20.05.2009 21:15
od Kail
No tak to je poměrně dost zaslepenej názor...
TDS není špatný,ale 90% v katastrofálním stavu a dát ho do kupy bude stát asi tak jako ty vstřiky do 3.0d...
Ale celkově je to o penězích,o tom že 3.0d je někde uplně jinde jak výkonem,tak kulturou chodu není pochyb.Já má TDS protože do e34 se jinej diesel nedával a e39 nechci,kdybych chtěl e39 tak na TDS si ani nevzpomenu...Pokud máš pár peněz navíc,radši koukej po Dčkách

Napsal: stř 20.05.2009 22:03
od PetacekBE
jak píši - je to věc názoru - nevím no - každej tady v klubu má jinej názor a nároky na vůz jako takový... Určitě jste si prošli vícero vozy. TDS je mé první auto a je to opravdu mazel... Ale jasně co se týče komfortu,spotřeby a výkonu tak Dčka jsou upně někde jinde a TDS se může jít zahrabat...
BTW - proč nechceš e39 ? I když ta Tvá E34 na těch fotkách vypadá super
Napsal: stř 20.05.2009 23:43
od ROBi
Já mám TDSo, ale v e36, má to na krku 335 000 km a nemůžu si stěžovat. Je jasné, že benzín bude živější a bude z něj lepší požitek při jízdě, ale zase s TDSem se dostávám v klidu na hranici 7,5 l/100 km a to se moc necourám. Ale jak bylo řečeno - chce to dobrý kus, pak slouží dobře a taky se o to dobře starat. Pokud se člověk starat nebude, jde to pak do háje...