Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.05.2009 19:11
od berkelay
Včera jsem po cca 100km jízdě dojel domů, vypnul motor a při výstupu z auta jsem cítil benzín, hned jsem zvednul kapotu a uviděl jsem, že z dílu 11(viz obr.) teče čůrkem benzín, kape to na sání a teče dolů po celém motoru až na zem. Dostal jsem docela bobky a čekal jsem, kdy to celé na horkém motoru blafne :) Zjistil jsem, že ta malá, gumová část je zespodu zpuchřelá a u té spony díra a z té si benál vesele crčel ven.

Otázka je, čím tu 4cm gumovou část efektivně nahradit buď jen dočasně (a dojet si pár kilometrů alespoň do BMW pro origo) nebo napořád. Dnes jsem koupil klasickou hadici (20bar, do 70°C) - mohu ji bez problému použít ? Díky za radu a děkuju taky všem andělíčkům, že mi auto během jízdy nezačalo hořet.

Obrázek

Napsal: pon 18.05.2009 19:30
od hajdulak
jasne,kup si kousek palivove hadicky a nahrad ji, HLAVNE aby byla palivova
a ten samej prumer!!!

Napsal: pon 18.05.2009 19:32
od Tomasis
Ta hadice musí být přímo na benzin, nejde ji nahradit hadicí třeba na vodu, páč by ji benzin rozežral a ucpalo by Ti to přívod. Nedávno jsem řešil něco podobného a nakonec jsem skončil v Autecu, kde jsem za 4 cm kolínko na benzín dával 280,- 8O Ale nebylo zbytí, protože hadice u nás prodávané mají průměr jen v sudých číslech, zatímco BMW mělo 7 :evil:

Napsal: pon 18.05.2009 19:34
od hajdulak
jo a jeste,je lepsi tam dat origo svorky,jestli jsou puvodni spatne,je tam velky tlak.
a tu hadicku fakt PALIVOVOU jina ti to benzin rozezere....

Napsal: pon 18.05.2009 20:04
od berkelay
díky moc chlapi, už bych tam narval hadici na vodu, objednám to raději origo u bmw i s těma sponama, pro klid v duši