Stránka 1 z 2
Napsal: stř 22.04.2009 23:00
od Filozof
Tak mě napadla šílená věc.
Jeden známej mechoš jezdí seatem 1,9kou zadara.
Tak jsme se jednoho dne dohadovali a zjistil jsem, že má přes 100tisic km najeto pouze na použitej olej z restaurace kterej bere grátis.
Já osobně investuji ropným společnostem jenom na cesty do práce měsíčně cca 6tisic kč.
Pokud bych měl druhé auto (např E30 324TD ) co sežere olej a vydrží dejme tomu v poho 150tisic tak mohu ušetřit 6tisic kč měsíčně.
To je cca 72tisic ročně a to už jsou slušné prachy.
Za dva roky mam tímto zpusobem E34 M5 a mohu mít druhé auto jako mazla v garáži na víkendy.
Co myslíte jde to zrealizovat. ? podle mě to je zajimavá myšlenka.
Když mechoš co opravuje auta jezdí na olej zadara muže podle mě každej. uspora je obrovská.
Napsal: stř 22.04.2009 23:35
od Leveler
Proč ne. Ale otázka je jestli budeš mít takovou možnost ají ty

Každopádne to je dobrej mazec, pač to smrdí jak když frituješ hrancle

Napsal: stř 22.04.2009 23:59
od ARMAN
udělat to mužeš pokud maš k oleji přistup

ale ze našetřiš na m5 ročně 72t na to zapomeň, ty prachy zmizi někde jinde a po dvou letech budeš nasrany žes 2 roky jezdil 3cou a m5 nikde

Napsal: čtv 23.04.2009 00:03
od Richardos
Nevim, jak se to bude líbit 324TD, ale VW G2 1,6D to polyká bez problémů. Jen v zimě to kluci nějak ředili zlehka. A cena G2 je fakt mizivá dneska...Čili si myslim, že by se to auto v případě nějaký poruchy i zaplatilo:D
Napsal: čtv 23.04.2009 00:39
od Martinéz
Zajimava myslenka.. jen se bojim, ze zorvna ta 324TD by obcas chtela nejakou investici bokem..
Napsal: čtv 23.04.2009 06:58
od j3ykobim
Kmotřík jezdí na olej už Xlet, s Golfem najel min 300-400tis, dává to i do Navary a podobných užitkových vozů, jen to smrdí jak friták, ale je mu to jedno, prý za ty ušetřený meloše to stojí.
Napsal: čtv 23.04.2009 09:12
od sefin
Ty vado nez toto tak to radsi LPG
Ale az budu mit druhe auto tak LPG uz nechci. Provoz je sice o neco levnejsi ale v zime jsou s tim problemy a clovek prijde o kufr...
Napsal: čtv 23.04.2009 10:58
od Martas99
ale ten olej má v zimě taky problémy s tuhnutím,takže ideálně je mít ještě druhou nádrž s výhřevem a udělat si přepouštění. ten olej se dá nějak přefiltrovat tím že se smíchá s nějakým roztokem a pak nechá odstát a když se to sleje tak je krásně čistý .
Napsal: čtv 23.04.2009 11:44
od Tashiro
Richardos píše:Nevim, jak se to bude líbit 324TD, ale VW G2 1,6D to polyká bez problémů. Jen v zimě to kluci nějak ředili zlehka. A cena G2 je fakt mizivá dneska...Čili si myslim, že by se to auto v případě nějaký poruchy i zaplatilo:D
Pokud vím, jde to jen u dieslu... nikoli Turba.
Napsal: čtv 23.04.2009 11:46
od Tashiro
Mimochodem test na to bycl v Top Gear myslím. Měli tam MB čistě v dieslu a jelo to úplně v poho... je tam i postup jak filtrovat. No a když ti dojde olej, tak zastavíš u první restaurace a hned jedeš zasejc dál ))))
Napsal: čtv 23.04.2009 12:32
od j3ykobim
Ono to nevyjde draho ani v Makru, jen lidi blbě čuměj, když máš plnej vozík toho nejlevnějšího oleje

Napsal: čtv 23.04.2009 15:21
od Jandy
My jsme tak jezdili ve Vectře 1,7D asi rok, na olej z hospody a když došel, tak hurá do Hypernovy na olej v akci a ještě před obchodem jsme to tam lili a kolem bylo víc lidí, než kdyby přijel Horst Fuchs.

Napsal: čtv 23.04.2009 15:26
od MattyX
no takova 324D to by bylo pokoureni

by jsi mohl jezdit do mekace tankovat

Napsal: čtv 23.04.2009 16:47
od zapo
Kdysi jsem mel cordobu 1,9d, obcas sem s ni jezdil na LTO a zadnej rozdil orpti Shellu

Pak sem ji prodal kamosovi jako pracanta a ten jezdil jen na fritak a bez problemu. V zime tam das aditivum a staci garaz a jezdis v poho dal. Jen to opravdu smrdi jak hranolky, ale je to jeste takovy palcivy do oci a nosu
Da se to...
Napsal: čtv 23.04.2009 17:49
od _peper
A jak se pak tváří na Emisích když jím do tý měřící mašiny lítaj hranolky a krokety?
Napsal: čtv 23.04.2009 18:03
od Filozof
Vím že všichni BMW milujete. Ale když si vemu nějakou hodně starou 324D tak mě snad tady nikdo neukřižuje. Že jezdí na OLEJ .
Pro mě 6-8tisic měsíčně je opravdu dost peněz. Nevim jak pro vás ale mít je nebo ne je velkej rozdíl.
Takže mám brouka v hlavě a až bude nějaká rozumná nabídka jdu do toho. Pokud mi to někdo nerozmluví.
PS: nejprve musim sehnat dodavatele abych mohl rozumně jezdit. Jinak to nejde.

Napsal: čtv 23.04.2009 18:14
od Martas99
_peper píše:A jak se pak tváří na Emisích když jím do tý měřící mašiny lítaj hranolky a krokety?
ono to má možná menší emise než na naftu

Napsal: čtv 23.04.2009 21:03
od Rade520
Tak tatík jezdí na olej(ropnej né rostlinej) už několik let.
Opel vectra 1,7D jela na olej bez problému,ale výkon nic moc a za dva roky zrezla.
Druhý "friťák" Passat 1,6D 4kvalt rv.86 jezdí na olej pořád a bez problému.Já ho mám na zimu.Bmw to není,ale když to jede zadarmo tak to vydržím.
Třetí friťák: Vento 1,9TD rv.94 má už i výkon (Turbo),ale za poslední rok už bylo dvakrát měněný čerpadlo-asi nějakej borčus v oleji.
Na olej jde jezdit s každým starým nafťákem co nemá přímej vstřik.
V zimě je lepší olej naředit s naftou nebo benzínem jinak to hůř startuje.
Napsal: čtv 23.04.2009 21:34
od zapo
Filozof píše:PS: nejprve musim sehnat dodavatele abych mohl rozumně jezdit. Jinak to nejde.

Staci kdyz si koupis feldu 1,9d za 15tis. annonce je jich plna a zaplati za tebe i eko.dan.
Na tohle nemusis mit bmw, jen aby si mel bmw.
Napsal: pát 24.04.2009 09:51
od slapec
Přesně jako podauto na olej BMW mít nemusíš. A hlavně 324D je dost citlivej motor co se týče honění za studena atd. Spíš jdi do té feldy nebo nějakýho starýho escorta, peugeota atd... A nebo Mercedesa w123 piano. Do toho můžeš snad i nachcat

. Felda nebo piano jedno z nich.