Stránka 1 z 2
Napsal: pon 13.04.2009 19:41
od aDAm_2
Tak mě dneska nějak začalo zlobit bawko
Po ohřátí motoru je jeho chod nepravidelný jako by vynechával některý válec. Motor ztratil i výkon a zvýšila se spotřeba.
Když je motor studený tak chod na volnoběh se zdá být ok, ale když se prudce šlape na plyn tak motor se jakby zakucká než se dostane do požadovaných otáček.
Jediné co se teď na autě dělalo tak výměna vzduchového filtru, výměna palivového filtru. Dále jsem kontroloval svíce - ven a zpět poskládat.
Kde začít hledat chybu? Vím že je potřeba na diag, ale určo bude něco na co kouknout ještě před diagem.
Napsal: pon 13.04.2009 19:42
od aDAm_2
ještě doplním jedná se o E34 motor M50 vanos
Napsal: pon 13.04.2009 20:14
od Paavo
jak ti to vynechava?Porad?Pouze v urcitem spektru otacek?Jak casto?.......U me podobny problemy,nakonec diagnostika a nezjistili nic.Mleli neco o palivovy pumpe(jinak novy svice,pujceny civky,vaha funkcni,nova lambda)
Napsal: pon 13.04.2009 20:23
od aDAm_2
no vynechá to po sešlápnutí...prostě šlápnu na plyn zakucka, z vyfuku to zaduni a pak se chytne.
Napsal: pon 13.04.2009 22:28
od aDAm_2
ještě mě tak napadá, nemohlo se zavzdušnit palivové potrubí? Výměna byla udělaná tak: odpojení obou hadic, něco benzínu vyteklo, nový filtr, zapojit, nekolikrát se protočil motor aby to natáhlo benzín a pak motor normálně chytl. Jízda cca 20km bez problému.
Napsal: pon 13.04.2009 23:27
od Killca
vaha vzduchu
jinak doporucuju prohlednout tohle tema, je tam dost potrebnych informaci, az bude cas, tak to cely proberu a prepracuju do ucelenejsi formy
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=62173
Napsal: úte 14.04.2009 09:09
od aDAm_2
mno hezky

nova za 7micku
Napsal: úte 14.04.2009 09:11
od Francis
Zkus odpojit váhu vzduchu (jen odpojit konektor, váhu jako takovou nech na místě) a zmizí-li problém, kup novou. Bez váhy to jede o něco lépe ale spotřeba bude značně vyšší.
Napsal: úte 14.04.2009 09:23
od TomBrno
na mojí 735i mě to začalo taky dělat že při sešlápnutí plynu to cukalo, postupně se to zhoršovalo napřed to dělalo jen ve vyších otáčkách a později i při menších, vyčistil sem kontakty v rozdělovači, palec byl ok ale kontakty na víku rozdělovače byly obalený tet nevím jestli karbonem nebo co se to tam tvoří, od tý doby naprosto v klidu.
Napsal: úte 14.04.2009 09:23
od aDAm_2
rozdělovač nemam
Napsal: úte 14.04.2009 09:34
od Francis
Prošel jsi znovu všechny spoje po výměně vzduch filtru a svíček? Nemáš někde nezapojenou nějakou hadici nebo jinou díru v sání?
Napsal: úte 14.04.2009 09:35
od aDAm_2
zkusil sem teda odpojit vahu a zadna zmena, chovani je stejne. Jedina zmena ze to mnohem vic kourilo z vyfuku a smrdel benzin.
Prudke selpanuti plynu zaskube, plynule je ok.
Napsal: úte 14.04.2009 09:36
od aDAm_2
kdyz sem menil vzduchac tak se nic nerozpojoval a po vymene jsem najel tak 30-40km a bez problemu.
Napsal: úte 14.04.2009 09:42
od Francis
Změní se na volnoběh chod motoru, když sejmeš víčko na dolévání oleje?
Napsal: úte 14.04.2009 10:51
od aDAm_2
studeny motor na volnoběh jede plynule, po sundani víčka žádna změna, pořád stejný chod.
Znova jsem to zkusil "proturovat"
Z volnoběhu když prudce sešlápnu pedal tak se motor zadusí a pak rozjede když už je ve vyšších otáčkách tak je to bez problému.
A ještě jeden poznatek, bliklo mi vnitřní osvětlení když jsem to takto zkoušel, jako by motoru došla štáva.
Napsal: úte 14.04.2009 11:13
od aDAm_2
a ještě doplnění, zkoušet to na teplém nebo studeném motoru - odpojení váhy, víčko na olej ?
Napsal: úte 14.04.2009 12:53
od Francis
Pokud se na volnoběh nezmění chod motoru po sejmutí víčka na dolévání oleje, tak je někde díra v sání, přisává to "falešný" vzduch.
Napsal: úte 14.04.2009 13:18
od aDAm_2
no byl sem znova zkoušet.
Auto jsem projel, po zahřátí se chovalo ok, když sem tam hodil sport a trošku provětral pérka a pak zpět na normalni ekonomy režim tak po přidání plynu motor rozvibroval auto, jako by vynechaval některý válec. po chvíli to přestalo.
Volnoběh s teplým motorem se jeví ok, po sundani víčka oleje se mírně změní otáčky.
ten falešný vzduch je otázka kde? filtrbox vypadá ok, když sem měnil filtr tak sem nacvakl všechny ty packy bez problému, hadice sání je na podzim měněna.
Napsal: úte 14.04.2009 15:27
od Killca
dira va sani muze byt kdekoli od pocatku airboxu, po prechody trubek, tesneni az po parozi co vede do motoru vzduch
vem cistic na brzdy a strikej po kouskach na trubky sani, od zacatku az do konce, kdyz se ti zvysi nepatrne (nebo i cis) otacky, tak je tam, kde jsi strik dira
taky je moznost ze je zadelane odvetravani klikove hridele jeste
Napsal: stř 15.04.2009 10:45
od Zdenek1968
BMW (E39)520i 110Kw
začal vynechávat motor vypadalo to na některý válec a nastaly výměny : svíčky,zap.cívky,filtry, startér, auto jelo asi dva dny a problém znovu špatně startuje když na počtvrté chytne tak se dusí při přidání plynu dušení, nejde do otáček nepravidelný chod. Dělá to za studena i za tepla. Prosím o radu neboť už nevím co dalšího.