Stránka 1 z 1

Napsal: úte 07.04.2009 21:07
od Filozof
Mám E34 a zlobí mě někde čidlo světel.
Všechno mi funguje jak má ale jak hodím směrovku doleva nebo doprava, tak mi computer vyhodí chybu bremslicht fail nebo neco podobneho.

Pak tam běží asi 3hlášky. Všechny ohledně světel.
Nevadí mi to v ničem ale štve mě, že mam na BC nesmysly místo času nebo spotřeby.

Koukal jsem se na světla a všechna blikají a svítí takže vnich problem neni. Kde se dají najít čidla která tohle vše snímají ?
A podle čeho to berou ? podle většího odporu nebo je tam někde jinej problém, dotyk na kostru..... ?
Stačí mi říci jestli jste to už nekdo řešil a vyřešil nebo jak to vyřešit.

Díky moc. :)

Napsal: úte 07.04.2009 21:15
od xSAFA
Mě litaly hlášky bremslicht defekt (brzdovy) a zppátečkovy teď nevím jak byly... Brzdovy spínač je pod pedálem - ten sem vyměnil a zpátečkový je myslím někde na převodovce ale ten dal pokoj sám od sebe... Jinak to može být aji vadnou žárovkou.... mě takhle vyskakovala chyba potkávaček přitom vše svítilo... po výměně žárovek OK...

Napsal: stř 08.04.2009 07:36
od Filozof
xSAFA píše:Mě litaly hlášky bremslicht defekt (brzdovy) a zppátečkovy teď nevím jak byly... Brzdovy spínač je pod pedálem - ten sem vyměnil a zpátečkový je myslím někde na převodovce ale ten dal pokoj sám od sebe... Jinak to može být aji vadnou žárovkou.... mě takhle vyskakovala chyba potkávaček přitom vše svítilo... po výměně žárovek OK...
Dík.
Zkusím se podívat na ten blinkr. Jestli to dělá pravej nebo levej. Ted netuším. A pak případně to čidlo.

Napsal: stř 08.04.2009 07:45
od Francis
Může to být špatné ukostření zadního skupinového světla.

Napsal: stř 08.04.2009 08:08
od Filozof
Francis píše:Může to být špatné ukostření zadního skupinového světla.
Díky Francisi. A kde to mám hledat ? Měřák mám. Někde vzadu u světel vyčistit kontakty?

Všude jsou takové spešl propojky. Odpoledne se na to podívám Jestli něco vykoumám. Ale nechci u toho trávit hodiny a odejít s nepořízenou.

Napsal: stř 08.04.2009 09:18
od Francis
Kostra je většinou hnědým kabelem a někde bude na kabelu oko přišroubované do karoserie. Bývá to tam zoxidované a nevodivé a právě svítící žárovka se "kostří" přez vlákna ostatních žárovek ve skupinovém světle. Poznáš to tak, že když zapneš blinkr tak v rytmu blikání blinkru žhnou ostatní žárovky ve skupinovce.

Napsal: stř 08.04.2009 22:36
od jurasis
Francis píše:Kostra je většinou hnědým kabelem a někde bude na kabelu oko přišroubované do karoserie. Bývá to tam zoxidované a nevodivé a právě svítící žárovka se "kostří" přez vlákna ostatních žárovek ve skupinovém světle. Poznáš to tak, že když zapneš blinkr tak v rytmu blikání blinkru žhnou ostatní žárovky ve skupinovce.
Tak tak. A světla žádný čidla nemají. Modul si prostě měří odpor žárovek... :wink:

Napsal: čtv 09.04.2009 11:28
od assassin_tl
je i rozdil ve svetlech? jakoze v zapojeni? moje auto bylo kleply na pravy zadni svetlo, svetlo se vymenilo, origo svetlo, stejny jako bylo ale hlasi to taky chybu svetel(ale vse sviti jak ma)... kdyz sem koukal do konektoru tak tam nektere piny nejsou (asi piny pres ktery modul meri zarovky?) takze asi otevru a dodelam podle leveho svetla...

je to teda mozny ze treba nektery svetla byly jiny? pro starsi auta/auta bez checku?

Napsal: čtv 09.04.2009 20:28
od BMWX5power
nebo tam prdni odpor a je to