Stránka 1 z 2

Napsal: stř 25.03.2009 00:09
od Serifus
Zdravím! Nacpal jsem plnou tohohle "unikátu" s vyšším oktanem. Je to v E34 520i 24V. Co myslíte, udělal jsem dobře? Nebo je to blbost a zhuntuje mi to motor víc, jak je? :D

Napsal: stř 25.03.2009 01:17
od BMWPower
Úplná zbytečnost... :wink:

Napsal: stř 25.03.2009 01:24
od kosh
Nízkootáčkový motor 100 oktanů nepotřebuje

Napsal: stř 25.03.2009 02:24
od Serifus
Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:

Napsal: stř 25.03.2009 08:45
od Danny
vpodstatě vyhozené peníze - pouze tzv placebo efekt :D

Napsal: stř 25.03.2009 09:20
od michal09
Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
:lol: :lol:

Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý... :wink:

Napsal: stř 25.03.2009 11:07
od pepino5xx
Úplná zbytečnost, jenom to bude více žrát a pojede stejně.

Napsal: stř 25.03.2009 15:39
od Huska
papírově je to nesmysl .. realita je jiná. Už i do Š120 jsem tankoval pouze 100 oktanový benzín a jezdila líp. Rozhodující je jestli jsi poznal rozdíl, mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček. Na normální jízdě jsem rozdíl nepoznal.

Napsal: stř 25.03.2009 15:42
od RuDoSh
Huska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tomu nerozumim :lol:

Napsal: stř 25.03.2009 15:46
od Zave
RuDoSh píše:
Huska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tomu nerozumim :lol:
no co kdyz si nastavis volnobeh na 5tis rpm... :D

Napsal: stř 25.03.2009 15:50
od RuDoSh
Zave píše:
RuDoSh píše:
Huska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tomu nerozumim :lol:
no co kdyz si nastavis volnobeh na 5tis rpm... :D
tak to bude ten volnobeh ok i na petrolej :-)

Napsal: stř 25.03.2009 18:18
od Serifus
michal09 píše:
Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
:lol: :lol:

Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý... :wink:
Vůle? Jakto? 8O

Napsal: stř 25.03.2009 18:24
od petabmw
vysokooktanovi paliva maji smysl pouze u motoru s velkym kompresnim pomerem.

Napsal: stř 25.03.2009 18:24
od Serifus
Danny píše:vpodstatě vyhozené peníze - pouze tzv placebo efekt :D
No... tak do čeho se leje tenhle benzín? :D

Napsal: stř 25.03.2009 18:33
od Serifus
petabmw píše:vysokooktanovi paliva maji smysl pouze u motoru s velkym kompresnim pomerem.
A to jsou který třebas? Nic mě nenapadá :evil:

Napsal: stř 25.03.2009 18:36
od Serifus
pepino5xx píše:Úplná zbytečnost, jenom to bude více žrát a pojede stejně.
Počkej... Proč víc? Spíš míň, ne? Obrázek

Napsal: stř 25.03.2009 18:39
od Serifus
Huska píše:papírově je to nesmysl .. realita je jiná. Už i do Š120 jsem tankoval pouze 100 oktanový benzín a jezdila líp. Rozhodující je jestli jsi poznal rozdíl, mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček. Na normální jízdě jsem rozdíl nepoznal.
Rozdíl jsem poznal hned. Nejen v peněžence. To auto mi přišlo takový divný... Nemám moc srovnání. Najel jsem s tím zatím 200 km :lol: Chvilku mi přišlo, že má takovej jinačí zvuk. Ale asi je to blbost. Těžko říct... Obrázek

Napsal: stř 25.03.2009 18:46
od petabmw
napriklad honda acord typeR tam je predepsana min.98

Napsal: čtv 26.03.2009 08:49
od michal09
Serifus píše:
michal09 píše:
Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách? :lol:
:lol: :lol:

Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý... :wink:
Vůle? Jakto? 8O
Když máš 15 let starej motor, kterej má natočeno 300k km a zničeho nic do něj začneš lejt 100 oktanovej benzín, kterej do něj nikdo předtím nelil, tak můžu vzniknou vůle v motoru, protože ten 100 okt. mimo jiné čistí motorové prostory a u starýho zanešenýho motoru to může uvolnit různé usazeniny atd. a tak můžou vzniknout vůle. Taková teorie, ale nejsem mechanik, možná kecám :lol:

Když jsme u toho 100okt, benálu, občas to tankuju do motorky - 125ccm, 9kw a musím říct že je to znát, ve vysokých otáčkách to je živější, odzkoušeno... :twisted:

Napsal: čtv 26.03.2009 10:36
od mirda
zkoušel jsem to do escorta 1,6 16v, do íesa a do husqvarny te610e, a nikdy jsem žádnej rozdíl nepoznal.