Napsal: stř 25.03.2009 00:09
Zdravím! Nacpal jsem plnou tohohle "unikátu" s vyšším oktanem. Je to v E34 520i 24V. Co myslíte, udělal jsem dobře? Nebo je to blbost a zhuntuje mi to motor víc, jak je? 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách?
tomu nerozumimHuska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
no co kdyz si nastavis volnobeh na 5tis rpm...RuDoSh píše:tomu nerozumimHuska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
tak to bude ten volnobeh ok i na petrolejZave píše:no co kdyz si nastavis volnobeh na 5tis rpm...RuDoSh píše:tomu nerozumimHuska píše:mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček.
Vůle? Jakto?michal09 píše:Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách?![]()
![]()
Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý...
No... tak do čeho se leje tenhle benzín?Danny píše:vpodstatě vyhozené peníze - pouze tzv placebo efekt
A to jsou který třebas? Nic mě nenapadápetabmw píše:vysokooktanovi paliva maji smysl pouze u motoru s velkym kompresnim pomerem.
Počkej... Proč víc? Spíš míň, ne?pepino5xx píše:Úplná zbytečnost, jenom to bude více žrát a pojede stejně.
Rozdíl jsem poznal hned. Nejen v peněžence. To auto mi přišlo takový divný... Nemám moc srovnání. Najel jsem s tím zatím 200 kmHuska píše:papírově je to nesmysl .. realita je jiná. Už i do Š120 jsem tankoval pouze 100 oktanový benzín a jezdila líp. Rozhodující je jestli jsi poznal rozdíl, mě se u všech aut vždy zlepšil volnoběh v horním pásmu otáček. Na normální jízdě jsem rozdíl nepoznal.
Když máš 15 let starej motor, kterej má natočeno 300k km a zničeho nic do něj začneš lejt 100 oktanovej benzín, kterej do něj nikdo předtím nelil, tak můžu vzniknou vůle v motoru, protože ten 100 okt. mimo jiné čistí motorové prostory a u starýho zanešenýho motoru to může uvolnit různé usazeniny atd. a tak můžou vzniknout vůle. Taková teorie, ale nejsem mechanik, možná kecámSerifus píše:Vůle? Jakto?michal09 píše:Serifus píše:Kdo říká, že ho držím v nízkejch otáčkách?![]()
![]()
Jinak si myslím že je to zbytečný, jednou za čas možná, aby se trošku motror pročistil a tak, ale lejt to tam furt, to ne. Hlavně pokud liješ do starýho motoru pouze tenhle vysokooktanovej benál, můžou ti v motoru vzniknout vůle, což neni dobrý...