Stránka 1 z 1
Napsal: stř 18.03.2009 11:10
od Pietro
pppp
Napsal: stř 18.03.2009 11:14
od Pietro
Pardon, to "pppp" mělo být jinam...
K věci:
Potřebuju akutně zjistit, z čeho všeho lze použít alternátor na motor M50 bez vanos, v E34 520i 7/1990. Podle mě je to stejné i v E36.
Např. u kamaráda leží altík z 325TD E36 1996, tak zda tam dostanu ten..?
Jinak ETK mi kloudného nevyjelo nic. Zajímá mi čistě jen, zda ho tam fyzicky našroubuju + řemenice, zdali už jste to někdo řešil...
Předem moc děkuju za odpovědi, Petr
Napsal: stř 18.03.2009 12:46
od BMWPower
Si zjisti parametry jednotlivých altíků a styl uchycení...

Napsal: stř 18.03.2009 13:11
od Pietro
BMWPower píše:Si zjisti parametry jednotlivých altíků a styl uchycení...

Mno jasný, ale to bych je musel mít ideálně v ruce, že...
Dost mi to hoří, tak jsem to sem jen hodil, zda už to někdo neřešil a nepasoval mu tam z něčeho jiného, jelikož pár kamarádů nějaké z BMW doma má, ale nikdo z M50

Napsal: pát 20.03.2009 14:40
od Killca
podle etk se davaly stejny altiky v e34 jen na M50 2.0 a M50 2.5
ale je mozny ze to bude slapat i z jinych, jen to co bys chtel vedet, moc lidi asi nevi, mozna nikdo
Napsal: sob 21.03.2009 18:30
od Pietro
Killca: Díky za omrknutí, bohužel to samé jsem zjistil taky, ale víš jak jsem myslel dotaz - třeba se liší jen amperáží, ale díky tomu již dle ETK záměnné nejsou...
Mno každopádně už je na cestě z E34, pro klid...
Napsal: pon 23.03.2009 23:20
od Killca
no hele uvidis, kdyztak prodas dal, hlavne se nebat to testnout, pak sem hod reseni

Napsal: úte 24.03.2009 03:11
od Pietro
Mno tak už jsem obdržel altík sice přímo z M50 E34, ale zato i skusem motoru...

(z bouračky)
Tak uvidíme, zda půjde, sám o sobě se jeví poměrně v pohodě.
Varianta 2. bude pokus z M51.
Varianta 1-akutní byla koupě záložní 530iA V8 a z tohoto důvodu se výměna altíku mírně odložila...
