Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.03.2009 19:26
od shebeck
čau lidi mam E34 525tds rv.96 v automatu. Auto se rozežralo jak prase a nikdo neví co s tim. Při běžné jízdě 15l/100km když spěcham i víc. Na palubce mi při otočení klíčku jen problikne oranžová kontrolka vstřiku nebo co to je,dříve vydržela svítit alespoň pár sekund. Může to být řidícím vstřikem? Poraďte
Napsal: stř 04.03.2009 19:32
od bmwfil
Měnil jsi někdy palivový a vzduchový filtr? Žere olej? Kouří? Cuká? Netáhne? Nemá výkon? Jaký máš tlaky na válcích? Co turbo?....
Napsal: stř 04.03.2009 19:40
od shebeck
bmwfil píše:Měnil jsi někdy palivový a vzduchový filtr? Žere olej? Kouří? Cuká? Netáhne? Nemá výkon? Jaký máš tlaky na válcích? Co turbo?....
jo filtry jsou nový,olej ani nežere.kouří normal,ale ten tah se mi zdá chudší než dřív. Turbo je tam taky nový,ale problem je,že ten kdo ho kdysi měnil ho prostě vyndal a hned tak foujnul nový,nic nevičistil,takže mi tam v sání líta starej olej
Napsal: stř 04.03.2009 19:46
od bmwfil
A to turbo za jízdy sepne, zaslechneš ho?
Napsal: stř 04.03.2009 19:52
od shebeck
Asi ani ne čéče, měl jsem před tim E30 324Td a tam to slyšet bylo,ale tady je klid

Napsal: čtv 05.03.2009 10:51
od troutny
Kdyby turbo nedávalo potřebný turbotlak tak to bude černě hulit.
A nechčije ti z toho nikde nafta?
Nech si turbotlak radši změřit,má být cca 1 bar v tahu kolem 3 tis. otáček.
Napsal: čtv 05.03.2009 16:32
od shebeck
nĚKDO MI ŘEKL,ŽE MAM KOUPIT NOVEJ HLAVNÍ VSTŘIK A J MAM MOŽNOST KOUPIT VŠECH ŠEST ZA 1500KČ,TAK ABYCH JE NEKUPOVAL ZBYTEČNĚ. jINAK NAFTA MI NETEČE A ANI TO NEHULÍ ZA JÍZDY.
Napsal: čtv 05.03.2009 18:19
od troutny
Když je KO řídící vstřik,tak to většinou svítí(kontrolka na přístrojovce) i za jízdy,tedy furt.
Napsal: čtv 05.03.2009 22:44
od shebeck
Aha jas sem slysel opak,ze se ani nerozsviti,me pri otoceni klicku jen problikne

no uvidim prdnu tam staronovy vstriky a uvidim

Napsal: pát 06.03.2009 09:40
od tds
podle mě ti ta nafta někde teče,taková spotřeba by se hodně podepsala na běhu motoru,jednak nepravidelný chod na volnoběh, navíc v tahu by to hulilo jak fena.pochybuju že ti odejdou vstřiky ze dne na den bez předešlého postupného zvyšování spotřeby a změny chodu motoru.vstřiky to nebudou.nech to dát na diag.at se podivájí na vstřikovanou dávku vstřiky si nech pouze za 500,-zkontrolovat a projdi případné netěsnosti.
Napsal: pát 06.03.2009 20:04
od shebeck
rozezralo se to v poslednich peti mesicich,motor bezi pekne. No kdyz na to dupnu tak je jasny ze to zahuli.ale to nova petka v dieselu taky

a zadnou louzi pod sebou nemam,jedine ze by za jizdy,ale to fakt nevim

diky za rady