Stránka 1 z 1
Napsal: pon 09.02.2009 01:47
od Filozof
Jak se tak dívám do sekce 5tek stále častěji se tam objevuji z docela velkejma závadama nové 5ky model E60.
Jsou tyto nové modely opravdu tak poruchové ?
Nebo mi to jen tak připadá, že potřebuji dělat vatu i na servisu a náhr dílech.
Je to škoda kam to spěje s BMW, přijde mi, že už není tak kvalitni.

Napsal: pát 13.02.2009 12:58
od Yngwie
Filozof píše:Jak se tak dívám do sekce 5tek stále častěji se tam objevuji z docela velkejma závadama nové 5ky model E60.
Jsou tyto nové modely opravdu tak poruchové ?
Nebo mi to jen tak připadá, že potřebuji dělat vatu i na servisu a náhr dílech.
Je to škoda kam to spěje s BMW, přijde mi, že už není tak kvalitni.

Na tom jsi byl kde prosimte? 5ka je stejne poruchova jako kazde jiné auto, akorat jsou ted uz dostupnejsi, takze si kupujou i lidi, co maj mene penez a resi to na foru no. e46 taky neni zadna slava a vzor bezporuchovosti.
Napsal: pát 13.02.2009 13:31
od prase007
Přesně tak, nejjetější pětky spadly na rozumný peníze a lidi si je začali kupovat, jedná se o hodně používaný auta u kterejch se dá nějaká ta investice předpokládat.
Napsal: ned 15.02.2009 20:09
od jazet
Vidim to stejne,bavka jsou spickovy v jizdnich vlastnostech a motorech,ale s celkovou spolehlivosti je to takovej prumer,maximalne mozna lepsi prumer.
Napsal: pon 30.03.2009 22:38
od Luckysheck
Mám E60 po libové E39tce a zatím spokojenost. Jen čidlo PDC a vrže mi v řízení, ale jinak ok. Podvozek se bude srát v ČR i na tanku, diesly jsou jako vždy o zacházení, naftě a údržbě a benzíny jako vždy super

Nemyslím si, že by byla E60 poruchovější, ale jak říkaj kluci, chudí si kupují nejchudší a nejolítanější a pak si stěžují jak hrozná auta to jsou...
Napsal: úte 31.03.2009 00:23
od eric
No já co tak pozoruju,tak mají častější problémy e60-tky 530D kolem r.v.2003,myslím,že jeden místní člen(nevím te´d jeho nick) by asi mohl vyprávět a to si to zrovna asi nekupoval jako vyjetou mrdku.Něco psal o praskání svodů a dalších jinejch věcech.jsem zvědavej,jak na tom budou co se týče trvanlivostí ty 535D,protože jinak to je hodně povedenej motor a pro mně do budocna snad jediná alternativa motoru v ropě,ale myslím,že v době,kdy bude cenově přijatelná tato motorizace s ní zároveň začnout bejt pěkný problémy,ostatně ty vylítaný 530D e39 se tu už taky docela často řešej.Ale jinak myslím,že to nebude s kvalitou u e60 nic horšího než třeba e39,naopak doufám,že už soudruzi z Mnichova pořešili lépe antikorozní ochranu,protože to je hodně slabej článek u bmw!!A ještě se uvidí,jak na tom budou u 60-tek časem ty 6-tikvaltový steptronicy,docela mě to taky zajímá,na co se má člověk připravit??!
Napsal: úte 31.03.2009 16:00
od Filozof
Tak vám něco řeknu hoši. Zlatá stará E34.
Kdybyc nebylo rezivění dvěří tak je to zlaté auto. Co najezdí i jako veterán hromady km bez problému. Nepočítám tedy spotřebáky ( tlumiče, brzdy atd.)
Tady ty nové auta se snad dělaji jen na servis. Kámoš má na 525i rok 1993 najeto přes 400tisic a lítá to jako nové. Vyměnil podvozek za nový akorát což jsou normálně spotřební věci na našich silnicích ale jinak vše ostatní funguje jak má.
Ale když slyším o nové 5ce a dalších jak ji praskají svody a furt se řeší milion prolému tak mi to přijde že to jsou fakt auta dělaná na servis.
Netýká se to jen značky BMW ale i dalších. AUDI je taky už jen spotřební auto.
Kde je klasická poctivá práce německých techniků.
U nových aut je pěknej jen vzhled a možná když je nové tak funguje.... ale jinak
PS: Pokud bych vzal starou 5ku E34 v pěkným stavu. Nasypu do ni 50tisic za nové díly. Tak bude jezdit jako víno ještě několik dlouhých let.
Napsal: úte 31.03.2009 16:10
od prase007
Jéžiš už zas ... najel jsem za rok 70 tisíc, auto jsem kupoval s 35 tisíc, tzn mám najeto 105000 a absolutně nic se mi nerozbilo, nevrže, neměnilo se nic nad rámec předepsanejch dílů, oleje a filtrů ... Je to prostě tim, co se tu už jednou zmiňuje. Češi si začali kupovat za 300 tisíc maximálně ojetý a kolikrát lajdácky opravený po bouračce E60ky z roku 2003 a 2004, který jsou stočený ze 350 tisíc na tradičních 130 tisíc a teď se diví, že do toho musí sypat. Neni to absolutně v ničem jinym, že by ty auta byly míň kvalitní, než dřív. Další věc je, že auto obsahuje 3x tolik komponent, než auto z roku raz dva, hlavně elektronika, ale i tak je lepší si koupit BMW než nejakou čínskou mrdku, která tu elektroniku obsahuje stejně, ale v čínský kvalitě.
Napsal: úte 31.03.2009 20:29
od Cossie
Luckysheck : nějaký foto E60 máš ?

Napsal: úte 31.03.2009 21:28
od Luckysheck
Mám, chceš ?

) je doma od pátku takže mám jen nějaké DEMO

Napsal: úte 31.03.2009 21:52
od Martas99
prase007 píše:Jéžiš už zas ... najel jsem za rok 70 tisíc, auto jsem kupoval s 35 tisíc, tzn mám najeto 105000 a absolutně nic se mi nerozbilo, nevrže, neměnilo se nic nad rámec předepsanejch dílů, oleje a filtrů ... Je to prostě tim, co se tu už jednou zmiňuje. Češi si začali kupovat za 300 tisíc maximálně ojetý a kolikrát lajdácky opravený po bouračce E60ky z roku 2003 a 2004, který jsou stočený ze 350 tisíc na tradičních 130 tisíc a teď se diví, že do toho musí sypat. Neni to absolutně v ničem jinym, že by ty auta byly míň kvalitní, než dřív. Další věc je, že auto obsahuje 3x tolik komponent, než auto z roku raz dva, hlavně elektronika, ale i tak je lepší si koupit BMW než nejakou čínskou mrdku, která tu elektroniku obsahuje stejně, ale v čínský kvalitě.
Přesně tak,ty auta co se prodávaj u nás tak maj nalítáno v pohodě 300-400tis km a stočenej tachometr,stejné je to v německu když koupš u turka nebo podobného xindla,tady u nás tomu daj nový šlapky pedálů od kellyho za 40kč kus a je to.Pozná se to hlavně na sedadlech a volantu, v německu ty auta jezdí většinou po dálnicích dlouhý štreky takže i po 200tis je interiér jak novej,ale pokud je volant vyleštěnej jak zrcadlo a zborcená bočnice sedáku tak to má přes 300tis,nebo s tím někdo jezdil jen město,taky platí že dost němců se o auto stará jen co je v záruce nebo v leasingu a pak to prodaj a další majitel na to kašle.Když se kouknu na inzeráty tak je nejlepší jak každý auto má servisku a první majitel,ale pak se kouknu dál a najdu dvě totožný auta se serviskama a každý má najeto úplně jiný km,takže na ty servisky taky nevěřte.Nejhorší je že toto dělá i dost českých dealerů bmw-to že dotáhnou pelech z německa a tady ho tučně prodaj pod svým jmenem.E60 je spolehlivá podle toho jak kdo se o ní stará a hlavně jakou měla minulost ,řekl bych že o dost víc než dnešní vrchol techniky "f dehtu" od DAS AUTO-u všech značek koncernu,tam se snad sere úplně všechno
Napsal: pon 06.04.2009 17:20
od disgorge13
Ahoj,
predem rikam ze nechci nikoho nastrat ale s bmw to jde opravdu doprdele ...
zaznivaji tady hlasky ze si cesi kupuji olitane E60 s 300tis KM
chapu ze to neni zrovna malo ... to ale neznamena ze to E60 nemuze vydrzet ...
prodejni cena auto byla v roce 2004 1.5 mil == urcita kvalita auto ktera musi bejt zarucena i pri najezdu 300tis km (samosebou lidsky faktor a zachazeni hraje velkou roli)
v opacnem pripade si muzu zajit koupit dve octavky za 500tis KC najet 150tis vyhodit a jsem na to stejne ...
musime si priznat ze zaplatime za kvalitu a napis "BMW"
bmw je pouze znacka auta ,ale jinak nic jineho ...
motory jim dela z 80% - steyr v rakousku
a ostatni dily jsou od ruznych dodavatelu v evrope
drive bmw sazelo na svoji kvalitu prace bohuzel dneska sazi na vysoke vydelky
to je bohuzel ten nas kapitalismus
pekny den
Napsal: pon 06.04.2009 18:01
od petabmw
taky se me zda ze novi bmw nejsou to co driv!nejsou tak robustni a ten design.takovej drzak jako byla e34 nebo e38 uz asi nebude.jejich setreni se nekde projevit musi!treba vyplne dveri e60 to jehruza nekolikrat kritizovana
Napsal: pon 06.04.2009 19:43
od HAMANN
Nechcete snad srovnavat e60 kde je milionkrat vic elektroniky nez v e34 s holou prdeli!? A to nemluvim o nove sedmicce!
Napsal: úte 07.04.2009 12:46
od Yngwie
petabmw píše:taky se me zda ze novi bmw nejsou to co driv!nejsou tak robustni a ten design.takovej drzak jako byla e34 nebo e38 uz asi nebude.jejich setreni se nekde projevit musi!treba vyplne dveri e60 to jehruza nekolikrat kritizovana
Nevim, ale mi tohle spise jako nostalgie ... kvalita nei nijak zasadne horsi az na par skraloupu se skripajicimi interiery, coz je po faceliftu vyreseno ... vzpomen na e46 a praskajici uchyceni naprav a dalo by se toho vysledovat vice u strasich serii
Napsal: pon 13.04.2009 16:47
od DanielM
Zdravím všechny. Můj problem se začal projevovat pozvolna, nejprve neklidny běh, "pocukávání", když jen hladím plyn a následně, v zásadě z ničeho nic, při prudším rozjezdu výkon "padne" již při cca 3 tis otáček a dále již motor prostě netáhne ...

( Netušíte? Turbo? Váha vzduchu? Prasklá nějaké hadička vzduchu? Děkuji za odpověď!
Napsal: pon 13.04.2009 20:18
od Martas99
Zkus se podívat tady na foru,něco podobného se tu už řešilo,stačí když to dáš do hledat