Stránka 1 z 2
Napsal: pát 30.01.2009 09:14
od Marrtin
Jak se s cim jezdi ?
Muj mechos me od 6q odrazuje. Prej je to na manual moc velkej a silnej motor a ze se prej neda bez nakyho cukani poradne zaradit a ze se furt meni spojka
Da se se Steptronicem jezdit taky "nakrev" ?
Diky za rady.
Napsal: pát 30.01.2009 10:15
od LUKAJDA
no tak já mám jen 528iA a největší krize jízdy na krev je, když máš do 3000otáček, ..pak už jak se dostaneš nad tuhle hranici, tak to máš s manuálem srovnany. Kamoš mám 528i v manuálu a na rozjezd se nechytám ...v rychlosti od 100 je to srovnatelny
víc ti nepomůžu, jinak s tou spojkou si nejsem tak jistej... ta spojka bude konstruovaná na jinej krouťák a měla by vydržet jak u jinejch motorů...spíš bych měl strach ze stahanýho automatu
Napsal: pát 30.01.2009 10:19
od Marrtin
Osobne bych radsi 6q ale vetsina je v automatu...radsi vymenim spojku nez automatickou prevodovku si rikam...
Kazdopadne diky za odpoved.
Jezdil jsem se 4.0 l toyotou offroadem a proste automat mi nesedi...
Napsal: pát 30.01.2009 11:11
od pazda
pokud chces jezdit na krev tak ber manual.. automat ma nevyhodu v tom ze kdyz v zatacce sundas nohu z plynu tak ti i na sportovni rezim nechava prilis maly otacky a vysokej stupen a jak na to pri vyjezdu slapnes tak ti to zase o dva stupne podradi.. a to ze se s manualem neda pohodlne jezdit je kravina
Napsal: pát 30.01.2009 13:01
od Lolita
Tak muze u automatu pouzivat rucni volbu zarazenyho stupne no. Ja sjem rozhodne pro automat, ale ja bych si koupil i felicii s automatem

Napsal: pát 30.01.2009 13:35
od eric
Na tvým místě bych určitě sháněl spíš ten manuál,s tím cukáním to je blbost,když se s tím naučíš,tak to musí bejt v pohodě.Spíš si ale myslím,že se dostaneš do klasickýho dilematu,jako jsem měl třeba já,protože těch manuálů je fakt málo v nabídce a když je,tak třeba není zrovna v tý libový výbavě,jakou bys chtěl,nebo celkový stav toho auta stojí za vyliž a když je to voňavka v dobrý barvě,tak zase bude stát víc,takže pak ti třeba nezbyde,než koupit třeba libvou 540-tku,ale hold v automatu,jelikož je tam větší výběr.Přeji dobrou koupi a pokud můžu radit,radši si kup už v nějaký lepší výbavě pkud možno v M-packetu,páč dobastlova to dodatečně stojí docela ranec

Napsal: pát 30.01.2009 17:03
od Player1
Teď mám automat a sháním manuál

Jde na mě jaro asi

Chtělo by to mít obě dvě v garáži, jedno na denní ježdění-pěkně na pohodku a manuálek na řádění. Nejlepší je vyzkoušet obě a hodně dobře rozmyslet, jakým stylem s tím budeš jezdit.
Napsal: pát 30.01.2009 18:10
od Tashiro
Od té doby co jsem čuchl k AT, jsem pro jím nadšený... ale je to o tom jaký poměr budeš jezdit. Pokud si letec ber manuál, pokud jezdíš normál, ber AT...
AT, oceníš v zácpách, na rozjezdy, pohodlí atd.
Napsal: pát 30.01.2009 18:34
od 540david
taky bych volil raději manuál. ale ty výbavy jsou většinou opravdu dost chudý.
Napsal: pát 30.01.2009 19:16
od ROBi
Manuály jsem moc neviděl, je jich podstatně méně, ale pokud bych si mohl vybrat, bral bych manual. Automaty mi nic moc neříkají. Prostě mě baví řadit

Napsal: pát 30.01.2009 19:41
od qeuin
S manuálem nemám problém, jen asi ta spojka občas trochu dostane, ale těžko říct, co by na to říkal automat.
Napsal: pát 30.01.2009 19:52
od Francis
Marrtin píše:... Muj mechos me od 6q odrazuje. Prej je to na manual moc velkej a silnej motor a ze se prej neda bez nakyho cukani poradne zaradit a ze se furt meni spojka ...

Tady je to poslední dobou samá perla

Vyměň mechanika a budeš v pohodě

Napsal: pát 30.01.2009 23:27
od Jandy
Napsal: pát 30.01.2009 23:50
od matal
Stejně rozhodnutí bude na Tobě, takže nejlepší rada je si vyzkoušet obě možnosti..

Napsal: sob 31.01.2009 09:47
od Marrtin
Ja jezdim casto dalnici Praha Mnichov, tam mi staci dat nakej kvalt a jedu az do Prahy. S 328 to bylo dost dobry ale myslim ze proste 540 je jeste lepsi stroj...
Vetsinu casu by mi teda stacil AT ale chtel bych proste mit tu moznost trochu kvrdlat kdyz me to nekdy popadne.
Nakonec to ale asi dopadne jak tady bylo receno, malo kusu v manualu a s horsi vybavou...plna vybava je pro me podminkou.
Nevim jak to porovnat - mohl by me nekdo svyst v 540 i v AT a manual ? v Praze. Nemusim ridit staci svyst

Napsal: sob 31.01.2009 11:32
od 540david
Jesti jezdíš dálky tak ber jednoznačně manuál! Příští tejden jedu na výměnu tlumičů, tak bych tě svezl. Bylo by to na Zličíně tak kolen 17h.
Napsal: sob 31.01.2009 12:22
od BMWPower
Marrtin píše:Jak se s cim jezdi ?
Muj mechos me od 6q odrazuje. Prej je to na manual moc velkej a silnej motor a ze se prej neda bez nakyho cukani poradne zaradit a ze se furt meni spojka
Da se se Steptronicem jezdit taky "nakrev" ?
Diky za rady.
Nic ve zlým ale to není mechanik...To je DEBIL... Co v životě v tomto autě neseděl a akorát pitomně tlachá...

Napsal: sob 31.01.2009 12:51
od pazda
BMWPower: co by rikali majitele takove M5 zejo

Napsal: sob 31.01.2009 13:00
od BMWPower
pazda píše:BMWPower: co by rikali majitele takove M5 zejo

Kdybych v tom autě neseděl tak se zdržím hlasování ale vždycky se najde nějakej napůl dostudovanej pitomec co roznáší akorát dementní kecy...
JJ. Chudáci v M5, to cukání,to cukání...

Napsal: sob 31.01.2009 13:38
od Marrtin
540david píše:Jesti jezdíš dálky tak ber jednoznačně manuál! Příští tejden jedu na výměnu tlumičů, tak bych tě svezl. Bylo by to na Zličíně tak kolen 17h.
Jsem momentalne sluzebne v Omanu. Pracuju a bydlim v Münchenu, ale jinak sem z Prahy kam jezdim casto...a kdyz jedu tak se s tim nemazlim, tak proto sem prodal 328 a koukam po 540. Az bych vedel ze jedu do Prahy tak bych se ozval - ok ?