Stránka 1 z 5

Napsal: úte 27.01.2009 13:14
od eric
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=62598

Jelikož nechci psát OT majiteli do inzerátu,tak se vyjadřuji zde.Proboha ať tady fakt nikdo netvrdí,že motory TDS jsou vynikající,jedou jako blázen a když se o ně někdo dobře stará,tak jsou v pohodě :roll: Zde je jedna z mnoha recenzí na několik motorizací mimojiné i na TDS
http://www.tipcar.cz/recenze-ojetin-bmw-5-(e39)--vzornak-s-dusi-sportovce-1411.html

Ono se stačí kouknout do sekce např. 5-tek,najde se tam dost proseb o pomoc hlavně když začne mrznout.Tss,že je mechanicky odolnej znamená teda jako,že nezaklepe na klice jako u Š120 jó?!Někdo tam psal,že v r.v.96-97 nebylo na trhu nic lepšího v naftě,takže velkej omyl,již v roce 96 přišly na trh prvni sériově vyráběné vozy s comonrailem v Alfe Romeo 1.9JTD a 2.5JTD,ty to TDS-ko rozsekali nato tata(tedy to 2.5JTD).Ten motor nejede,žere a je poruchový,s těma hlavama jak je napsáno v recenzi to potká opravdu dřív nebo později každýho ať se stará jak chce,je to konstrukční vada,co s tím jako chce každý dělat??Třeba 530D má taky svý mouchy,ale za to nabízí úplně jiný druh svezení a daleko menší spotřebu,takže i když má taky svý nemoce,tímto je to oproti tomu TDS vykoupeno.Je jasné,že budou dotknuti všichni majitelé TDS,ale chce to trochu nezaujatosti a prostě si to přiznat,ne vše,co udělalo BMW je 100%.Tolik ode mně,zde se můžou vyjadřovat případní nespokojenci a né tomu člověku zasírat inzerát :roll:

Napsal: úte 27.01.2009 18:24
od troutny
Tak logicky,kdyby to stálo tak za hovno tak to nebudou vyrábět,myslím ten motor 10 let.By to stáhli daleko dříve asi né. :lol:
TDS jezdím od 1995 do ted,a myslím,že tady asi nemám konkurenci.
Já osobně ten motor velice chválím,protože mi za ty leta ušetřil spoustu peněz na palivu a přitom zajistil bezpečnost bitelné káry E34.Je mi úplně u prdele,že tady na to někdo bleje ty svý názory typu ,že "se říká".
S autem jsem vždy jezdil hlavou a za to se mi auto odvděčilo tím,že mi tak dlouho slouží,a snad ještě bude.Přít se tady s někým nemá cenu,je to tady samý odborník. :roll:

Napsal: úte 27.01.2009 18:49
od kadous
ach jo zas jeden chytrak bez praxe co???ono kdyz si dotycny uvedomi ze tds je sice bmw ale ne M5 ale obyc nafta tak to auto jenom jezdi mel jsem jak e34 tak e39 s kazdym jsem najel 150tkm a bez jedinyho problemu s motorem se spotrebou kolem 7l a navic solidne chiply tdso jede velice slusne/neni to M5/ a hlavne stejne jako u kazdyho bmw zalezi v jakym stavu TO koupis a ne kolik ma najeto!!! sory ale musel jsem :oops:

Napsal: úte 27.01.2009 19:21
od eric
troutny píše:Tak logicky,kdyby to stálo tak za hovno tak to nebudou vyrábět,myslím ten motor 10 let.By to stáhli daleko dříve asi né. :lol:
TDS jezdím od 1995 do ted,a myslím,že tady asi nemám konkurenci.
Já osobně ten motor velice chválím,protože mi za ty leta ušetřil spoustu peněz na palivu a přitom zajistil bezpečnost bitelné káry E34.Je mi úplně u prdele,že tady na to někdo bleje ty svý názory typu ,že "se říká".
S autem jsem vždy jezdil hlavou a za to se mi auto odvděčilo tím,že mi tak dlouho slouží,a snad ještě bude.Přít se tady s někým nemá cenu,je to tady samý odborník. :roll:


No jó,tak očividně si na tom autě lecos nebo patrně vše opravíš sám,to je dle tvých příspěvků evidentní,ale každej se želbohu nenarodil jako šikovnej mechanik a nezlob se na mě,ale je pro mně trochu otravný,abych při dodržování běžných zásad provozu jako je pomalá jízda než se motor zahřeje a pravidelná výměna oleje,svíček a filtrů ještě myslel na to,abych tomu autu pak při zahřátém režimu stejně nedával moc pod vocas,abych nejezdil dlouhodobě krátký úseky atd atd,aby to vydrželo co nejdéle,to je trochu dost choulostívý,nemyslíš?Chraň bůh,nejsem ten typ magora,co se každýmu věší za prdel a vyblikává ho,nebo jezdí ve městě jako šílenec,ale jezdím normálně svižně a občas se víc projedu,proto jsem si kupoval BMW a né nějakýho německýho dělníka alá Opel,nebo VW,se kterým bych jezdil hezky pomáálu pokud možno dlouhý tratě a nedejbože,abych tomu víc šlápnul.Pro BMW je opravdu typické,že tuto značku dělají zejména motory,ale určitě né TDS.Věřím ti,že s tím nemáš až tak velký problémy ale patrně z důvodů,které píšu výše.A s tou logikou vyrábění 10 let bych to viděl spíš tak,že trochu déle trval vývoj comonrailu,než to vypustili do série.Prostě vždy se najde vyjímka,která potvrzuje pravidlo,ale obecně jsou ty TDS nejhorším motorem,který se v e39 objevil!Není to nic proti nikomu :wink:

Napsal: úte 27.01.2009 19:40
od eric
kadous píše:ach jo zas jeden chytrak bez praxe co???ono kdyz si dotycny uvedomi ze tds je sice bmw ale ne M5 ale obyc nafta tak to auto jenom jezdi mel jsem jak e34 tak e39 s kazdym jsem najel 150tkm a bez jedinyho problemu s motorem se spotrebou kolem 7l a navic solidne chiply tdso jede velice slusne/neni to M5/ a hlavne stejne jako u kazdyho bmw zalezi v jakym stavu TO koupis a ne kolik ma najeto!!! sory ale musel jsem :oops:


Jenom co se týče tý praxe,na to,aby člověk mohl posoudit,co je a není dobrý,si tu danou věc nemusí kupovat.Já nejsem obecně vůbec na diesely zaměřenej,ale to není v téhle debatě vůbec podstatné,jedinej diesel,kterej by se mi kdy líbil by byl 535D,jelikož to už má opravdu odezvu jako ten benzín,ale tady se bavíme o pravěkým TDS-u.Jasně že od toho nečekám parametry M5,ale právě že se od tohodle motoru nedá čekat nic moc a pro běžnýho provozovatele auta,který nemá doma jámu a veškerej vercajk s přípravkama atp. a který chce pouze jezdit a nepřemejšlet pořád jenom nad tím,jestli už nejede náhodou moc rychle nebo tomu moc nedává,aby tomu motoru náhodou neublížil je tahle motorizace prostě out!!Nejsem mechanik ani amatérskej,ale auta mě dost baví,zajímám se o ně hodně a trávím dost času s kámošema,co dělaj mechaniky ve svým servisu a když mi i tento člověk,který je taky příznivcem BMW říká,kolik už tam bylo TDS(hlavně tedy 2.5TDS) s prasklou palicí a jinejma problémama,tak mu nemám důvod nevěřit.Ostatně ty samé motory se dávaly i do omegy a tam je to taky kapitola sama pro sebe.Měj si svůj názor,dy´t to je v pořádku,od toho je diskuze :wink:

Napsal: úte 27.01.2009 19:49
od troutny
Nejhorší tím,že je nejslabší?Každý nepotřebuje nutně 300PS pro denní ježdění.

Napsal: úte 27.01.2009 19:57
od bmwfil
Nejvetší sranda je, že na ten motor nejvíc nadávají ti, co o něm ví max z katalogu, nebo "jedna paní povídala" nebo "vole, Láďa říkal, že se to sere a má je pořád na servise"...
Zajímavé je, že ani jeden majitel, který motoru dopřává, co má a nekoupil ztrhaného nebožáka, si nezastežuje a je spokojený... :wink:

Napsal: úte 27.01.2009 20:00
od eric
troutny píše:Nejhorší tím,že je nejslabší?Každý nepotřebuje nutně 300PS pro denní ježdění.


Jasný,to taky nikomu necpu,ale pak se najde pár rádoby BMW nadšenců,který dosáhnou finančně max. na tu e39 TDS,ale jezděj s tím jako s benálem a tam ty motory padaj jak švestky,přeci jenom,co si budem povídat,určitě sám víš,že v této kategorii co se týče spolehlivosti se TDS absolutně nečape na TD-čkový motory u starších mercedesů,to sice taky nejede,ale ku..va držej :) Ale nebudu ti to už dál hanit,vidím,že máš svý auto taky moc rád a spíš než kvůli tomu motoru sis ho kupoval pro celkový spracování,design a bezpečnost,ostatní si poladíš doma v dílně,né?! :)

Napsal: úte 27.01.2009 20:07
od KAMIL740
bmwfil píše:Nejvetší sranda je, že na ten motor nejvíc nadávají ti, co o něm ví max z katalogu, nebo "jedna paní povídala" nebo "vole, Láďa říkal, že se to sere a má je pořád na servise"...
Zajímavé je, že ani jeden majitel, který motoru dopřává, co má a nekoupil ztrhaného nebožáka, si nezastežuje a je spokojený... :wink:


sry ale ja snad neznam majitele auta co by rikal o svy kare te je to mrdka vyjeta a podobny kraviny :D :D :D

jinak mel sem moznost s TDS jezdit a me osobne to nesedlo apsolutne vubec das za 1 nic se nedeje najednou zatah do 3t a pak zase nic das za 2 a zase nic pak chvilku zatah a zase nic a tak az do 5 :D

je mozny ze sem jezdil v uplne odpalenym aute kde motor byl uplne v pici je fakt ze v jinym tds sem nejel ale po tyhle skusenosti musim uznat ze to opradvu nebyl motor pro me

prum spotreba na 295 19" 14litru je asi dost mam ve sve 740i 14,7

ale jak rikam asi v prdeli motor nehlede na to ze bylo auto ustavicne v servise a majitel nakonec radsi auto prodal pac se bal aby se mu nedojebal motor :D :D

Napsal: úte 27.01.2009 20:12
od eric
bmwfil píše:Nejvetší sranda je, že na ten motor nejvíc nadávají ti, co o něm ví max z katalogu, nebo "jedna paní povídala" nebo "vole, Láďa říkal, že se to sere a má je pořád na servise"...
Zajímavé je, že ani jeden majitel, který motoru dopřává, co má a nekoupil ztrhaného nebožáka, si nezastežuje a je spokojený... :wink:


Prosím tě,to je teorie jak noha,taky by sis koupíl např. starý uno i když budeš vědět,že hnije jak prase,ale když si ho neměl,tak tomu prostě nebudeš věřit a koupíš to??Důvody pro tento názor jsem vysvětlil výše,možná jen k těm recenzím,vím,že některé nejsou zcela objektivní,ale několik nezávisle na sobě jdoucích tento motor označilo jako za problémový a nedoporučujou ho,všichni co je tvoří nejsou rozhodně blbci,tak nevím,vo čem furt mluvíš.Proč si kupoval tento motor,můžeš to říct?

Napsal: úte 27.01.2009 20:12
od troutny
A tak je jasný,že to nebude chválit člověk co to koupí po hovadu,který si to pořídilo jen proto,že to jezdilo na naftu,kterou mělo kde brát,nebo druhý kteří to měli jen na tahání kůli kouli.Samo,že věci typu čerpadlo,turbo,vstřiky nejsou nesmrtelný a frajer co si to koupí na pokraji těchto investic ,které se na něj najednou sesypou,tak je z toho samo KO.Ale ten základ není špatný,když to má nepřejížděný olej a citlivější zacházení u neúplně prohřátého motoru.
Jedno vím,že určitě čistě hypoteticky kdyby mi ten motor zakukal,tak bych ho nesháněl tady u nás použitý.
Vydrží to nesmysl,vše je o přístupu.

Napsal: úte 27.01.2009 20:16
od eric
KAMIL740 píše:
bmwfil píše:Nejvetší sranda je, že na ten motor nejvíc nadávají ti, co o něm ví max z katalogu, nebo "jedna paní povídala" nebo "vole, Láďa říkal, že se to sere a má je pořád na servise"...
Zajímavé je, že ani jeden majitel, který motoru dopřává, co má a nekoupil ztrhaného nebožáka, si nezastežuje a je spokojený... :wink:


sry ale ja snad neznam majitele auta co by rikal o svy kare te je to mrdka vyjeta a podobny kraviny :D :D :D

jinak mel sem moznost s TDS jezdit a me osobne to nesedlo apsolutne vubec das za 1 nic se nedeje najednou zatah do 3t a pak zase nic das za 2 a zase nic pak chvilku zatah a zase nic a tak az do 5 :D

je mozny ze sem jezdil v uplne odpalenym aute kde motor byl uplne v pici je fakt ze v jinym tds sem nejel ale po tyhle skusenosti musim uznat ze to opradvu nebyl motor pro me

prum spotreba na 295 19" 14litru je asi dost mam ve sve 740i 14,7

ale jak rikam asi v prdeli motor nehlede na to ze bylo auto ustavicne v servise a majitel nakonec radsi auto prodal pac se bal aby se mu nedojebal motor :D :D


Tss,no víš co mě baví,jak se říká u TDS "no pokud to není teda mrdka",no tak to asi taky o něčem vypovídá,přeci jenom jiný motorizace toho vydrží podstatně více a určitě každý,kdo je měl se k nim taky nechoval pokaždý předpisově bohužel!? :lol:

Napsal: úte 27.01.2009 20:17
od bmwfil
Proč si kupoval tento motor,můžeš to říct?


Proč? Protože jsem chtěl úsporný a přitom rozhodně ne mdlý 6-ti válec, co mě nesežere a na diesla má fajn zvuk i kultivovanost... To Ti jako důvody nestačí?[/quote]

Napsal: úte 27.01.2009 20:18
od Martas23
víš co, je to tvůj názor, nikdo ti ho nebere. Já jsem si TDSko pořídil ve 36tce. Při jednom z výletů za potencionálníma autama jsem se krom 2.8my projel i v tdsku a prostě mi sedlo. Mě ten motor vyhovuje, jasný neni to atlet. Ale lenoch to taky rozhodně neni. Když vynecham pravidelný výměny spotřebních součástí slouží mi bez chyby. Ne každej potřebuje 4litr...
Nevykřikuju že je to nejlepší motor na světě, to taky neni protože i můj servisák říká že na benzíny mu nikdo nevolá kdežto na naftu ano, ale myslim si že tak jako já s nim může být spokojeno spoustu lidí.

Napsal: úte 27.01.2009 20:21
od Holly
Hmm, já osobně bych taky řek že na TDS a TD nadávaj jen ti co s ním nemaj zkušenosti. Nevím a nikdy sem neslyšel o tom že by se telýmu TDSu nesmělo šlapat. Mám sice ještě starší 2.4TD (což je pro některý motorizace asi na odpis), ale to je v podstatě hodně podobný TDSu, aspoň co se např. praskání hlavy týče. A problém je to materiálovej,víme? AR 2.4JTD má super motor, ale je to 5ti vál (kratší, lepší chlazení) a za studena se vytáčet taky nemá (ostatně ani benzíny...) Mimoto jel jsem po dálnici cca 120km celou cestu plnej kotel (cca 180+km/h v závěsu za X5 která čistila provoz),což je pro 2,4 už cca 4-4,5 tis otáček a motor neřekl ani ň. A to to není zatím žádnej super udržovanej motor. A TDSa sice nejsou rakety(holt říkejme si ci chceme ale na 540i to prostě mít nebude) ale jedou slušně A za málo. Prostě kdo s tím motorem jezdí hlavou (a neznamená to že nikdy nepojede víc jak 2tis otáček atp) tak nemá problém... Ostatně myslím si že ze sekce pětek už problémy s TDSama lehce vymizely a nahrazují je problémy E60tek... Taky je třeb brát v potaz po jakým nájezdu se ty TDS pokazí :wink: Tak toliko k tomu. TDS není vůbec špatnej motor. Je to pracant.

Napsal: úte 27.01.2009 20:25
od eric
troutny píše:A tak je jasný,že to nebude chválit člověk co to koupí po hovadu,který si to pořídilo jen proto,že to jezdilo na naftu,kterou mělo kde brát,nebo druhý kteří to měli jen na tahání kůli kouli.Samo,že věci typu čerpadlo,turbo,vstřiky nejsou nesmrtelný a frajer co si to koupí na pokraji těchto investic ,které se na něj najednou sesypou,tak je z toho samo KO.Ale ten základ není špatný,když to má nepřejížděný olej a citlivější zacházení u neúplně prohřátého motoru.
Jedno vím,že určitě čistě hypoteticky kdyby mi ten motor zakukal,tak bych ho nesháněl tady u nás použitý.
Vydrží to nesmysl,vše je o přístupu.


Jasný,na tom se shodnem,akorát jak říkáš,že by sis při případném KO motoru motor nekupoval u nás,ono to s těmi němci taky není žádná sláva.Když vidím,co dokážou odpálit za motory,zrovna nedávno jsem viděl na prodej Porsche 911 r.v.2003,kde byl po 84tis.km vyměněn motor za nový,páč motor schade,to je prostě neuvěřitelný,co ti němci dokážou zničit,jediný,co mě pro toto napadá je,že prostě doma nezkontrolujou ani měrku oleje,vyjedou z garáže a šup jsou nadálnici a poď :lol: Prostě dodržujou servisní intervaly,ale ono občas při agresivnějším stylu jízdy to pápne víc a ejhle po 15tis.km najetejch km najednou lej pod měrkou.Mno zvláštní,asi na tuto je lepší Švajc,ale stejně bych řekl,že je to prostě o náhodě a rozhodně lepší kupovat tento motor s automatovýho auta.

Napsal: úte 27.01.2009 20:27
od nehpo
to eric: aky si mal dovod na zalozenie tohto tematu okrem pohonenia ega? :roll:

ja som mal TDS cca rok, najazdil som cca 40tis km a jazdil bez zavaznejsich problemov (v momente predaja mal odhadom 300tis km)
netvrdim ze to bol najlepsi motor na svete ale poskytoval relativne slusnu dynamiku pri nizkej spotrebe - samozrejme je viac nachylny na to ako sa k nemu chovas ale nie je to mrdka...

Napsal: úte 27.01.2009 20:29
od eric
Konečně po dlouhý době inteligentní diskuze bez zbytečných urážek a k věci,i když s některými věci nesouhlasím,celkově mám hřejivý pocit,že se tomu člověku už dál nekýblujem do inzerátu :lol:

Napsal: úte 27.01.2009 20:32
od eric
nehpo píše:to eric: aky si mal dovod na zalozenie tohto tematu okrem pohonenia ega? :roll:

ja som mal TDS cca rok, najazdil som cca 40tis km a jazdil bez zavaznejsich problemov (v momente predaja mal odhadom 300tis km)
netvrdim ze to bol najlepsi motor na svete ale poskytoval relativne slusnu dynamiku pri nizkej spotrebe - samozrejme je viac nachylny na to ako sa k nemu chovas ale nie je to mrdka...


Co blbneš,pokud sis diskuzi přečetl celou,ani náznakem jsem nikomu necpal svýho 4litra.To je každýho věc,kolik chce mít koní pod kapotou,tak se hned neurážej :roll:

Napsal: úte 27.01.2009 20:37
od nehpo
nemam dovod sa urazat - TDS som predal pred 4 rokmi asi a aj keby som ho mal dodnes tak dovod k urazaniu tu nie je...
a celu diskusiu som si precital a dospel som k nazoru ze zhadzujes nieco s cim nemas ziadne skusenosti - nemyslis ze na to maju vacsie pravo ti co s tym nieco zazili :?: takze tak...