Stránka 1 z 1
Napsal: pon 26.01.2009 10:49
od markas
Zdravim.Tak sem se rozhod,ze zmenim karu.Sem sice ted spokojenej,mam A6 1.8T,supr motor,spotreba,vykon,po 120 000km bez poruchy,ale pokazdy,kdyz tankuju a prijede cokoli od BMW s sestivalem,tak bych brecel.I se to dicky snazim nejak protahnout,abych ho slysel nastartovat a odjizdet.

Volba je jasna,pac sem na sedany a sedma uz je moc velka.Takze E39.Bal sem se automatu,ale po precteni nekolika clanku tady na foru uz se nebojim

a myslim,ze i cena repase je podobna cene komplet novy spojky se setrvakem na manual.
Nevite prosim o nejakym odkazu na recenze,nebo clanky o tomhle voze?Neco,co by mi pomohlo si vybrat motor a mozna nejakej cenik nd?
Dik moc....

Napsal: pon 26.01.2009 12:14
od eric
Tady máš přehled všech možnejch motorizací a jejich parametry,tak můžeš směle vybírat
http://bmw.katalog-automobilu.cz/
nějaký recenze:
http://www.tipcars.com/applications/mag ... mailem=ano
http://www.tipcar.cz/recenze-ojetin-bmw-5-(e39)--vzornak-s-dusi-sportovce-1411.html
A tady máš odkazy na díly:
http://www.realoem.com
http://katalog.mjauto.cz/
To by ti myslím mohlo pro představu stačit,jinak je tady pak dost diskuzí okolo výběru správné motorizace,takže ti stačí zadat do hledání klíčové slovo

Napsal: stř 28.01.2009 12:01
od markas
no,tak mam asi vybrano.Urcite po FL a asi 525 s M paketem..melo by to mit 192 koni,coz je zatim dost na normalni jezdeni.
Kolik je variant 2,5?To uz ten rok maji vsechny 2xvanos?Je to lepsi?
Napsal: stř 28.01.2009 21:08
od Maxiczech
Ten článek o e-39 je naprosto perfektní..

Napsal: stř 28.01.2009 22:08
od HAMANN
Jak pises ze se automatu nebojis tak radsi opatrne!! Cena repase automatu urcite neni stejna jako cena spojky atd, repase stoji okolo 60tis a navic s manualem si vic uzijes

Napsal: stř 28.01.2009 23:30
od 540david
Jesli můžu doporučit tak vybírej manuál. Auto je živější, úspornšjší a převodovka o DOST!!!!!! méně náchylná k poškození. Jinak se poohlídni po 530i. Nebudeš litovat a článků je tady o výhodnosti koupě víc než dost.
Hodně štěstí!!

Napsal: stř 28.01.2009 23:34
od PavelP
Ahoj,E 39 je super kárka,mám jí skoro dva roky po předešlé E 34ce 525i.
Mám jí v automatu a nic jiného než automat už nechci,jde jen o zvyk a naučit se s automatem správně řadit,což je hodně důležité.Ale zase jak píše Hamann,když se automat posere ,tak je to vata.
Moje auto má 340000 km a zatím automat řadí v pohodě.Ale zase nevím,protože jsem auto kupoval v D ,kolikátou převodovku má.
Tak,že si udělej představu.
Přeji dobrou koupi.
PP
Napsal: sob 31.01.2009 10:23
od markas
No tak uz zas nevim.Ta suma za repas me trochu zaskocila.A jelikoz sem takova mala schyza a nekdy mam chut si poradne zaprasit,tak asi manual bude lepsi...precejenom zatim co se dalo znicit sem znicil...jen doufam,ze se da ten osklivej klacek nak vytunit....
Napsal: sob 31.01.2009 11:04
od miloshm
eric píše:http://bmw.katalog-automobilu.cz/
Údaje z tohoto katalogu bych bral s rezervou. Dozvěděl jsem se tam mimo jiiné, že e34 540i byla uvedena na trh v roce 1987, má 24 ventilů, váží 1600 kg a vzadu nemá kotouče s vnitřním chlazením...

Napsal: sob 31.01.2009 12:33
od BMWPower
miloshm píše:eric píše:http://bmw.katalog-automobilu.cz/
Údaje z tohoto katalogu bych bral s rezervou. Dozvěděl jsem se tam mimo jiiné, že e34 540i byla uvedena na trh v roce 1987, má 24 ventilů, váží 1600 kg a vzadu nemá kotouče s vnitřním chlazením...

JJ. Píšou tam dobrý kakance... Hlavně o starších BMW

Napsal: sob 31.01.2009 16:23
od eric
miloshm píše:eric píše:http://bmw.katalog-automobilu.cz/
Údaje z tohoto katalogu bych bral s rezervou. Dozvěděl jsem se tam mimo jiiné, že e34 540i byla uvedena na trh v roce 1987, má 24 ventilů, váží 1600 kg a vzadu nemá kotouče s vnitřním chlazením...

Jj.te´d na to koukám a mají tam bordel v e39 v datumu uvedení,např 540-tka uvedená v roce 1995

Ale jinak celkem údaje seděj,sice už tam neřešej,že předface 540-tka je bezvanos a má krouťák "jen" 420nm a poface 440nm a je to vanos,ale to už by se jim to tam asi nevešlo takový detaily.Ale pro prvotní výběr auta se z toho tak nějak dá vycházet,hodnoty zrychlení,spotřeba atp. celkem sedí.
Napsal: pon 16.02.2009 21:41
od jazet
Co je nejpodstatnejsi: gratuluju k vymene audi za bavora. Bmw je jednicka

Napsal: úte 17.02.2009 17:28
od markas
No vymena jeste neprobehla.Zatim sem se jeste nerozhod jakej ten motor vlastne chcu a ted se jeste ke vsemu vyskytla nova A6

za slusny kacaky,ale 2.4 a ta prej nic moc.Spis nic nez moc.......tak se jeste uvidi...
