Stránka 1 z 2

Napsal: ned 25.01.2009 01:53
od nitram
Nemáte prosím s tímto (níže) někdo zkušenost?

http://aukro.cz/item535267489_do_centra ... ml#gallery

Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc. Někde jsem potratil klíče s DO od auta a mám jen nějaký který má uprostřed barevný znáček a nad planžetou klíčku světýlko asi na osvětlení zámku, protože je bez DO.
Lze si nechat někde vyrobit klíče (mimo BMW) tak aby to fungovalo s imobilizérem a podobně? Nebo je lepší a zda to jde přeházet zámky + startér z jiného auta? Děkuji za odpověď a omlouvám se těm, které můj dotaz pohoršil :-)

Napsal: ned 25.01.2009 02:19
od Slavisimo
Zkusenost mame :-) Prodejce je mistni clen pod prezdivkou FX. Tyhle klice sme davali na E36 a fungovali vyborne....Nema to s origo klicem nic spolecneho samozrejme az na ten vzhled..

Prijde ti sada jednotky s dvouma klicema s cistyma planzetama ktere nechas vyrezat podle origo klice. Pak z toho origo klice musis prendat cip(immo) do tohohle. Dodanou jednotku musis napojit do jednotky centralu kterou mas v aute.


Muzes si objednat origo klice v BMW ale cenovka je nekde pres 4-5tis s DO...Pokud bys chtel DO tak staci kdyz z toho klicku kterej ti zbyl vyndas ten cip a das ho do tehle sady z aukra.

Napsal: ned 25.01.2009 02:25
od Shelby
nitram píše: Nebo je lepší a zda to jde přeházet zámky + startér z jiného auta? Děkuji za odpověď a omlouvám se těm, které můj dotaz pohoršil :-)
Což o to, zámky měnit jdou a startér též :D ale problém ti to neřeší :D
jo a dotaz mě nepohoršuje :lol:

Napsal: ned 25.01.2009 02:37
od nitram
Slavisimo píše:Zkusenost mame :-) Prodejce je mistni clen pod prezdivkou FX. Tyhle klice sme davali na E36 a fungovali vyborne....Nema to s origo klicem nic spolecneho samozrejme az na ten vzhled..

Prijde ti sada jednotky s dvouma klicema s cistyma planzetama ktere nechas vyrezat podle origo klice. Pak z toho origo klice musis prendat cip(immo) do tohohle. Dodanou jednotku musis napojit do jednotky centralu kterou mas v aute.


Muzes si objednat origo klice v BMW ale cenovka je nekde pres 4-5tis s DO...Pokud bys chtel DO tak staci kdyz z toho klicku kterej ti zbyl vyndas ten cip a das ho do tehle sady z aukra.
Děkuju za info a něco podobného jsem chtěl slyšet :-D Jen tak mezi námi kolik od něho dostáváš za reklamu? :-D :-D :-D Takže myslíš, že do toho můžu bez obav jít? :-) Instalaci asi nechat nějakému odborníkovi, že? Považuju se za velkého amatéra :-) Co se týká DO a čipu z toho klíčku co mám tak ten není s DO. Ty klíčky co mi přijdou v sobě nemají DO? Na startování bych si nechal třeba ten co mám teď. jen sháním pěknej obal na DO. A tohle je origo klíčkům hodně podobný. Asi se ještě domluvím s kolegou FXem :-) Díky a měj se

Napsal: ned 25.01.2009 02:40
od nitram
Shelby píše:
nitram píše: Nebo je lepší a zda to jde přeházet zámky + startér z jiného auta? Děkuji za odpověď a omlouvám se těm, které můj dotaz pohoršil :-)
Což o to, zámky měnit jdou a startér též :D ale problém ti to neřeší :D
jo a dotaz mě nepohoršuje :lol:
Jsem rád, že tě dotaz nepohoršil :-) Proč by mi to nevyřešilo problém? Uvažováni laika co nevidí detailně do této problemaziky - napadlo mě vyměnit zámky startér atd včetně klíčů, které by pasovaly do těch zámků a byly s DO. Nevim jestli to tak jde a hlavně jestli už pak není levnější a jistější nechat udělat klíče v BMW.

Napsal: ned 25.01.2009 02:44
od nitram
Slavisimo píše:Zkusenost mame :-) Prodejce je mistni clen pod prezdivkou FX. Tyhle klice sme davali na E36 a fungovali vyborne....Nema to s origo klicem nic spolecneho samozrejme az na ten vzhled..

Prijde ti sada jednotky s dvouma klicema s cistyma planzetama ktere nechas vyrezat podle origo klice. Pak z toho origo klice musis prendat cip(immo) do tohohle. Dodanou jednotku musis napojit do jednotky centralu kterou mas v aute.


Muzes si objednat origo klice v BMW ale cenovka je nekde pres 4-5tis s DO...Pokud bys chtel DO tak staci kdyz z toho klicku kterej ti zbyl vyndas ten cip a das ho do tehle sady z aukra.

Můžeš mi prosím tě poslat nějaký kontakt na FXe? Děkuju

Napsal: ned 25.01.2009 04:14
od Shelby
nitram píše:
Shelby píše:
nitram píše: Nebo je lepší a zda to jde přeházet zámky + startér z jiného auta? Děkuji za odpověď a omlouvám se těm, které můj dotaz pohoršil :-)
Což o to, zámky měnit jdou a startér též :D ale problém ti to neřeší :D
jo a dotaz mě nepohoršuje :lol:
Jsem rád, že tě dotaz nepohoršil :-) Proč by mi to nevyřešilo problém? Uvažováni laika co nevidí detailně do této problemaziky - napadlo mě vyměnit zámky startér atd včetně klíčů, které by pasovaly do těch zámků a byly s DO. Nevim jestli to tak jde a hlavně jestli už pak není levnější a jistější nechat udělat klíče v BMW.
Jde o to že měnit zámky není důvod když máš klíč, (mimochodem i když koupíš jiný zámek tak jde přestavět k tvému klíči :wink: ale to jen na okraj kdyby někdy náhodou) a co se týká startéru tak ten stim nemá nic společnýho, to že by ti nešlo nastartovat na jinou sadu klíčů může chip v klíči, součást imobilizéru, ten blokuje elektrické okruhy ve voze a není součástí startéru :wink:

Napsal: ned 25.01.2009 09:19
od zet
Shelby píše:
nitram píše:
Shelby píše: Což o to, zámky měnit jdou a startér též :D ale problém ti to neřeší :D
jo a dotaz mě nepohoršuje :lol:
Jsem rád, že tě dotaz nepohoršil :-) Proč by mi to nevyřešilo problém? Uvažováni laika co nevidí detailně do této problemaziky - napadlo mě vyměnit zámky startér atd včetně klíčů, které by pasovaly do těch zámků a byly s DO. Nevim jestli to tak jde a hlavně jestli už pak není levnější a jistější nechat udělat klíče v BMW.
Jde o to že měnit zámky není důvod když máš klíč, (mimochodem i když koupíš jiný zámek tak jde přestavět k tvému klíči :wink: ale to jen na okraj kdyby někdy náhodou) a co se týká startéru tak ten stim nemá nic společnýho, to že by ti nešlo nastartovat na jinou sadu klíčů může chip v klíči, součást imobilizéru, ten blokuje elektrické okruhy ve voze a není součástí startéru :wink:
Sám bych to lépe nenapsal :D

Napsal: ned 25.01.2009 09:27
od zet
klíč s IR.v BMW byl za 3645,- + dph

Napsal: pon 26.01.2009 10:18
od Kruty
Take jsem se ze zvedavosti poptaval, kolik by me vysel novej DO klic k me E39 , a cena okolo 3500,- a prijde uz kompletni klic, nemusi se nic vymejslet a predelavat - podle me je to lepsi reseni nez nejake "kutilstvi".

Hodne lidi mi tvrdilo, jak je to u BMW drahe a podobne famy, ale kdyz to srovnam napr. s cenou noveho DO klicku u meho byvaleho Peugeotu 406, tak tam to vyslo na 5500,- + jeste programovani za dalsich 700,-
to nepocitam vsechno to zarizovani okolo toho (X telefonatu, zjistovani carovejch kodu ze snimace, 14 dnu cekani)
tady staci jen VIN a prachy :-)

takze u BMW to je jak levnejsi, tak se to lip zarizuje.

Napsal: pon 26.01.2009 13:00
od Killca
Kruty píše:Take
tady staci jen VIN a prachy :-)

takze u BMW to je jak levnejsi, tak se to lip zarizuje.
no ten klic vyjde na 3500 bez dph, presneji 3645 jak psie zet takze necelych 4400kc s dph :) a to uz je docela cenovka a to ten klicj este musis nakodovat v aute, aby ho auto prijmulo, protoze oni v bmw nakoduji podle vinu pouze immobilizer

ten central od fxe je podstatne levnejsi

takze co je lepsi, chvile kutilstvi s tim, ze poznas krasy sveho auta pod kaslikem a nebudes jen uzivatel nebo bmw klic za 4,5k ke kterymu jeste budes hledat jak se vubec koduje k autu :-D

Napsal: pon 26.01.2009 20:01
od nitram
zet píše:klíč s IR.v BMW byl za 3645,- + dph
To je cenovka za 1 a je to docela darda. To se za ty ušetřený peníze radši najím nebo je prochodím v posilovně :-D

Napsal: pon 26.01.2009 20:04
od nitram
Kruty píše:Take jsem se ze zvedavosti poptaval, kolik by me vysel novej DO klic k me E39 , a cena okolo 3500,- a prijde uz kompletni klic, nemusi se nic vymejslet a predelavat - podle me je to lepsi reseni nez nejake "kutilstvi".

Hodne lidi mi tvrdilo, jak je to u BMW drahe a podobne famy, ale kdyz to srovnam napr. s cenou noveho DO klicku u meho byvaleho Peugeotu 406, tak tam to vyslo na 5500,- + jeste programovani za dalsich 700,-
to nepocitam vsechno to zarizovani okolo toho (X telefonatu, zjistovani carovejch kodu ze snimace, 14 dnu cekani)
tady staci jen VIN a prachy :-)

takze u BMW to je jak levnejsi, tak se to lip zarizuje.
Myslim, neplatí, že BMW je vždy dražší než ostatní značky. Brácha má třeba 156 a některý díly jsou podstatně dražší.
3.500 mi přijde jako zbytečná sranda za ty klíče. Pořád jedním okem pokukuju po nějakém novém vozítku takže bych do toho nerad investoval víc než je nutný :-) Jestli mi rozumíte :-)

Napsal: pon 26.01.2009 20:08
od nitram
Killca píše:
Kruty píše:Take
tady staci jen VIN a prachy :-)

takze u BMW to je jak levnejsi, tak se to lip zarizuje.
no ten klic vyjde na 3500 bez dph, presneji 3645 jak psie zet takze necelych 4400kc s dph :) a to uz je docela cenovka a to ten klicj este musis nakodovat v aute, aby ho auto prijmulo, protoze oni v bmw nakoduji podle vinu pouze immobilizer

ten central od fxe je podstatne levnejsi

takze co je lepsi, chvile kutilstvi s tim, ze poznas krasy sveho auta pod kaslikem a nebudes jen uzivatel nebo bmw klic za 4,5k ke kterymu jeste budes hledat jak se vubec koduje k autu :-D
Sice asi ze zvědavosti bych se pokusil to rozchodit sám, ale jelikože se považuju za kutila stejně zdatného jako Pat a Mat :D bude asi lepší nechat to nějakému odborníkovi :-D S tím kutisltvím máš pravdu :-) Určitě není na škodu to auto poznat i jinak než jen ze sedačky :-)

Napsal: úte 27.01.2009 00:14
od Kruty
Pokud na to ma nekdo cas, a vi co dela, tak proc ne... take se rad o aute dozvidam nove veci, a pokud je to v mych silach, tak drobnosti resim take radeji sam.

Jen jsem tim chtel rict, ze by se mi nechtelo predelavat vsechny zamky, imobilizer , spinacku a kdovi co jeste jen kvuli jednomu klici...

Casu mam dost malo, a proto se mi obcas vyplati radeji neco zaplatit, nez se v tom x hodin/dnu hrabat, a jeste nevedet, jestli to vubec bude fungovat jak ma.
Proto bych osobne asi volil variantu zaplatit klic, a za usetrenej cas vydelat vic penez, nebo si volnej cas uzit nejak jinak....

Jelikoz nejsem automechanik, tak se radeji do slozitosti nepoustim , a prenecham to lidem, co to umi...

Napsal: úte 27.01.2009 14:45
od nitram
Kruty píše:Pokud na to ma nekdo cas, a vi co dela, tak proc ne... take se rad o aute dozvidam nove veci, a pokud je to v mych silach, tak drobnosti resim take radeji sam.

Jen jsem tim chtel rict, ze by se mi nechtelo predelavat vsechny zamky, imobilizer , spinacku a kdovi co jeste jen kvuli jednomu klici...

Casu mam dost malo, a proto se mi obcas vyplati radeji neco zaplatit, nez se v tom x hodin/dnu hrabat, a jeste nevedet, jestli to vubec bude fungovat jak ma.
Proto bych osobne asi volil variantu zaplatit klic, a za usetrenej cas vydelat vic penez, nebo si volnej cas uzit nejak jinak....

Jelikoz nejsem automechanik, tak se radeji do slozitosti nepoustim , a prenecham to lidem, co to umi...
Taky nejsem mechanik a proto se taky do velkých akcí nepouštím a přehození zámku imoilizéru a pod by stejně přišlo na stejný peníze a možná na větší než pořídit klíč. +ty starosti a práce o kolo. Zkusim vzít tu sadu o které se píše výše a uvidíme co to bude a nebude dělat. :-) Tak držte palce :-)

Napsal: čtv 29.01.2009 01:12
od Killca
proc predelavat zamky a spinacku, vsak staci okopcit stavajici zarezy z origo klice na ty koupene klice v sade a vse funguje

ja samozrejme chapu, ja osobne ted mam e46 a tam uz bych si ten neorigo central nebastlil, radsi bych usetril na origo klic, prtoze u e46 mi to uz prijde trosku neslusny, ale u e36/e38/e39 by mi to nevadilo, protoze to jsou furt takovy auticka pripraveny na upgread vseho moznyho

pricemz ja sem si do e36 zapojil alarm FXe, kterej neni v nabidce, ale je k dostani a jsou u nej stejne klice, jako jen u toho centralu a umi to houkat :-D

Napsal: čtv 29.01.2009 09:39
od M3maniac
Killca píše:proc predelavat zamky a spinacku, vsak staci okopcit stavajici zarezy z origo klice na ty koupene klice v sade a vse funguje

ja samozrejme chapu, ja osobne ted mam e46 a tam uz bych si ten neorigo central nebastlil, radsi bych usetril na origo klic, prtoze u e46 mi to uz prijde trosku neslusny, ale u e36/e38/e39 by mi to nevadilo, protoze to jsou furt takovy auticka pripraveny na upgread vseho moznyho

pricemz ja sem si do e36 zapojil alarm FXe, kterej neni v nabidce, ale je k dostani a jsou u nej stejne klice, jako jen u toho centralu a umi to houkat :-D
tak ted jsi mě dostal do e46ky bych to už nebastlil ...ale do e39 a e38 klidně :D p.s. ted vidíš jaraxi cos tady způsobil :D

Napsal: čtv 29.01.2009 15:43
od Killca
M3maniac píše: tak ted jsi mě dostal do e46ky bych to už nebastlil ...ale do e39 a e38 klidně :D p.s. ted vidíš jaraxi cos tady způsobil :D
heee :-D mozna za pul roku zmenim nazor vid, ale e36 je takova skladacka a e39 s e38 snad jeste taky :) ale je pravda, ze kdybych v e46 dalku nemel, tak mozna taky nabastlim ten set od fxe zase

Napsal: pát 30.01.2009 20:37
od kapo
Takže když si stratil klíče tak se v první řadě stav u nejblžšího prodejce bmw a ty stracený klíče nech zablokovat. Když jsem koupil auto s jedním klíčem bylo to první co sem udělal. Za druhý klíč s dalk. ovl. bez alarmu není potřeba kodovat s autem,od prodejce bmw funguje ihned a hlavně se zárukou. Obyč klíč bez dálky 900 kč s dálkou kolem čtyřky. A k tý 46 pokud vím a co jsem viděl na vlastní voči když sem scháněl auto , tak nejvíc ze všech víše uvedenych řad hnijou. To protoho rejpala s trojkou.