Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 21.01.2009 01:21
				od Smet
				Ahoj ví někdo jaky material je na vrtuli vodní pumpy?u E39 528i r.v.96 ja jen jestli není plastová jako u M50 díky
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.01.2009 09:14
				od Raduz
				No myslím že se dělaj i z plastu ale to není moc dobré. Já už mám komplet kov. Záleží asi na výrobci.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.01.2009 21:15
				od Smet
				hmmm to se pravě bojím neví to někdo na 100pro
			 
			
					
				
				Napsal: stř 21.01.2009 22:02
				od PetacekBE
				ono se to dělalo z plastu. Chápu že tam bruska za pár šupů má ozubení z plastů ale vodní pumpa u báva ???
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.01.2009 00:42
				od alpineman
				U motoru M50, bylo oběhové kolo u origo vodní pumpy z plastu!!! Právě proto, dosti často odcházela pumpa do věčných lovišť, poněvadž zkrátka ten plast na hřídeli nevydržel. Vesměs (většina) ostatních pump z druhovýroby, mělo oběžná kola kovová.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.01.2009 00:44
				od alpineman
				Smet píše:hmmm to se pravě bojím neví to někdo na 100pro
teda na 100% fakt nevím, ale jestli bych měl hádat, tak bych se přikláněl k plastu. Ale s určitostí fakt nevím.
 
			
					
				
				Napsal: pát 23.01.2009 02:32
				od Smet
				nerez chlapci 

 
			
					
				
				Napsal: pát 23.01.2009 13:36
				od youwee
				Treba SKF dela taky plastovy... A SKF neni rozhodne zadnej smejd a k nejlevnejsim taky nepatri (prave naopak)
			 
			
					
				
				Napsal: sob 24.01.2009 21:41
				od Smet
				hoši na motor co se týče vody nic z plastu nepatří mě se zničilo i ten plastoví T-kus jednou na 325i M50 plast pumpa atd a většinou to končí hlavou nemá to cenu
			 
			
					
				
				Napsal: ned 25.01.2009 12:05
				od gpz27
				u m52 je kov,delal jsem to pred tydnem
			 
			
					
				
				Napsal: ned 25.01.2009 14:24
				od zet
				a propo,jakou asi má vrtuli motor M57 530d - tipoval bych jak jinak
 "der original BMW vixslajvant",životnost na dosmrti - vrtule
			 
			
					
				
				Napsal: ned 25.01.2009 20:04
				od LUBEC
				kupoval jsem před rokem origo a byl to plast
co je lepší origo plast nebo neorigo kov?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 25.01.2009 22:12
				od qeuin
				zet píše:a propo,jakou asi má vrtuli motor M57 530d - tipoval bych jak jinak
 "der original BMW vixslajvant",životnost na dosmrti - vrtule
Tobě pořád leží v žaludku ten tvůj plastovej zámek kapoty, co?
Já myslim, žes měl holt bohužel asi hodně smůlu.
 
			
					
				
				Napsal: ned 25.01.2009 22:49
				od Spajky
				gpz27 píše:u m52 je kov,delal jsem to pred tydnem
tak si jí měl měněnou, M52jka má plast... 
a co je lepší..plastová míň vydrží,ale teoreticky ti víc vydrží ložisko, já koupil kovovou, je to věc za asi litr, tak co 

 
			
					
				
				Napsal: pon 26.01.2009 09:15
				od zet
				qeuin píše:zet píše:a propo,jakou asi má vrtuli motor M57 530d - tipoval bych jak jinak
 "der original BMW vixslajvant",životnost na dosmrti - vrtule
Tobě pořád leží v žaludku ten tvůj plastovej zámek kapoty, co?
Já myslim, žes měl holt bohužel asi hodně smůlu.
 
Ále neleží,ale nějak mi to hůř topí při volnoběhu a kdybych věděl že vrtule je kovová tak bych vyloučil vodní pumpu z okruhu podezřelích.
Jinak jak dokáže "potěšit"polorozpadlá plastová vrtule mám vyskoušeno na mé bývalé e 34 tds. (půlka z ní se nikdy nenašla)
 
			
					
				
				Napsal: úte 27.01.2009 13:07
				od xSAFA
				M52 u e36 má plastovou vrtuli a předpokladam že to bude u e39 stejné. 
třeba SKF dělá jak plastovou tak kovovou při objednávce je nutno říct že chcete s kovovou vrtulkou 
