Stránka 1 z 1

Napsal: pon 12.01.2009 12:54
od Plechus
Zdravím, zajímalo by mě, co tak zhruba tenhle motor vydrží a jak je to tam řešený třeba s hlavou, aby nepraskala, popřípadně s těsněním pod hlavou a takovejma těma klasickejma věcma, který odcházej, když tomu člověk nakládá za studena...

Proč se ptam: jeden kluk od nás ze školy jezdí tátovo x3 každej den do školy a sotva nastartuje, tak samozřejmě plnej a jede co to dá, a to jako vážně...je úplně slyšet, jak to trápí...má to strašně divnej zvuk...za jak dlouho tak dojezdí? už sem s tim jezdí asi 2 měsíce...

Napsal: pon 12.01.2009 13:03
od george01
Plechus píše:Zdravím, zajímalo by mě, co tak zhruba tenhle motor vydrží a jak je to tam řešený třeba s hlavou, aby nepraskala, popřípadně s těsněním pod hlavou a takovejma těma klasickejma věcma, který odcházej, když tomu člověk nakládá za studena...

Proč se ptam: jeden kluk od nás ze školy jezdí tátovo x3 každej den do školy a sotva nastartuje, tak samozřejmě plnej a jede co to dá, a to jako vážně...je úplně slyšet, jak to trápí...má to strašně divnej zvuk...za jak dlouho tak dojezdí? už sem s tim jezdí asi 2 měsíce...
Myslim ze ti to tady nykdo nerekne co vydrzi tenhle motor za takovych podminek protoze snad nikdo z klubu nemuze byt takovy hovado ze by tohle vyvadel.Dej mu do drzky vocasoj.

Napsal: pon 12.01.2009 13:57
od george01
nykdo :oops: :)

Napsal: pon 12.01.2009 16:59
od Tashiro
Jestli jezdí tátovou X3 a (táta o tom ví), tak bych neřešil kdy motor odejde. Táta koupí klidně novou X3...

Osobně si nemohu odpustit... pokud tomu nakládá je to kretén a skončí ve škarpě, v lepším případě to odnese auto. Ale pokud je to takovej kretén, tak bych mu i tu nemocnici snad přál.

Napsal: pon 12.01.2009 18:02
od tds
Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.

Napsal: pon 12.01.2009 18:08
od Richardos
tds píše:Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
A copak tds je nepřímý vstřik? Hlava tam praská dost...

Napsal: pon 12.01.2009 21:00
od mhd
Richardos píše:
tds píše:Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
A copak tds je nepřímý vstřik? Hlava tam praská dost...
TDS je ještě klasická předkomůrka kámo, tam to za těhle podmínek praská jak na běžícím pásu.. :wink:

Napsal: pon 12.01.2009 21:27
od BMWPower
mhd píše:
Richardos píše:
tds píše:Hlava nepraskne,je to přímý vstřik a ten není nachylný na deformace typu studený motor plnej kotel,ale nejdřív odejde turbo nejspíš.samozřejmě že všechny časti trpí jak fena.motor něco vydrží,je to na tenhle typ provozu ošetřený, elektronika nedá výkon nadoraz pokud motor není ohřátej.mám kamaráda co má taky firemní 3,0 a jezdí podobným stylem a už má najeto hodně přes 100 tis.
A copak tds je nepřímý vstřik? Hlava tam praská dost...
TDS je ještě klasická předkomůrka kámo, tam to za těhle podmínek praská jak na běžícím pásu.. :wink:
JJ. Na TDS musíš jako na mladou panu... :twisted: