Napsal: pon 29.12.2008 21:26
Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
No to se jí má e36ka určitě bát, ta Hondice jede jak pilla. Od té doby co mě kamarád svezl v Honda CRX, tuším že označení VVT-I, určo 150 PS, tak tyhle vysokootáčkový triády beru vážněPaavo píše:Meli jste nekdo tu cest si s ni zazavodit??Honda 160k na 7600ot. a 155Nm na 7000ot. hmotnost cca 1100 kg.To jsou tabulkovy hodnoty.Ale jak jede ve skutecnosti.Ma se ji 2.5 bat???Udaje Bawce nemusim psat.......
Jdeš na to logicky, ale tady je asi nejvýraznější veličina hmotnost a fakt, že ta Honda řadí tak o 2000ot. výš...Paavo píše:Ty vole,nerikejte mi,ze 245 Nm na 4250 u Becka a 155Nm v 7000 u Civica neni rozdil.Ja mezi 320 a 2apuli cejtim rozdil jako svine.Ty kravo dyk to ma o 90Nm vic kroutaku ,kterej je vyuzitelnej v sirsim pasmu otacek a ne vyspickovanej az u 7000.Tot nazor
Hochu to už dáwno neplatí,že japonec až na konec,,se hodně wjecí změnilo kámoPaavo píše:Tak v tom bych se rad nekdy svez.Kroutak 155 Nm,do 7000 podle tocivosti dira jako svine a jde z toho strach.A spotreba ja bych nechal za 1km sprint skoro 4dcl benalu a japonec-nakonec cca 2.Toje natrep.Mit to zadohrab tak jsem asi na jinym foru
Tak tak Vti Vtec atd to se neda srovnavat s BMW jsou to sice papirove auta ale ty motory jedou kdyz ty v bmw das 3 on teprve zacina vytacet 2 tot je rozdil!!! 30 ps + - neni velky rozdil versus hmotnost tech 2 aut!!!!HAMANN píše:Honda je Honda a V-TEC je V-TEC, to je kolikrat horsi nez takova Oct 1,9tdi....!! Na to pozor!!
ten japonec u toho báva ani nezavre kapotu , se mu tam ten motor nevesel, ale nechapu proc nema teda nejakej box na kapoteHAMANN píše:Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku....JIP píše:Celicu 2.0GTI (4-oký model) jsem na sprint dal, dokonce i Zetko, když v něm seděl debil (viz. video v podpisu), ale ten CRX V-tec byl nad moje síly...HMOTNOST!x_wares píše:nevim jako Hondice ale kámoš má Celicu 2.0GTI - taky vysokootáčkový motor a na rozjezdu na mě nemá (325TDS) sice ty kvalty roztahává až do 7tis ale mně to turbo daleko rychleji odpíchne..
Podle mě si nevypnul systémy...ono to bude asi v příručce zakázané, páč se jim v Americe nějak serou GT-R(konkrétně v zadu uložená převodovka), tak za to Nissan neuznává záruku, když to honíš bez systémů...HAMANN píše:To video jsem videl a docela jsem se divil, se asi rozjizdel na trojku....!
HAMANN píše:Uz to tu bylo ale myslim ze ty V-TEC tohle vystihuje naprosto presne....
http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU