Stránka 1 z 1

Napsal: ned 28.12.2008 09:02
od jezdec
Ahoj chlapi,

jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?

Diky za pomoc,

Jirka

Napsal: ned 28.12.2008 21:29
od Killca
vaha vzduchu to byt muze, chtelo by to zkusit pujcit si na chvili jinou, nebo tu co mas jen odpoj a jezdi chvili bez ni a podle toho pozoruj zmeny, muze to byt jeste lambda sonda nebo jen svicky,civky, kabely,,, mel bys zkusit zajit na diagnostiku, mohla by prozradit vic

Napsal: ned 28.12.2008 22:09
od Auto-Fren
jezdec píše:Ahoj chlapi,

jeste bych Vas chtel pozadat o jednu radu. Koupil jsem manzelce 318ti a obcas se stane, ze kdyz je motor zahraty a ja chci po chvilce nastartovat, tak padaji otacky a motor se jakoby udusi. Nemuze to byt vaha vzduchu nebo tak, kdyz na to udajne tyto modely trpi?

Diky za pomoc,

Jirka


A když je ten motor zahřátý a po té chvíli, jak říkáte ho nastartujete a dostanete ho do vysokých otáček jede dobře??

Napsal: pon 29.12.2008 08:45
od jezdec
Tam jde o to, že když auto mám v otáčkách tak jede, ale když zastavím na volnoběh motor se udusí.

jirka

Napsal: pon 29.12.2008 10:32
od Auto-Fren
Potřeboval jsem to vědět k určení diagnozy.
Na 99% to zapříčiňuje vadné teplotní čidlo. Když je motor studený, tak je samozřejmě vše v pořádku a benzínu jde více. Když se ale zahřeje, teplotní čidlo to nezaznamená a myslí si, že je motor stále studený, dávkuje více benzínu, než je třeba, a proto se to dusí (chlastá). Ve vysokých otáčkách to samozřejmě jede jako z praku. (hodně benzínu, hodně vzduchu.)