Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: ned 30.11.2008 20:01
				od zbrolik
				Ahoj chlapci a děvčata od BMW,
rád bych se s Vámi poradil. Mám v plánu do konce roku zakoupit "obstarožní" BMW řady 3 (e30 bohužel na E36 nedosáhnu) ve verzi cabrio nebo kupé (jako druhé auto do rodiny, s rodinným BMW E34 525td touring, si moc srandy neužiju, ale jako rodinný vůz je perfektní).
V motorizaci mám jasno 6-ti válec 2,0 a výše (Vaše rady si také rád poslechnu).
V karosářské variantě jasno nemám. Rád bych asi cabrio, ale bojím se jízdních vlastností. Jsou oproti kupé se střechou horší? Je snížená tuhost karoserie u BMW cabrio znát?
Díky za Vaše názory a rady.
Žbrolík
PS. Pokud se Vám doma neco podobného vyskytuje, klidně dejte vědět.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 30.11.2008 20:10
				od DC
				tuhost kastle je i u cabria na velmi dobré úrovni  

 
			
					
				
				Napsal: ned 30.11.2008 22:21
				od BALI
				jízdní vlastnosti hodně dobrý... má to hodně nízko těžiště (výztuhy a bez střechy)... nemůžu si to vynachválit 

 kup si 2,5 pokud si chceš užít 
 
 
jo a když chceš cabro,tak nepřemejšlej a kup si ho...když si ho nekoupíš teď,tak třeba už nikdy a pak budeš akorát na sebe naštvanej 

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 13:21
				od 3er_Cabrio_E36
				Jj, na cabrio nedám dopustit. BMW to má vážně vychytané, je to jezdící kolejnice. Je asi o 130kg těžší než normální sedan a to jsou práve ty výztuhy v podlaze a kde všude a tím i nízké težiště. Sedí  perfektně. Nevím jestli se do E30 dával i tzv. M-fahrwerk, to je pak třešnička na dortu. Na E36 se dá když tak dokoupit i X-rozpěra pod motor a to taky pomůže. To bych si pozjišťoval u E30. A neboj se ani "plátěné" střechy. A v létě oceníš nahoře bez:) Nakonec ale slušná E30 nebývá o tolik levnější, pokud vůbec, než E36.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 20:05
				od BALI
				M technik podvozek byl i na E30 

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 20:29
				od patriot
				Já ti neporadím s karoserií, neb jsem ještě kábro neměl ... Snad trochu s motorizací....  
Rozhodně nekupuj 2,0i (M20B20), nebo dokonce nějaký 4vál. Ten 2,0i žere jako 2,5i, ale jede o dost hůř, prostě kup rovnou 2,5i, 125 kw ... A nebo rovnou M30B35, občas je na prodej, motor je zapsán i v TP. Já koupil 2,0i kdysi 2 x, taky jsem si nenechal poradit, později jsem pochopil...  
 
 
Prostě, když do pekla, tak na pořádnym koni ...  

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 20:29
				od Bohhy
				Ja musim jedine rict.... jdi do toho. Mam taky 34ku a s tou si litam rychle a "blbnu". Do cabria sem se rozhodl ze dne na den a musim rict, ze to byla skvela volba. Jo jasne cabrio se krouti a na nerovnostech s natahlou strechou nebo s hardtopem vrze. S tim se proste musi pocitat, ale ver ze me to naucilo jezdit tzv. "na pohodu" V lete se jet jen tak projet 60-70kou po okreskach me nikdy nebavilo vic. V tomhle aute sem proste mirumilovnej bezproblemovej ridic. A hlavne je mi jedno jakej by tam byl motor. Ja tam mam 2,5 vanos a kdyz chci tak to proste zatopi, ale proste v tomhle aute to cloveka ani tolik nelaka. Je to na kochani a uzivani si takovy vetsi volnosti (ja to malinko blizko jizde na motorce):-D
			 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 21:00
				od Qido
				Bohhy má pravdu,je to o užívání si jízdy.... A nepochopíš,dokud nezkusíš...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 22:51
				od BALI
				tak tak,jako Bohhy... ta 2,0 do cabra stačí a TDIčko s tim proženeš 

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 23:24
				od patriot
				for zastánci ...   
 
 
Kluci, nemáte oba 2,0i ???   

   Nic proti, alei i ten 2,0i jede, to je jasné, ale já si zase říkám, když můžu mít za stejné love o 40 PS víc, proč to nevzít ???   

   A stejně po čase zjistíš, že i ta 2,5i je málo, že bys nejradši 3,5i ...  a i klidně víc, prostě s jídlem roste chuť...   

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 23:30
				od cetronix
				no v česku je vzhledem k povoleným rychlostem moc i 1,2 HTP, není-liž pravda patriote? 
 
 
Já bych se 2,0i nebál a tuplem ne v kábru
 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 23:39
				od Bohhy
				Je pravda, ze 2,0 staci. Ale presne jak rika kolega proc nemit 2,5ku. Je tam stejna pojistka a vykon a spotreba je nekde uplne jinde. Ja sem z 2,5kou spokojenej, ale s jidlem roste chut, pro me uz je 2,5ka dobrej motor tak akorat na takovy to sviznejsi priblizovani (na blbnuti to uz je zase jiny tema 

 )
 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 23:39
				od patriot
				cetronix píše:no v česku je vzhledem k povoleným rychlostem moc i 1,2 HTP, není-liž pravda patriote? 
 
 
 
Jj, je to tak ... Vše je jen o stavu tvého bodového konta, resp. o obsahu peněženky ...  

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.12.2008 23:48
				od BALI
				patriot píše:for zastánci ...   
 
 
Kluci, nemáte oba 2,0i ???   

   Nic proti, alei i ten 2,0i jede, to je jasné, ale já si zase říkám, když můžu mít za stejné love o 40 PS víc, proč to nevzít ???   

   A stejně po čase zjistíš, že i ta 2,5i je málo, že bys nejradši 3,5i ...  a i klidně víc, prostě s jídlem roste chuť...   

 
to jo,ale tu 2,0 najdeš většinou v lepšim stavu a v lepší výbavě než 2,5 

 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2008 11:17
				od BOOST
				BALI píše:to jo,ale tu 2,0 najdeš většinou v lepšim stavu a v lepší výbavě než 2,5 

 
2.0 že bývají v lepší výbavě než 2.5, to myslíš vážně? 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2008 13:05
				od Jandy
				patriot píše:for zastánci ...   
 
 
Kluci, nemáte oba 2,0i ???   

   Nic proti, alei i ten 2,0i jede, to je jasné, ale já si zase říkám, když můžu mít za stejné love o 40 PS víc, proč to nevzít ???   

   A stejně po čase zjistíš, že i ta 2,5i je málo, že bys nejradši 3,5i ...  a i klidně víc, prostě s jídlem roste chuť...   

 
Tak tak a pak i 3,5 je málo......
 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2008 13:24
				od patriot
				BALI píše:patriot píše:for zastánci ...   
 
 
Kluci, nemáte oba 2,0i ???   

   Nic proti, alei i ten 2,0i jede, to je jasné, ale já si zase říkám, když můžu mít za stejné love o 40 PS víc, proč to nevzít ???   

   A stejně po čase zjistíš, že i ta 2,5i je málo, že bys nejradši 3,5i ...  a i klidně víc, prostě s jídlem roste chuť...   

 
to jo,ale tu 2,0 najdeš většinou v lepšim stavu a v lepší výbavě než 2,5 

 
Sry, ale to je nesmysl nesmyslů ....   

 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2008 13:33
				od BALI
				podle mě ne...když jsem hledal cabro já,tak to tak bylo...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2008 14:04
				od 3er_Cabrio_E36
				No já nevím jestli 2.0 nebo 2.5 jsou na tom líp. Já si myslím, že záleží na co první majitel měl a co chtěl. No a teď záleží co člověk chce, co je na trhu k mání a v jakém stavu a jakou čemu dá prioritu. Ale hlavně že to je BMW, ne? 

 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2008 19:29
				od zbrolik
				Díky všem za účast na debatě. Tímto ji nechci ukončit, klidně pokračujte, jen jsem se ujistil, že "to" chci. Díky.
Jdu tedy bádat co bylo z těchto vozech za výbavu a tak. Vím akorát o 
http://www.e30.cz . Je toho více v německu, že.
Ahoj Žbrolík