Stránka 1 z 2
Napsal: pát 28.11.2008 10:28
od cabal
Zdravím.
Jak je to s M3 a přidáním turba nebo compressoru?
Našel jsem na internetu tento TURBO KIT:
dále jeho specifikace :
Part No: TK-S50B30-430
Item Name: BMW E36 3.0 3.2 KKR430 Turbo Kits
Application: BMW E36 323I 325I 328I 92-98 / M3 3.0L 3.2L 1995-1999
Spec:
- KKR430 IS RATED 430 HP
- RESPONSIVE, GOOD FOR STREET RACING
Description: Specifications for KKR430core:
Compressor inlet pipe 69mm, compressor outlet pipe 50mm
48 trim compressor; inducer 53mm, exducer 76.5mm
Turbine wheel outlet 48mm, outer diameter 64.5mm
Cena v přepočtu 12.000 CZK
Dejme tomu, že M3 3.2 má 321 HP, jak to ovlivní výkon, o kolik se asi zvedne spotřeba, jaké jsou další výhody a nevýhody? Máte někdo zkušenosti

Je mi jasné, že na tohle musí byt i podvozek ...
Napsal: pát 28.11.2008 10:37
od Deathbox
Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem

Napsal: pát 28.11.2008 12:16
od cabal
Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem

co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?
Napsal: pát 28.11.2008 12:20
od surfis
cabal píše:Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem

co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?
Protože ti motor klekne po 1000km. Chce to snížit kompresní poměr, jiný ojnice, jiný těsnění pod hlavu... Zkrátka aby ti ten motor vydržel pár desítek tisíc km, tak je to investice hodně přes 100K!
Napsal: pát 28.11.2008 12:21
od George_D
Hm, v 328 by to mohlo bejt zajímavý, ta cena je nejspíš jen za turbo ne?? Co vyšší těsnění pod hlavu, vstřiky a takový věci?? Ty k tomu asi nejsou co

Napsal: pát 28.11.2008 12:25
od cabal
surfis píše:cabal píše:Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem

co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?
Protože ti motor klekne po 1000km. Chce to snížit kompresní poměr, jiný ojnice, jiný těsnění pod hlavu... Zkrátka aby ti ten motor vydržel pár desítek tisíc km, tak je to investice hodně přes 100K!
až tak ? ... žil jsem ve vědomí, že motor vydrží více (při připojení turba) ... v tom případě to opravdu nemá cenu instalovat na běžně užívané auto

Napsal: pát 28.11.2008 14:20
od Leveler
Už se to tu probíralo..Motor vydrží v pohodě ají 40 000Km a zásah do motoru není potřeba.Jen jiný těsnění a jiný štefy.
Napsal: pát 28.11.2008 14:29
od srle
cabal píše:Deathbox píše:Cena přestavby se vyšplahá aspoň tak že u té ceny posuleš tu tečku o číslo dál, není to jen namontovat turbo a jedem

co je myšleno přestavbou? jsem myslel, že se to napojí na motor a to je vše? proč by měla přijít představba na 100 tisíc?
hele, to bude drahy jak kraaaava!
Napsal: pát 28.11.2008 15:12
od cabal
Leveler píše:Už se to tu probíralo..Motor vydrží v pohodě ají 40 000Km a zásah do motoru není potřeba.Jen jiný těsnění a jiný štefy.
takže pokud chci aby motor vydržel, nedávat to tam, vyloženě je to dělany pro závodní typy ....

Napsal: pát 28.11.2008 16:28
od Fugo
já bych to tam klidně dal, ideální je stejně motor rozhodit snižit kompresní poměr výměnou pístů za nižší (vyšší těsnění tomu moc nepomůže, stačí počítat), a s tím "turbokitem" máš základ, teď tě ale čeká naladění elektroniky a to je to na čem plno lidí pohoří, kupř v mém motoru jsem za ca 150tis kč.
Napsal: pát 28.11.2008 16:35
od Hanz
sorry, ale 12tis nestoji ani pouzitelny novy turbo

to cos nasel je pekne popsanej a nafocenej cinskej srot .-)
Napsal: pát 28.11.2008 18:25
od george01
Leveler píše:Už se to tu probíralo..Motor vydrží v pohodě ají 40 000Km a zásah do motoru není potřeba.Jen jiný těsnění a jiný štefy.
No mozna by to tech 40tis vydrzel kdyby vymenil jen ty stefty a tesneni,ale ty dalsi prachy okolo...mezichladic,vedeni vzduchu,jina pumpa,asi vstriky,mozna vaha vzduchu,ECU,nejaky cidla navic a budiky,spojka s toho kroutaku taky radost mit nebude atd....Takze to stejne bude penez jak poslanecka vyplata.
Napsal: sob 29.11.2008 00:20
od cabal
Dovolte, abych toto vlákno ukončil malinko rofloidním videem z youtube, chtěl bych se jich zeptat, jestli ty auta taky nějak upravovali

)
http://www.youtube.com/watch?v=eyw_dEivmss
Napsal: sob 29.11.2008 01:50
od matal
Kamarád si objednal na 330i e46 kompresor kit za cca 130k bez montáže, takže nějaký turbo za 12k

Napsal: sob 29.11.2008 21:33
od milonovo
No,tak to je nářez...Za ty prachy není co řešit,ber to!

Napsal: sob 29.11.2008 21:38
od kavanda
a ještě to dávat na drahej m3 motor je podle mě nesmysl
Napsal: sob 29.11.2008 22:31
od BMWPower
Myslím že M3 jede nádherně sama od sebe.... a komp či turbo je podle mě zbytečné vyhození peněz a vznik nejdenoho problému při montáži. Raději ty prachy zainvestovat do údržby...

Napsal: ned 30.11.2008 06:43
od all
fajn firma, dobrý jednání.
http://www.bmwperformance.cz
já si tam vybral kompresor kit...
Napsal: ned 30.11.2008 12:03
od chimerra
muzes mi prosim treba do SZ napsat na kolik vysel? Nikdo mi to nebere a ceny tam nemaji. Dik

Napsal: ned 30.11.2008 13:02
od KAMIL740
MRKNI SEM
http://www.esstuning.com OD NICH TO BEROU