Stránka 1 z 1
Napsal: stř 19.11.2008 13:10
od xxRobertoxx
Včera jsem sundal origo 19" a nasadil zimní alu 18 - neorigo a na přístrojovce vpravo se rozsvítil - znak pneu s vykřičníkem v trojúhelníku.
Je mi jasné, že to bude asi proto, že jsem vyměnil kola a ty mají nějaké snímače ohledně signalizace defektu ne??????
Ale proč je teda pod klimou tlačítko se stejným znakem?? to si jen magor může vypnout, aby mu to nehlásilo defekt, nebo co to vlasně je??
Dík
Napsal: stř 19.11.2008 15:50
od kosh
tím tlačítkem si to znovu nakonfiguruješ.
Když máš auto nastartované tak to tlačítko podrž nějakou chvíli a pak jeď. Ono se to samo nakonfiguruje.
Teda doufám, že tento postup je správný. Ono se to totiž pořád mění
Napsal: stř 19.11.2008 17:44
od xxRobertoxx
kosh píše:tím tlačítkem si to znovu nakonfiguruješ.
Když máš auto nastartované tak to tlačítko podrž nějakou chvíli a pak jeď. Ono se to samo nakonfiguruje.
Teda doufám, že tento postup je správný. Ono se to totiž pořád mění
No a na co to tlačítko (konfigurace) slouží nebo co to řeší???
Napsal: čtv 20.11.2008 12:47
od Hanz
znám lidi co si čtou i návod k fénu na vlasy

M3 e46 bude asi ještě jednodušší stroj...

Napsal: čtv 20.11.2008 16:19
od petto
xxRobertoxx píše:kosh píše:tím tlačítkem si to znovu nakonfiguruješ.
Když máš auto nastartované tak to tlačítko podrž nějakou chvíli a pak jeď. Ono se to samo nakonfiguruje.
Teda doufám, že tento postup je správný. Ono se to totiž pořád mění
No a na co to tlačítko (konfigurace) slouží nebo co to řeší???
řekl bych že to zjisti změnu tlaku v rozdilnych velikostech pneu...přece nefoukáš stejně letni i zimni pneu....pokud nejsiou stejnych rozměru samo...ale ruku do ohně za to nedám, to jsem si jen tak vymyslil

Napsal: čtv 20.11.2008 16:30
od xxRobertoxx
Hanz píše:znám lidi co si čtou i návod k fénu na vlasy

M3 e46 bude asi ještě jednodušší stroj...

5 sekund jsem to podržel, kontrolka zhasla a po cca 5 km se zase rozsvítila? a tak pořád dokola, tak nevím?
Možná mi můžeš zaslat nějaký návod k BMW M3, na fén doma návod máme

Napsal: čtv 20.11.2008 20:35
od Hanz
hadam, ze k fenu jsem ti ho taky nemusel posílat

promin, ale kolik ti je let???
Napsal: čtv 20.11.2008 20:50
od xxRobertoxx
Napsal: čtv 20.11.2008 21:34
od Hanz
no ja tu vidim jen 2 zbytecny vlakna cos zalozil, nez aby jsi si precetl Navod k obsluze... a to nas dalsi jeste cekaji

)
Napsal: čtv 20.11.2008 22:33
od xxRobertoxx
Hanz píše:no ja tu vidim jen 2 zbytecny vlakna cos zalozil, nez aby jsi si precetl Navod k obsluze... a to nas dalsi jeste cekaji

)

evidentně si ochotný řešit min. problematiku-principu štěpení jádra atomu
Dík za vyčerpávající radu, zkusím sehnat návod k BMW a snad to zvládnu přečíst, nebo poprosím mámu.
Napsal: čtv 20.11.2008 22:50
od Hanz
ve štěpení jader se moc nevyznám, ale kdybys chtěl poradit s parametry plasmové nitridace k zamezení vzniku "bílé vrstvy", klidně cinkni

Napsal: čtv 20.11.2008 23:03
od xxRobertoxx
Hanz píše:ve štěpení jader se moc nevyznám, ale kdybys chtěl poradit s parametry plasmové nitridace k zamezení vzniku "bílé vrstvy", klidně cinkni

OK

Napsal: čtv 20.11.2008 23:06
od cyberkill
melo by to bejt zmena tlaku v kolech skus zkontrolovat tlak
Napsal: pát 21.11.2008 00:16
od kosh
Hanz píše:ve štěpení jader se moc nevyznám, ale kdybys chtěl poradit s parametry plasmové nitridace k zamezení vzniku "bílé vrstvy", klidně cinkni

Kurde... nebudeme se rači bavit o dupačce?
Napsal: pát 21.11.2008 08:38
od Lukas-NASA
Člověk nakoukne do M-power a co tu nenajde,štepení jader a návod k fénu
