Stránka 1 z 2

Napsal: ned 16.11.2008 14:36
od emtrojak
Nevite jak je to se sport. filtry.. Musi se jim přizpusobovat Ridici jednotka?

Napsal: ned 16.11.2008 16:22
od srle
nemusi se jim prizbusobovat nic. proste ho tam strcis a je to. nekteri si ale stezovali, ze to nema moc vyznam.... sam nevim, nedaval jsem ho.

Napsal: ned 16.11.2008 21:48
od Killca
nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru

Napsal: ned 16.11.2008 22:23
od kavanda
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

Napsal: ned 16.11.2008 22:45
od liza
sportovní filtr myslíte jen vložku nebo takový ty celý filtry za 500Kč?

Napsal: ned 16.11.2008 23:38
od Killca
kavanda píše:
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

"zvlaste pak"? spis bych rekl "jen" u turba nebo motoru s megavelkym obsahem, myslim, ze motor pred smrti nemam ani ja ani par znamych (nekteri z nich merili zmenu na brzde a zmena se neprojevila), kteri konusy zkouseli a zmena byla mozna hned po vymene, ze to slo trochu lip za plynem, ale to ti pude kazdy motor, kdyz mu vymenis stary filtr za novy :) ale u standartnich, rekneme, e36 to nema vyznam u zadneho typu, troufam si rict, ze ani u te M3, ale u te to overene nemam

Napsal: pon 17.11.2008 07:50
od kavanda
Killca píše:
kavanda píše:
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

"zvlaste pak"? spis bych rekl "jen" u turba nebo motoru s megavelkym obsahem, myslim, ze motor pred smrti nemam ani ja ani par znamych (nekteri z nich merili zmenu na brzde a zmena se neprojevila), kteri konusy zkouseli a zmena byla mozna hned po vymene, ze to slo trochu lip za plynem, ale to ti pude kazdy motor, kdyz mu vymenis stary filtr za novy :) ale u standartnich, rekneme, e36 to nema vyznam u zadneho typu, troufam si rict, ze ani u te M3, ale u te to overene nemam


sorry,ale já nenarážel že Ty máš motor před smrtí, já to myslel obrazně,že nemá význam dělat úpravy před případnou opravou :wink:

a nebo máš motor před smrtí ....... :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 17.11.2008 09:19
od Warman
Mrkněte se na tento test, je docela objektivní :twisted: :twisted:
http://www.renaultclub.cz/win/test_vzdu ... ru_kn.html

Napsal: pon 17.11.2008 13:29
od _peper
Teď jsem dal taky sportovní filtr, nic jiného mi ani nezbylo, měl jsem tam nějaký starší kužel vyplněný molitanem. Origo AirBox nemám, takže jsem koupil nějakej kužel za 460Kč + redukci aby mi tam šel za 120Kč. Na výkonu jsem nic nepocítíl, ale zvuk to má teď trošku drsnější, jde mnohem více slyšet sání vzduchu,a kdy se otevře klapka :) Ale jak se zavře kapota je to skoro stejný jako to bylo.

Napsal: pon 17.11.2008 13:53
od xxRobertoxx
kavanda píše:
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování


U turba???????????????? 8O
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!

Napsal: pon 17.11.2008 17:29
od bmwfil
Hlavně je potřeba rozlišit vložky do origo airboxu a "bastl chrom kity s konusem"...

Napsal: pon 17.11.2008 18:04
od emtrojak
No ja tam mam ori K&N vyrobce udava 3kw navic, ale je mi to celkem jedno.. Filtr uz tam byl pri koupi.. Rika se ze stndart filtrem jako by mel motor rymu, nemuze se nadechnot.

Napsal: pon 17.11.2008 19:07
od BMWPower
Na kužely se patří vykašlat. Je nutné je dobře odstínit aby nesál teplo od motoru atd... Nehledě na to, že to může rozhasit váhu vzduchu jako se to stalo mě. Oni v BMW moc dobře věděli proč dávaj takový makový trubky a airbox...

Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...) :wink:

Napsal: pon 17.11.2008 19:32
od Syrup
Na svym predchozim aute (206 2.0 HDi) jsem mel jak kuzel tak vlozku, oboji KN.

Kuzel jsem asi po roce a pul prodal, jelikoz to zniceho nic zaclo delat nedobre motoru- diry ve vykonu.

Dal jsem vlozku a jediny co jsem pocitil, bylo ze ten chrochrak vic chrochtal :-)

Jako neni to spatny, ale asi jenom v tom ze se nemusi ten filtr menit, ale jenom se vycisti specialni sadou-- coz je taky dost spinava prace, navic to musi pak pres noc schnout, pak se to nastrika olejem...

no, pro nejaky tuningare a fandy, proc ne, ale ja bych si to uz do svy kary nedal ...

Napsal: pon 17.11.2008 20:09
od bmwfil
BMWPower píše:Na kužely se patří vykašlat. Je nutné je dobře odstínit aby nesál teplo od motoru atd... Nehledě na to, že to může rozhasit váhu vzduchu jako se to stalo mě. Oni v BMW moc dobře věděli proč dávaj takový makový trubky a airbox...

Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...) :wink:
:respect:

Napsal: pon 17.11.2008 23:19
od Killca
kavanda píše:a nebo máš motor před smrtí ....... :lol: :lol: :lol:

pisu neutralne :) neboj

xxRobertoxx píše:U turba???????????????? 8O
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!

tak vsechny ty sracky v sani ti delaj urcity odpor v tahu vzduchu a obrazne si predstav, co je lepsi, nasavat trubkou, ktera ma prumer jako pinpongovy micek, nebo rourou co ma prumer fotbalovyho mice a kazdy sitko na tech trubkach furt zmensuje prutok vzduchu

kdyby ve vzduchu nebyly sracky, tak by se nasavalo bez filtru a to je idealni podminka pro chod vseho, takze cim deravejsi a vetsi filtr, tim lip, ze jo, ale jen u auta, ktery potrebuje fakt tahat vzduch a to u turba je splneno, ale u atmosfer s nizskym obsahem bych se o tom bavil jen pro frajerinu

Napsal: úte 18.11.2008 00:01
od Speedy
Před třemi měsíci jsem byl měřit sportovní vložku na válcové brzdě. Prostě jedno měření s papírovou a jedno se sportovní K&N. A světe div se, rozdíl +1kůň a +3Nm. Testovali jsme to na M3 3,2. A tolerance brzdy 3%.

Napsal: úte 18.11.2008 00:09
od Bulda
Speedy píše:Před třemi měsíci jsem byl měřit sportovní vložku na válcové brzdě. Prostě jedno měření s papírovou a jedno se sportovní K&N. A světe div se, rozdíl +1kůň a +3Nm. Testovali jsme to na M3 3,2. A tolerance brzdy 3%.


to znamena ANO ci NE

Napsal: úte 18.11.2008 02:01
od Martin330
Dával jsem vložku KN do 330Ci. Nepoznal jsem rozdíl na zvuku ani na výkonu.
Na minulém autě (Daewoo Nexia :? ) jsem s vložkoku KN cítil trochu více výkonu ve vyšších otáčkách a o fous lepší zvuk.

Napsal: úte 18.11.2008 03:44
od selkie
kdyz si spocitam, co stoji ka enko a vynasobim to "zvysenim" vykonu, tak mi vyjde, ze se na to mam vysrat a koupit ji to, co do ni patri 8)