Stránka 1 z 2
Napsal: úte 28.10.2008 15:59
od mirda
Zajímalo by me jak chráníte auto před tim hnusem co byvá v zimě na silnicích. Kamínky, sůl, břečka.. Tak aby to zanechalo co nejmenší trvalé následky. odpovedi typu - přes zimu strčim do karáže mi jsou naprd. s autem potřebuju jezdit celoročně.
Napsal: úte 28.10.2008 17:16
od petto
vystřikt dutiny, podvozek a pokud možno po dojeti s těch sračk opláchnout vodou

Napsal: úte 28.10.2008 21:31
od HAMANN
Bud nechat v garazi, nebo nastrikem podvozku, pokud je to pozink, neni asi co resit!
Napsal: úte 28.10.2008 21:34
od Thomas08
Když bylo ještě relativně teplo tak jsem auto umyl šamponem s voskem a poté použil leštěnku s ochranou funkcí.
A jak psal petto, důležitý je hlavně umejt tu hnusnou sůl !!
Napsal: úte 28.10.2008 21:57
od Michall
Nejspolehlivější je mít auto v garáži a celou zimu nejezdit.

Napsal: úte 28.10.2008 22:15
od Lion
Michall píše:Nejspolehlivější je mít auto v garáži a celou zimu nejezdit.

Můj případ.
Jinak pořádně vystříkat dutiny a nakonzervovat spodek auta + kvalitně navoskovat karoserii

Nic jinýho mě nenapadá. Ještě možná nalepovací folie na přední nárazník a část kapoty proti odlétavajícím kamínkům.
Napsal: pát 31.10.2008 22:54
od HansCZ
Lion píše:Michall píše:Nejspolehlivější je mít auto v garáži a celou zimu nejezdit.

Můj případ.
Jinak pořádně vystříkat dutiny a nakonzervovat spodek auta + kvalitně navoskovat karoserii

Nic jinýho mě nenapadá. Ještě možná nalepovací folie na přední nárazník a část kapoty proti odlétavajícím kamínkům.
kožku na kapotu

Napsal: stř 19.11.2008 18:58
od kourk
jo a jaké jsou přípravky na vystříkání dutin a podvozku? co jsem se bavil s jednim týpkem, tak řikal at nekupuju žádný drahy přípravky, že stačí do dutin hustej olej. ale to se mi nezdá, to pak z toho poteče, a určitě to bude smrdet. ještě otázka, které ty dutiny je potřeba vystříkat, a kudy? jsou tam nejaké otvory??
Napsal: stř 19.11.2008 19:13
od bmwfil
kourk píše:jo a jaké jsou přípravky na vystříkání dutin a podvozku? co jsem se bavil s jednim týpkem, tak řikal at nekupuju žádný drahy přípravky, že stačí do dutin hustej olej. ale to se mi nezdá, to pak z toho poteče, a určitě to bude smrdet. ještě otázka, které ty dutiny je potřeba vystříkat, a kudy? jsou tam nejaké otvory??
Tak to je kámoš hustej s tím hustým olejem...
Na spodek se používá takový "černidlo" dělá to víc výrobců a jmenuje se to tuším "přelakovatelná ochrana spodku vozidel" nebo tak nějak... Je to balený v kartuších co rovnou našroubuješ na stříkací pistol (speciální, cca za 500-,) No a ta samá pistol ma v balení i šlaušek na stříkání dutin. K tomu se používá speciální vosk, kterej koupíš stejně jako černidlo a pistol v lakýrnických potřebách... Jo a kup si rovnou overal, nebo budeš jak černoch...

Napsal: stř 19.11.2008 21:47
od ironpipi
Já dělal dutiny rezistinem a podvozek BODYčkem. Je tomu už asi měsíc a v autě to jde ještě trochu cítit. BODYčkem jsem dělal podběhy a podvozek a rezistinem prahy, dveře, přední blatníky, zadní blatníky. Ještě asi fouknu víko kufru, ať mám klid...
Napsal: stř 19.11.2008 21:51
od Cawba
bmwfil Co se ti nezda na oleji? Do dutin je to uplne nejlepsi vec. Starej olej pul na pul s rezistinem nebo nejakou vazelinou, proste neco mastnyho a ten plech te prezije!
Pokud moderni veci tak treba do dutin
tohle. A na spodek a ostatni veci kam se da normalne dostat
tohle
Jinak samozrejme motip tam ma celej sortiment, ale jelikoz sprejum jako takovym moc neverim, radsi vezmu stetku, plechovku a jedu

Napsal: čtv 20.11.2008 08:53
od vilejs
stary olej je dobrej.ja daval taky jeste kdyz jsem se staral o vuz a paradne to fungovalo.rez se ani nepohnula.jinak ten motip je fajn,pouzivam tuto znacku furt.
Napsal: čtv 20.11.2008 11:30
od castro
proti těm kamínkům taky hodně pomůže držet si odstup od před vámi jedoucích...

Napsal: čtv 20.11.2008 12:09
od DFender
bmwfil - jeho kámoš je nejenom hustej ale i chytrej a ty víš prd

.. vyjetej olej je ta nejideálnější věc na světě-funguje to na 100% a nestojí to ani korunu, požívám to roky a třeba i na terénních autech, který jsou ještě malinko náchylnější vzhledem k používání to funguje bezchybně-spodek je netknutej

Napsal: čtv 20.11.2008 12:33
od Jiri
do dutin - resistin ML + přidat olej do serva tan nejlevnější- resistin zůstane pěkně vláčný, mám to dlouhodobě vyzkoušené, nejlepší je to stříkat speciální triskou s řezaným závitem , kdy tato dělá kolem sebe mlhu a vyplní všechny spáry. Na starší vozy, která by mohly být v dutinách chytlé konkor 500 - zažere se do plechu
Na podvozek buď tectil od valvolinu- pěkně vzlíná a drží, nebo kdo nechce mít žádný hrubý nástřik tak konkor 500
vše vyzkoušeno a osvědčilo se. Dělám to už nějaký pátek
Napsal: čtv 20.11.2008 13:30
od Mountainbiker
Napsal: čtv 20.11.2008 14:48
od George_D
Na starym autě na renckovi jsem to jednou za měsíc v zimě postříkal naftou spodek a jednou i cely auto a byl klid

Napsal: čtv 20.11.2008 15:17
od kourk
tak sem to vyřešil tak že na spodek jsem si objednal nejakej ten přípravek ve spreji
http://www.automaxhk.cz/autokosmetika/?offset=40 Spodek je stejně už branej nějakym tim černym gumolepem nebo co to je. A ty dutyny vezmu olejem. A olej už tam musel nekdo prát předemnou, jak sem sundaval plastový prahy, tak vevnitř je nejakej černej mastnej bordel.
Napsal: čtv 20.11.2008 15:38
od MagicMisel
na dutiny smicham rezistin,olej,petrolej a je to špica!
Napsal: čtv 20.11.2008 16:26
od George_D
MagicMisel píše:na dutiny smicham rezistin,olej,petrolej a je to špica!
čáry máry ty voe to je formule jak v pekařovo císaři, patláma patláma
Napust prahy purpěnou a máš klid
