Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.10.2008 22:14
od Filozof
Našel jsem chip přímo od alpiny. Dá se to tedy přímo vyměnit s originálem a budu mít najednou o 13koní více ?
Kámoš o tom básní a já mu nedokážu odpovědět. Má E34 525i 1989.
Zajimala by mě zkušenost od někoho tady z klubu - kdo měl takto upravenej chip v autě.

Here we have ALPINA B3 2.7 performance chip for BMW M20 (6cylinder / 12valve) engine, e30 and e34 chassis.
The chip came of 1990 e30 Alpina B3 2.7 Kat (204HP, 265Nm). This is very rare item.
Performance gains depends from the engine condition and other mods (like sport exhaust system, cold air intake system, etc.).
8-10HP and 10-15Nm increase is expected on the regular 2.5 engine. Responsive and smooth acceleration, strong near the redline. The engine will rev faster and make very nice sound, aggressive sounding and very smooth 900 rpm idle. Rev limiter moved to higher but safe 6850 rpm zone.

Alpina B3 2.7 chip is also recommended for modified M20B25 engines or M20 327i / 328i conversions. Especialy if you have setup similar to original Alpina engine:
- 2.7 l displacement.
- Ported cylinderhead.
- 6 branch exhaust manifold
- High compression ratio pistons (~9.8:1)
- etc.
This setup will give you 204HP, 265Nm.

The chip was tested with 173 ECU and is in 100% working condition.
I can also provide instructions how to install the chip, if needed.

Idle: ~900rpm
Rev limit: ~6850rpm

e30 BMW 325i/is/ic/ix manufacture date 1987.09-1991.03
e34 BMW 525i manufacture date 1986.12-1990.09

Supported ECU's (Engine Control Unit):
BOSCH Motronic 0 261 200 172
BOSCH Motronic 0 261 200 173
BOSCH Motronic 0 261 200 380



Co na to říkáte

Napsal: úte 21.10.2008 22:19
od Helldiver
Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.

Napsal: úte 21.10.2008 22:34
od Huska
Helldiver píše:Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.
vždyť v tom popisu je uvedené že to jde i na 2,5l jen výkonbude vyšší jen o 8-10 PS .. já bych se toho nebál jen je otázkou ceny ... protože chipování atmosferického benzínu je k hovnu ... moje vlastní zkušenost :-(

Napsal: stř 22.10.2008 00:43
od Filozof
Huska píše:
Helldiver píše:Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.
vždyť v tom popisu je uvedené že to jde i na 2,5l jen výkonbude vyšší jen o 8-10 PS .. já bych se toho nebál jen je otázkou ceny ... protože chipování atmosferického benzínu je k hovnu ... moje vlastní zkušenost :-(
kolem 50dolaru ....což jde ... podle mě když je to origo ALPINA CHIP

Napsal: stř 22.10.2008 00:44
od Spajky
Filozof píše:
Huska píše:
Helldiver píše:Za pokus to stoji... Kazdopadne by som minimalne spravil aj konverziu na 2.7L, nech to ma rovnaky objem ako motor, na ktory je to urcene.
vždyť v tom popisu je uvedené že to jde i na 2,5l jen výkonbude vyšší jen o 8-10 PS .. já bych se toho nebál jen je otázkou ceny ... protože chipování atmosferického benzínu je k hovnu ... moje vlastní zkušenost :-(
kolem 50dolaru ....což jde ... podle mě když je to origo ALPINA CHIP

no...bych si tu originalitu za tuhle cenu sakra prověřil :lol:

Napsal: stř 22.10.2008 00:56
od Filozof
Koukal jsem se na netu a jsou tam chipy co s 2,5litrem vanosem dokáží 18-28koní nahoru ....to by mě teda zajimalo ... a posunují otáčkoměr o 400-600otáček nahoru.

Myslím si že kecají ...protože to by najednou mé auto dalo v poho 250km/h ne ? 525i

Určitě tady někdo byl kdo chipoval ....nejakej kvalitní chip ALPINE nebo DINAN...atd.

Napsal: stř 22.10.2008 07:41
od berkelay
já bych tomu rozhodně nevěřil, to zvednutí výkonu u Apliny není čipem, ale těmi samotnými úpravami na motoru a změna RJ je jen následek úprav mechanických, myslím že samotný čip ti u benzínu nezvedne vůbec a spíš bych se bál, že se v tomto případě spíš něco "posere"

Napsal: stř 22.10.2008 09:08
od RuDoSh
Filozof píše:Určitě tady někdo byl kdo chipoval ....nejakej kvalitní chip ALPINE nebo DINAN...atd.
Ty chces cipovat radio? :lol:

Od dinanu se na jare chystam na "cipovani" prevodovky...

Napsal: stř 22.10.2008 15:22
od Filozof
RuDoSh píše:
Filozof píše:Určitě tady někdo byl kdo chipoval ....nejakej kvalitní chip ALPINE nebo DINAN...atd.
Ty chces cipovat radio? :lol:

Od dinanu se na jare chystam na "cipovani" prevodovky...
Ne radio ne ....a nechci čipovat ale jen mě to zajimalo. Pokud tady má někdo zkušenosti. Už mám dojem někdo něco dělal ne. Jinak chápu že bez více uprav na autě u atmosfery to nema smysl.

Napsal: stř 22.10.2008 15:42
od RuDoSh
i tak to asi risknu.... prvni ale po servisu zajedu na brzdu a po chipu znova, at vim jaky to melo smysl :-) .... na M70 dela chipy nejaky nemec a hodne osmickaru je chvali.... prevazne americani..... ale to bude az budu spokojeny s technickym stavem a opravim konecne ty kola a naraznik :-))

Napsal: stř 22.10.2008 16:23
od j3ykobim
No nevim, já mám taky(prý) v jedné e34(m20) chip a posunutej otáčkoměr na 7000 a oprotí nechipovaný e34 (m20),my to přijde fakt svižnejší.....prý je tam o cca 10hp víc.........., ale zatim jsem to neověřoval...

Napsal: čtv 23.10.2008 11:52
od Filozof
Zajimalo by mě pokud při normálním provozu klesne spotřeba ....nebo je to mýtus.
:!: :?:

Napsal: čtv 23.10.2008 12:04
od RuDoSh
Filozof píše:Zajimalo by mě pokud při normálním provozu klesne spotřeba ....nebo je to mýtus.
:!: :?:
no nevim.... u dyzlu mozna kdyz pojedes na spotrebu.... u atmosfery bych rekl, ze spis naopak....