Stránka 1 z 1

Napsal: ned 12.10.2008 14:59
od ironpipi
Nedávno jsem měnil drážkovej řemen, chvíli pískal, ale pak si sedl a už je to OK. Po čase ale v motoru začalo od 1800 ot/min pískat. Mám podezření na kladku. Měl jsem je sundaný a trochu je očistil, jak ale poznám, která z nich to je? Půjde nějak oživit (přímáznozut...) nebo koupit nový?
Pak mám ještě jeden problém. Z motoru se mi ozýval sem tam klepot, myslel jsem, že je to ložisko altíku, ale po té co jsem dnes měl sundaný řemeny, jsem zjistil, že řemenice na klimakompresoru při otáčení vydává kovové zvuky. Řemen, který pohání klimakompresor jsem nenasadil a klepot po nastartování zmizel. Chtěl bych se zeptat, jestli nevadí, když budu jezdit s nenasazeným řemenem ke klimakompresoru a zda jde případně vyměnit jeho ložisko, které je asi v háji. Díky

Napsal: ned 12.10.2008 20:54
od Marek-is
pokud zdělás remen aj s kladek tak poznáš na které huci lozisko nebo uz píská, nebo je KO napinák kladky, co se tyce AC kompru tak bez remene to muže v klidu běhat ,ale jak budes vracet tak nejdriv vyměn to lozisko v nem nez to dojebe AC spojku.pokud to neni venitr v kompresoru a ten pak leda do srotu...ješte mrkni jestli treba nehází spojka...

Napsal: úte 14.10.2008 10:44
od ironpipi
Díky. Ná tom kompresoru hučí ložisko řemenice. Dnes jsem se díval na ty kladky a bez zátěže se zdály v poho, jak jsem je ale dal na motor a nastartoval, opět to pískalo. Tak jsem to zkusil bez té horní vodící k altíku a byl klid...Jezdit tak samo nebudu a objednám novou. S tou klimou, stejně tam nemám náplň a v zimě klimu potřebovat nebudu, tak kompresor vydělám a kouknu jestli jde to ložisko vyměnit...