Napsal: ned 12.10.2008 14:59
Nedávno jsem měnil drážkovej řemen, chvíli pískal, ale pak si sedl a už je to OK. Po čase ale v motoru začalo od 1800 ot/min pískat. Mám podezření na kladku. Měl jsem je sundaný a trochu je očistil, jak ale poznám, která z nich to je? Půjde nějak oživit (přímáznozut...) nebo koupit nový?
Pak mám ještě jeden problém. Z motoru se mi ozýval sem tam klepot, myslel jsem, že je to ložisko altíku, ale po té co jsem dnes měl sundaný řemeny, jsem zjistil, že řemenice na klimakompresoru při otáčení vydává kovové zvuky. Řemen, který pohání klimakompresor jsem nenasadil a klepot po nastartování zmizel. Chtěl bych se zeptat, jestli nevadí, když budu jezdit s nenasazeným řemenem ke klimakompresoru a zda jde případně vyměnit jeho ložisko, které je asi v háji. Díky
Pak mám ještě jeden problém. Z motoru se mi ozýval sem tam klepot, myslel jsem, že je to ložisko altíku, ale po té co jsem dnes měl sundaný řemeny, jsem zjistil, že řemenice na klimakompresoru při otáčení vydává kovové zvuky. Řemen, který pohání klimakompresor jsem nenasadil a klepot po nastartování zmizel. Chtěl bych se zeptat, jestli nevadí, když budu jezdit s nenasazeným řemenem ke klimakompresoru a zda jde případně vyměnit jeho ložisko, které je asi v háji. Díky