Stránka 1 z 2
Napsal: pát 03.10.2008 00:26
od VELMEN
Jelikož se množí krádeže aut a to i starých bavců,tak si říkám,že posílím ochranu svého mazlíka. Má se mi teď po dlouhé době vrátiti ze servisu a bude stát bouže venku na pospas těm zrdům. Tady na jižáku se krade jako svině..do auta se asi mrdka podívá i přes alarm,ale nechci,aby mi s nim odjela...Nechci aby jste tu psali kde máte spínače..jako návod pro ty kundy, zajímá mě kolik to třeba vyjde ta montáž a co je nejlepší přerušit..asi palivovej přívod? Mám e34..
Napsal: pát 03.10.2008 00:44
od BeXTeR
zalezi na tve fantazii

je to v podstate jedno, hlavne aby s tim neslo odjet... a je jasny, ze kdyz neni benzin - neni projizdka

Napsal: pát 03.10.2008 22:51
od HAMANN
Kamos sice nemel bmw ale octavku, a vzdycky si s sebou domu nosil volant...
Napsal: pát 03.10.2008 22:59
od BMWPower
HAMANN píše:Kamos sice nemel bmw ale octavku, a vzdycky si s sebou domu nosil volant...
Taky řešení...

Napsal: pát 03.10.2008 23:44
od matal
BMWPower píše:HAMANN píše:Kamos sice nemel bmw ale octavku, a vzdycky si s sebou domu nosil volant...
Taky řešení...

Asi nejjednodušší je spínač na palivovou pumpu..

Napsal: sob 04.10.2008 00:38
od BeXTeR
nosit sebou volat, to je pekna ptakovina... uz vidim jak se domu tahnu s nakupem a po zemi vlacim zasebou volant.. .proboha... nehlede na to, ze volant si muzu koupit v jednom ze 4 vrakacu ktery mam po ceste do kramu... mozna ho prodavaj i v lidlu
slusne ukryty spinac to resi a idelane kdyz prerusuje alespon 2 obvody.. a pro fajnsmejkry je myslim boticka na kolo, ale to je hardcore

Napsal: sob 04.10.2008 00:47
od BeXTeR
trosku OT, ale musim
Jediny dalsi reseni je, ze si koupis stolicku od piana a sednes si k autu s timhle:
a pokud by se ti tam nechtelo sedet, tak si na strechu jedine pridelat totok, to pak jiste pomuze i na wilsonovce

Napsal: sob 04.10.2008 07:37
od Rejchy
LOL tak s tím spodním kanónem by se dalo orat i pole

Napsal: sob 04.10.2008 08:51
od pindak1
No tak s tím už se snad ani nedá netrefit

Napsal: sob 04.10.2008 09:57
od ironpipi
Taky o tom přemýšlím, ale nejsem zrovna elektrikář, takže stačí najít jen vhodnej drát a dát na něj spínač, nebo tam musí být i nějaká ochrana jako pojistka...? Díky
Napsal: sob 04.10.2008 10:55
od BeXTeR
pojistku ve vetsine pripadu nebudes potrebovat. Jinak dobra rada, drat prerusuj na miste, ktere je spatne pristupne, urcite neni vhodne neco takoveho delat primo u pojistkove skrine, kde si toho kazdy znalejsi po chvilce koumani vsimne. Tvuj drat se pokus maskovat pridanim k ostatnim svazkum (stejne prumery, barva). a jak jsem uz psal, prerusovat alespon dve veci.
btw, muzes si take koupit palivovy ventil, ktery mechanicky prerusi dodavku paliva. Myslim ze to prodava i jablotron.
opravdu predstavam se meze nekladou.. cim vis si to vymyslis sam, tim lip.... a mimochodem, nezapomen si to zdokumentovat!!! aby jsi sobe nebo nekomu nepripravil osklive prekvapeni az bude muset nekdo opravovat cokoli na elektroinstalaci.
Napsal: sob 04.10.2008 11:18
od Tashiro
A máte někdo zkušenost jakej má mát třeba odpor ten vypínač??? Nerad bych aby mi to pak začalo hořet. U e39 a na čerpadle.
Napsal: sob 04.10.2008 13:08
od BeXTeR
tak pokud pouzijes kvalitni vypinac a kabel s dostatecnym prurezem na rozumnou vzdalenost, tak by to melo byt ok. Rozhodne bych tim ale neblokoval cokoli co vede do ridi elektroniky roznych okruhu, tam by i nepatrna zmena odporu mohla mit vliv na funkci elektroniky.
jinak receno, idealni je vypinat veci, do kterych vede + a -

Napsal: sob 04.10.2008 19:41
od VELMEN
Díky moc za info. Klidně pokračujte. Stalo se už někomu z vás,že přišel ke káře a byla i zprasená spínačka a tajnej spínač vám fakt zachránil káru?
Napsal: sob 04.10.2008 19:55
od fixCZer
dobrej nápad s palivivim čerpadlem, drát ti vede přes celý auto, dá se to vyřešit tisíce způsoby, nejjednodušší je přestřihnout a vložit mezi šmiklý dráty vypinač, pak nemusíš dávat žádnej odpor a nic, případnej zkrat ti pohlídá pojistka, tady snad jen pozor na to abys někam nedal vypínač na 2A a drátem neteklo 6A, to by nedopadlo, pak to jde řešit třeba relátkem a na ovládání relátka si někam vyvést, ale ovládání rači přes pojistku. Silný káble bych nepřerušoval, protože když někdo bude chtít káru ukrást a bude z doslechu vědět že tam něco takovýho máš, tak by šel po nich. Jek bylo řečeno, vícenásobný jištění je lepší, každej zmrd se na to po odstanění jednoho tajnýho vypínače vysere na hledání dalšího, ale pak sou taky lidi, co problémy berou jako výzvu

Napsal: sob 04.10.2008 20:50
od fafejta
No radši než přerušovat pumpu,bych přerušil kabel přímo v motorovém svazku od čidla otáček motoru(napájení toho čidla,které není 12V),pokud máš tedy benzín..Sice to napíše chybu do řj motoru při opomenutí což ničemu nevadí,ale nedá se tak lehce zprovoznit jako puštěním + na pumpu či cívku u zapalování.Todle už je dost profláklý.Dnes už můžeš mít magnetický spínač schovaný někde pod plastem,a k sepnutí dojde jen přivoněním magnetu.
Napsal: sob 04.10.2008 21:08
od george01
Ja bych jen dodal udelat to poradne aby se ti nestalo ze nekde skocis do diry a chcipne ti engine,to by nebylo moc prijemne treba pri predjizdeni nebo na prejezdu

.
Napsal: sob 04.10.2008 23:26
od BeXTeR
2 george01: tahle rizika si predpokladam musi uvedomit kazdy, ale i tohle se da pojistit.. pridavne relay ktere zajisti sekundarni spojeni preruseneho obvodu po celou dobu behu motoru..
2 fafejta: preruseni cidla otacek motory neni vubec zly napad
..spis nez prerusovani napajeni k palivovemu cerpadlu - protoze to kde je a jak se k nemu rychle dostat a zajistit mu alternativni napajeni, je pomerne snadna zalezitost - je vhodny spise ten ventil, ktery prerusi dodavku paliva. Je to samozrejme vice prace, ale mnohem hure se to lokalizuje, protoze umistit to muzes na vice mist a zajistit docasne dodavku paliva z alternativniho zdroje po tme ve 4rano jde opravdu pomerne nerealna zalezitost

Instalace musi byt ovsem provedena opravdu kvalitne, o tom neni treba diskutovat

Napsal: sob 04.10.2008 23:46
od martin33
přerušit pumpu jenom vypínačem to jste dobrý střelci

až vám to lehne popelem tak aspon budete vědět proč. Vypínač ano ale vždy přes relé

nemusíte odpojit + klidně střihni - je to lepší. v tu chvíli Ti tam každý pustí + přes baterku. Je úplně jedno co odpojíš čidlo kliky je asi lepší. Poly na relé 30 a 87 jsou silové takže tam přijde to co přerušíš. pol 85 a 86 jsou ovládací takže na jeden + na druhý - a spínač vlož sem třeba místo -. Přes spínač Ti půjde jen - tak nehrozí žádný nebezpečí.
Napsal: ned 05.10.2008 12:25
od fixCZer
přerušit pumpu jenom vypínačem to jste dobrý střelci
jsem elektrikář né autoelektorkář
