Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.09.2008 00:18
od Fabos
Zdravim, rád bych znal vaše názory na tenhle motor v autě z roku cca 2000.Zkušenosti, rady atd. Jeli to dobrá volba atd. Díky.
Napsal: pát 19.09.2008 09:14
od cetronix
ja bych volil (a taky uz jsem volil

) az od 9/2001 - verzi 110kw. Uz je to common rail a motor je o neco kultivovanejsi a silnejsi. A dle me zkusenosti bezproblemovy. Olej neni treba dolivat, vejde se bez problemu do ser. intervalu, takze jen ta nase draha nafta..
Napsal: pát 19.09.2008 12:28
od Tehu
konkretni zkusenosti nemam pac jsem to nikdy nevlastnil, sel jsem rovnou do 330d po faceliftu ale co tu rikaj a co mam od znamyho (ten ma zkusenosti ) tak to pry neni spatne ale kazdopadne vice poruchove, mene kultivovanejsi s horsi vykonovou charakteristikou nez 320d (110Kw)
Napsal: ned 21.09.2008 01:27
od Fabos
NO abych řekl pravdu taky bych určitě radši verzi od roku 2001 s vyšším výkonem, ale bohužel mám nějaký finanční limity (+-200 000 kč) tak mi praktický zbývá na výběr jenom 320i nebo 320D, tak proto se ptám na naftu.
Potřebuju auto co mi tak 4-5 let vydržíí bez nějakejch vážnějších problémů.POradíte???
Napsal: ned 28.09.2008 16:30
od butthead740
Zdravim, vlastnil jsem 320d a musim rict ze jednoznacne jdi do 320i! Spotrebu jsem mel kolem 8 litru, protoze jestli chces aby to trochu jelo tak tomu musis slapat na krk a jednoznacne do bmw patri 6-ti valec.. Jinak mel jsem problemy se vstrikama, odesla vaha vzduchu, auto v nizsich otackach moc netahlo, turbo podezrele divne pistelo atd atd.. Jestli mas cca 200tisic kup 320i spotreba nebude zavratne vyssi a usetris za opravy motoru u diesela.. Jo a jestli chces jezdit hooodne usporne tak dej lpg a jses na polovicnich nakladech.. kamarad ma 320i a v pohode se vejde do 11litru a to neni brzda provozu spis naopak

Napsal: ned 28.09.2008 23:50
od Fabos
Napsal: ned 28.09.2008 23:53
od DOEMIXXX
Vitej tráboši, btw. pokud ti staci trosku soc. vybava (zase to takova tragedie neni), tak je to ok...z fotek to vypada zdrave bez zasahu tuzera

Napsal: pon 29.09.2008 00:04
od Fabos
DOEMIXXX píše:Vitej tráboši, btw. pokud ti staci trosku soc. vybava (zase to takova tragedie neni), tak je to ok...z fotek to vypada zdrave bez zasahu tuzera

díky za přivítáne pane s Aloe.
Jde mi spíš o ten motor.
Ale jak víš, je to u mě otázka tak cca dvou měsíců, tak se snažim získat co nejvíc info.
popavdě víc mě asi láká něco takovýho..
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=9
Napsal: stř 08.10.2008 17:44
od Infe
Tak ja vlastním cca rok a pul 320D z 6/2000 privezene z Nemecka a osobne to nedoprucuju. V nejblizsi dobe se to chystam vymenit za 330ci. Hned jak jsem to privez, tak se vys...o cerpadlo (cca 30 000kc za nove, bez papiru), jinak s tim zatim zadne problemy nemam. Duvod proc to nedoporucuju je ten, ze to auto naprosto tragickym zpusobem nejede. Je fakt, ze jsem byl zvykly na benzinovou Hondu Prelude 2.2Vtec (185PS), ale zkratka cekal jsem neco trosku jineho.
Jak uz tu zaznelo, pokud to ma aspon trosku jet, tak se na to musi slapat, drzet to mezi 2500 a 4000 ot/min a v takovem pripade se to odmeni spotrebou kolem 8-10ti l/100km. Prubeh je asi takovy ze do 1500ot/min to je uuplne mrtvy, od 1500 - 2500 to jakstaks uz jede ale bida, od 2500 - 4000 se to na kratkou chvilku da nazvat prijemne zrychlujicim a pak konecna. Pokud ti jde o spotrebu, tak je treba to skutecne lechtat, jezdit s tim mimo mesto kolem max. 90-100km/hod, treba na dalnici to drzet kolem te 100ky max a pak se dostanes klidne i pod 4l/100, ale jakmile se od toho chce aspon trosku normalni jizda, 130-150 na dalnici, +/- normalni rozjezdy ve meste atd., tak je ta kombinovana spotreba pres 7l/100 a vzhledem k tomu, ze po koupi ojeteho vozu budes muset driv nebo pozdeji menit turbo, vahu, cerpadlo, mozna i vstriky, tak bych vzal radeji ten benzin a do tohohle uz bych znova nesel.
Nicmene co se spolehlivosti tyce, tak si zatim nemuzu stezovat. Krome toho cerpadla, se kterym se zkratka muselo pocitat, tak vicemne drzi a resil jsem jen drobnosti jako desticky, olej, zarovky atd. Akorat jsem se po 5ti letech s benzinovyma autama nechal zvyklat zastanci dieslu a vim, ze se vracim k benzinu a nafta neni pro me.
P.S. nemam osobni zkusenost, ale podobny nazor na 320D 100KW ma vetsina lidi co znam, naproti tomu 320D 110KW s common railem uz vsichni chvali jak za spotrebu tak za jizdni vlastnosti. Ale casto odchazeji vstriky...
Napsal: stř 08.10.2008 17:50
od Infe
Jo jeste bych dodal pro srovnani. Kdyz jsem na dalnici dojel tu samou E46ku 318i, ktera cekala az ji uhne pred ni jedouci ochcavka pri rychlosti cca 120km/hod a po te co se uvolnil prostor, tak zacal zrychlovat, tak mi bez problemu ujel i kdyz jsem mel na petku plyn na podlaze (nevim jaky stupen a kolik tomu daval on), ale proste zrychleni te 1.8ky bylo vyrazne lepsi nez moje a stejne tak dvojkova oktavka 2.0Tdi PD (140PS) tedy srovantelny motor (4kone rozdil) jede take lepe...
Napsal: čtv 09.10.2008 10:58
od cetronix
Sakra nepoznávám ani jeden z bodů, které uvádíš.. ono asi ten pofaceliftový common-rail je krapet něco jinýho.. jede to slušně - 1,8 ve zrychlení a hlavně pružném pro mě není soupeř - 8-10l/100km jsem nedokázal nikdy a to tomu občas slušně nakládám a technické problémy za 70000 co jsem s autem najel nulové, takže já doporučuju

ale jak říkám až od roku 2001!

Napsal: čtv 09.10.2008 11:36
od Infe
Tak ja mluvil o 100KW klasickym turbodieslu do roku 2001. Common rail uz je nekde jinde...