Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 18.09.2008 11:34
od roomeos
Dobry den panove,chci kupovat BMW 320i 180k tovarni upravy,Ale z jedne veci mam obavy a to ze doted jsem jezdil v predokolkach,a nevim jak je to s jezdenim BMW v zimne.Mam z toho tak trochu obavy.Nekdo tvrdi bez esp hruza a nekdo rika ze kvalitni gumy a zatez v kufru napohodu...Budu vdecny za jakykoliv prispevek k zimnimu jezdeni.....bydlym v opicich horach kde to byva nekdy krusny...Predem dekuji...Roomeos

Napsal: čtv 18.09.2008 11:39
od CZAirwolf
Normalni, podle snehu. Protiprokluz s rizenou trakci je fajn, da se jezdit i bez toho. Do hor by mozna byla lepsi 4kolka nebo minimalne retezy, dobre gumy zrejme podminkou a zatez...treba milenku

Napsal: čtv 18.09.2008 11:46
od libovka
Stačej dobrý gumy a cit v noze a nebudeš mít problém.
Napsal: čtv 18.09.2008 11:48
od j3ykobim
taky sem zvědaf na první zimu se zadohrabem a vím že mi protiprokluz nepomůže......, ale spíš se těšim než že bych měl respekt......., ale ono se to po prvnim sněhu změní

Napsal: čtv 18.09.2008 12:31
od Tashiro
moje bejvalá e36 320i na rovině a sněhu to ušlo, jak byl kopec tak konec, to se nerozjelo. Ale všdy jse tak o max. 7 dní v zimě kdy nejsou cesty upravený a to můžeš jezdit klidně autobusem, pokud se budeš obávat. Jinak samo super sranda na sněhu, kde se dalo tak to šlo dveřma napřed ))) to si nepomůžeš ))))
Napsal: čtv 18.09.2008 12:52
od Helldiver
Mas speru jako kreten?
Napsal: čtv 18.09.2008 13:09
od RuDoSh
CZAirwolf píše:Normalni, podle snehu. Protiprokluz s rizenou trakci je fajn, da se jezdit i bez toho. Do hor by mozna byla lepsi 4kolka nebo minimalne retezy, dobre gumy zrejme podminkou a zatez...treba milenku

kdyz blika ASR tak uz neni neco dobre

Jezdit tak at kola nehrabou a neni problem..... ja jsem zvedavy na prvni zimu s Vianem.... zadokolka

Napsal: čtv 18.09.2008 13:25
od BMWPower
Je to pouze u citlivosti, s kterou motáš s volantem a šlapeš na plyn a brzdu...
Jinak zimní gumy je fajn věc ale nějaké zátěže do kufru...

To ti řekne akorát mamlas, co jezdí v žigulovi...
A v poho se dá jezdit i bez ASR a kdejakejch tech. vymožeností...

Napsal: čtv 18.09.2008 14:03
od RuDoSh
BMWPower píše:Je to pouze u citlivosti, s kterou motáš s volantem a šlapeš na plyn a brzdu...
Jinak zimní gumy je fajn věc ale nějaké zátěže do kufru...

To ti řekne akorát mamlas, co jezdí v žigulovi...
A v poho se dá jezdit i bez ASR a kdejakejch tech. vymožeností...

jj.... ale gumy udelaji hodne moc.... to je zaklad, takze urcite nove kvalitni, nez nejake stare tvrde jete jebky.... urcite se to vyplati, nez to pak nekam poslat a resit opravu

Napsal: čtv 18.09.2008 15:13
od berkelay
nemusíš se toho bát, všichni se shodují na tom, že když máš cit v noze a něco v hlavě tak zimou projedeš bez problémů. Anebo strach právě měj a to ti zaručí, že budeš do zatáček najíždět opatrněji a plyn přidávat lehčeji, než kdyby jsi na to sr*l a jezdil s tím jako v létě

Já jsem měl podobné obavy minulou zimu také, můj první náhon na zadek a rovnou 211HP + samosvor - a přežil jsem to bez úhony já i auto. Ale musím říct, že prvních pár km na sněhu a v břečcce jsem se v každé zatáčce pod plynem soustředil a čekal, kdy začnu cítit, že mi utíká zadek, záhy jsem ale zjistil, že ten limit je docela daleko (teda alespoň na mne), ale stejně me to pak jednou vytrestalo, když jsem v zatáčce přidal na dvojku trochu víc a začal jsem jet dveřma napřed

(ale to mohlo být taky tím samosvorem)
Jinak souhlasím s podmínkou, na stav pneumatik a vzorku, v případě nových pneu je to každopádně o dost méně stresovější jízda

Napsal: čtv 18.09.2008 16:20
od RuDoSh
ten samosvor mi prijde na zimu daleko lepsi.... da se to lip ridit plynem.... byl jsem trochu zklamany prvni zimu s e39 oproti e34.... ale stejne to na novych gumach vyjelo uplne vsechno....

Napsal: čtv 18.09.2008 17:02
od Author
Helldiver píše:Mas speru jako kreten?

Napsal: čtv 18.09.2008 17:52
od _peper
Řeší se to tu každý rok, chce to mít rozum a dobrý pneu a nemusíš se bát. A jestli máš třílitra nebo šestnácku si myslím taky není rozhodující.
Napsal: čtv 18.09.2008 19:04
od berkelay
_peper píše:Řeší se to tu každý rok, chce to mít rozum a dobrý pneu a nemusíš se bát. A jestli máš třílitra nebo šestnácku si myslím taky není rozhodující.
no já myslím, že trochu je. Je tam přece znatelný rozdíl ve výkonu respektive točivém momentu v různých otáčkách, takže si to vyžádá trochu změnu v řazení a vytáčení motoru ne ?
jinak pěkné video o tom, že se zadním náhonem si může v zimě docela užít je tady:
http://www.youtube.com/watch?v=mRaHmU9bv4w
Napsal: čtv 18.09.2008 19:12
od MattyX
toz taky jsem na to zvedat jaky to bude... ale to videjko je dobry

akorat mistama na me az moc uzkeee

vidim na trenovacku na parkovisti

Napsal: čtv 18.09.2008 20:46
od ianko
nejake rady pre trojliter v automate?
Napsal: čtv 18.09.2008 23:08
od Pazdi
ianko píše:nejake rady pre trojliter v automate?
dobré gumy a lehkou nohu
Napsal: čtv 18.09.2008 23:39
od myrryn88
Napsal: čtv 18.09.2008 23:54
od fixCZer
zima je prdel. u nás v nížině jednou nečekaně napadla tak dvoucentimetrová vrstvička a trošičku přimrzla, celý Poděbrady se sešli na letišti a nikdo nic nesvolával jet počasí, bylo tam víc lidí než když se svolali sprinty

Napsal: ned 21.09.2008 22:53
od cabal
zvládneš, vše bylo řečeno.
já osobně jsem v noci jezdival na jedno parkoviště, kde jsem si jednak chodil smykovat na sněhu a ledě a jednak zjistit jak se auto chova.
ale jednou jsem to přehnal, těsně než opadl poslední snih, a skončil jsem v obrubníku

sice jsem si hezky zaplatil, ale pořad lepší jak se bát nebo nedej bože riskovat na cestách