Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 18.09.2008 11:34
od roomeos
Dobry den panove,chci kupovat BMW 320i 180k tovarni upravy,Ale z jedne veci mam obavy a to ze doted jsem jezdil v predokolkach,a nevim jak je to s jezdenim BMW v zimne.Mam z toho tak trochu obavy.Nekdo tvrdi bez esp hruza a nekdo rika ze kvalitni gumy a zatez v kufru napohodu...Budu vdecny za jakykoliv prispevek k zimnimu jezdeni.....bydlym v opicich horach kde to byva nekdy krusny...Predem dekuji...Roomeos :D

Napsal: čtv 18.09.2008 11:39
od CZAirwolf
Normalni, podle snehu. Protiprokluz s rizenou trakci je fajn, da se jezdit i bez toho. Do hor by mozna byla lepsi 4kolka nebo minimalne retezy, dobre gumy zrejme podminkou a zatez...treba milenku :wink:

Napsal: čtv 18.09.2008 11:46
od libovka
Stačej dobrý gumy a cit v noze a nebudeš mít problém.

Napsal: čtv 18.09.2008 11:48
od j3ykobim
taky sem zvědaf na první zimu se zadohrabem a vím že mi protiprokluz nepomůže......, ale spíš se těšim než že bych měl respekt......., ale ono se to po prvnim sněhu změní :?

Napsal: čtv 18.09.2008 12:31
od Tashiro
moje bejvalá e36 320i na rovině a sněhu to ušlo, jak byl kopec tak konec, to se nerozjelo. Ale všdy jse tak o max. 7 dní v zimě kdy nejsou cesty upravený a to můžeš jezdit klidně autobusem, pokud se budeš obávat. Jinak samo super sranda na sněhu, kde se dalo tak to šlo dveřma napřed ))) to si nepomůžeš ))))

Napsal: čtv 18.09.2008 12:52
od Helldiver
Mas speru jako kreten?

Napsal: čtv 18.09.2008 13:09
od RuDoSh
CZAirwolf píše:Normalni, podle snehu. Protiprokluz s rizenou trakci je fajn, da se jezdit i bez toho. Do hor by mozna byla lepsi 4kolka nebo minimalne retezy, dobre gumy zrejme podminkou a zatez...treba milenku :wink:
kdyz blika ASR tak uz neni neco dobre :-) Jezdit tak at kola nehrabou a neni problem..... ja jsem zvedavy na prvni zimu s Vianem.... zadokolka :-)

Napsal: čtv 18.09.2008 13:25
od BMWPower
Je to pouze u citlivosti, s kterou motáš s volantem a šlapeš na plyn a brzdu...
Jinak zimní gumy je fajn věc ale nějaké zátěže do kufru... :roll: To ti řekne akorát mamlas, co jezdí v žigulovi...
A v poho se dá jezdit i bez ASR a kdejakejch tech. vymožeností... :wink:

Napsal: čtv 18.09.2008 14:03
od RuDoSh
BMWPower píše:Je to pouze u citlivosti, s kterou motáš s volantem a šlapeš na plyn a brzdu...
Jinak zimní gumy je fajn věc ale nějaké zátěže do kufru... :roll: To ti řekne akorát mamlas, co jezdí v žigulovi...
A v poho se dá jezdit i bez ASR a kdejakejch tech. vymožeností... :wink:
jj.... ale gumy udelaji hodne moc.... to je zaklad, takze urcite nove kvalitni, nez nejake stare tvrde jete jebky.... urcite se to vyplati, nez to pak nekam poslat a resit opravu :-)

Napsal: čtv 18.09.2008 15:13
od berkelay
nemusíš se toho bát, všichni se shodují na tom, že když máš cit v noze a něco v hlavě tak zimou projedeš bez problémů. Anebo strach právě měj a to ti zaručí, že budeš do zatáček najíždět opatrněji a plyn přidávat lehčeji, než kdyby jsi na to sr*l a jezdil s tím jako v létě :-) Já jsem měl podobné obavy minulou zimu také, můj první náhon na zadek a rovnou 211HP + samosvor - a přežil jsem to bez úhony já i auto. Ale musím říct, že prvních pár km na sněhu a v břečcce jsem se v každé zatáčce pod plynem soustředil a čekal, kdy začnu cítit, že mi utíká zadek, záhy jsem ale zjistil, že ten limit je docela daleko (teda alespoň na mne), ale stejně me to pak jednou vytrestalo, když jsem v zatáčce přidal na dvojku trochu víc a začal jsem jet dveřma napřed :-) (ale to mohlo být taky tím samosvorem)
Jinak souhlasím s podmínkou, na stav pneumatik a vzorku, v případě nových pneu je to každopádně o dost méně stresovější jízda :-)

Napsal: čtv 18.09.2008 16:20
od RuDoSh
ten samosvor mi prijde na zimu daleko lepsi.... da se to lip ridit plynem.... byl jsem trochu zklamany prvni zimu s e39 oproti e34.... ale stejne to na novych gumach vyjelo uplne vsechno.... :-)

Napsal: čtv 18.09.2008 17:02
od Author
Helldiver píše:Mas speru jako kreten?
:smich2: :smich:

Napsal: čtv 18.09.2008 17:52
od _peper
Řeší se to tu každý rok, chce to mít rozum a dobrý pneu a nemusíš se bát. A jestli máš třílitra nebo šestnácku si myslím taky není rozhodující.

Napsal: čtv 18.09.2008 19:04
od berkelay
_peper píše:Řeší se to tu každý rok, chce to mít rozum a dobrý pneu a nemusíš se bát. A jestli máš třílitra nebo šestnácku si myslím taky není rozhodující.
no já myslím, že trochu je. Je tam přece znatelný rozdíl ve výkonu respektive točivém momentu v různých otáčkách, takže si to vyžádá trochu změnu v řazení a vytáčení motoru ne ?

jinak pěkné video o tom, že se zadním náhonem si může v zimě docela užít je tady:

http://www.youtube.com/watch?v=mRaHmU9bv4w

Napsal: čtv 18.09.2008 19:12
od MattyX
toz taky jsem na to zvedat jaky to bude... ale to videjko je dobry :P akorat mistama na me az moc uzkeee :P vidim na trenovacku na parkovisti :lol:

Napsal: čtv 18.09.2008 20:46
od ianko
nejake rady pre trojliter v automate?

Napsal: čtv 18.09.2008 23:08
od Pazdi
ianko píše:nejake rady pre trojliter v automate?
dobré gumy a lehkou nohu

Napsal: čtv 18.09.2008 23:39
od myrryn88
taky sem zvedav jaky to je...ale musim rict ze se na zimu s bmw moc tesim :lol: ja tuze rad dverma napred :D :D :D

Napsal: čtv 18.09.2008 23:54
od fixCZer
zima je prdel. u nás v nížině jednou nečekaně napadla tak dvoucentimetrová vrstvička a trošičku přimrzla, celý Poděbrady se sešli na letišti a nikdo nic nesvolával jet počasí, bylo tam víc lidí než když se svolali sprinty :lol:

Napsal: ned 21.09.2008 22:53
od cabal
zvládneš, vše bylo řečeno.

já osobně jsem v noci jezdival na jedno parkoviště, kde jsem si jednak chodil smykovat na sněhu a ledě a jednak zjistit jak se auto chova.

ale jednou jsem to přehnal, těsně než opadl poslední snih, a skončil jsem v obrubníku :) sice jsem si hezky zaplatil, ale pořad lepší jak se bát nebo nedej bože riskovat na cestách