Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.09.2008 21:12
od Brátn
Tak pánové dnes jsem přišel o svýho mazlíka, no tedy přišel dal jsem ho jednomu borcovi v Brně na přestavbu na LPG a jdu doufám do toho nejlepšího co je na trhu a to Prins VSI (holandská technologie a japonský vstřiky) slíbil mi, že to bude v pátek hotový, tak pak napíšu první dojmy, no doufám v to nejlepší, ale mám strach, že se tam začne něco srát. Tak mi držte palce ať to na ten plyn pojede, jo a ještě uvažuju jaký svíčky poradíte někdo co do toho mám dát když to teď bude jezdit na plyn, jinak mazlíka mám E39 523i rok 96. A kdyby někdo chtěl vědět cenu tak 40 000 s toroidní (místo rezervy) nádrží s obsahem asi 80l a v ceně je ten největší reduktor co se dá sehnat ten 300kw

Napsal: pát 31.10.2008 00:40
od macher
Bratn píše:Tak pánové dnes jsem přišel o svýho mazlíka, no tedy přišel dal jsem ho jednomu borcovi v Brně na přestavbu na LPG a jdu doufám do toho nejlepšího co je na trhu a to Prins VSI (holandská technologie a japonský vstřiky) slíbil mi, že to bude v pátek hotový, tak pak napíšu první dojmy, no doufám v to nejlepší, ale mám strach, že se tam začne něco srát. Tak mi držte palce ať to na ten plyn pojede, jo a ještě uvažuju jaký svíčky poradíte někdo co do toho mám dát když to teď bude jezdit na plyn, jinak mazlíka mám E39 523i rok 96. A kdyby někdo chtěl vědět cenu tak 40 000 s toroidní (místo rezervy) nádrží s obsahem asi 80l a v ceně je ten největší reduktor co se dá sehnat ten 300kw
jak to dopadlo? spokojnenost? reference?

Napsal: pát 07.11.2008 01:03
od Brátn
No dopadlo to perfektně borec to fakt umí a je to frajer, kompletně mi to vyladil a mazlík už zas jezdí 230km/hod :driver: i na LPG, papá něco okolo 12l, ale jezdil jsem s tím i za 10, ale ono se to nedá dodržovat dlouho není to taková zábava. Jinak autu LPG nijak neuškodilo spíš se mi zdá, že je teď citlivější na řízení a nenechá si tolik líbit jako na benzín. Takže když to celkově sečtu, tak jednoznačně doporučuju :palec: