Stránka 1 z 2

Napsal: pon 01.09.2008 01:26
od Veselac
Ahoj chalani. Kamarád se rozhodl koupit M5 e39 a nahlodal i mě. U mě je ovšem problém s tím, že i když mám druhé auto, potřeboval bych s M5kou žít skoro denně. Je to vůbec možné? Já myslím, že ano je to přece BMW, nerad bych ho však zbytečně ničil ale říkám si, že sny se mají plnit, dokuď tu jsme. Tak mi prosím poraďte jako zkušenější, ceny jsou teď vzhledem k euru totiž víc než slibný. Díky moc za rady.

Napsal: pon 01.09.2008 02:06
od Helldiver
To zalezi len od tvojho prijmu, respektive od toho, kolko si na auto ochotny mesacne dat.

Napsal: pon 01.09.2008 11:04
od dsvatos
Je to tak.. Žít se s tím myslím dá v pohodě :-) Je to jen otázka peněz, nic jinýho..

Napsal: pon 01.09.2008 11:12
od 154
vzdyt je to skoro normalni auto- neni to supersport, kterej musi na generalku skoro kazdej mesic.

Napsal: pon 01.09.2008 19:49
od Veselac
no je pravda, že spotřeba mě trochu děsí (možná ptoto, že si jí ani nedokážu představit) ale dokážu se s tím smířit....doufám, že manželka na to bude mít stejnej pohled :-) jenom se bojím toho, že motor je hodně vyladěn a denní provoz mu nebude svědčit ale to je možná hloupost, fakt nevím. Peníze jsou i když nejsem milionář. Chtěl bych právě vědět vaše názory na tohle auto. Děkuju

Napsal: pon 01.09.2008 20:05
od 540david
přeji mnoho úspěchů při koupi. Ale obávám se, že pokud nekoupíš opravdu "Voňavej" kus, bude spotřeba to poslední co budeš řešit.

Napsal: pon 01.09.2008 20:28
od Veselac
to je taky další věc, dají se sehnat se serviskou za půl mega ale jak je na tom takovej kousek, to nikdo neví. Bude to asi peklo na opravu a údržbu, ne?

Napsal: pon 01.09.2008 21:22
od eric
Veselac píše:to je taky další věc, dají se sehnat se serviskou za půl mega ale jak je na tom takovej kousek, to nikdo neví. Bude to asi peklo na opravu a údržbu, ne?


Hlavně díly o dost dražší než na klasickou pětku a druhovýroba toho asi taky moc nabízí.Jako já si myslím,že M5 není fakt pro lidi,který chtěj hodně muziky za málo peněz.A taky záleží,kdo s tím jezdil,páč M5-tku si nekupuje strejda v klobouku,že?!Motor žere docela olej,co jsem tak slyšel a když se nehlídá,tak pá pá!A i ten spotřebák bude někde jinde,destičky asi nebudou stát 2000kč a tak...Pokud máš prachy akorát na to auto,ale už né žádnou rezervu,tak bych se do toho moc nepouštěl,ale jen můj názor!

Napsal: pon 01.09.2008 21:30
od pindak1
Nad M5 taky hodně uvažuji a nad spotřebou si nějak hlavu nelámu,ale čeho se bojím jsou opravy a údržba.Sice toho moc přes týden vlastním autem nenajezdím,ale myslím si že mít v garáži Mko je sen nejednoho z nás. :?

Napsal: úte 02.09.2008 00:16
od Helldiver
Moj nazor je taky, ze M5ku by som nikdy nekupil na leasing/uver a este by som musel mal volnu financnu rezervu v hodnote auta. Vtedy by som ju bez obav kupil. Toto v podstate plati pre kazde auto co som kupil (kupim), akurat pri "beznych" modeloch moze byt ta financna rezerva trosku nizssia.

Napsal: úte 02.09.2008 09:12
od Diablo330Ci
Je to skoda no ze je to takovej zrout penez.Taky jsem uz nescetnekrat premyslel o M3 nebo M5 ale proste na to nemam.To se radsi spokojim s modelem pod tim do kteryho ale lejes jen olej a benzin.Takze 330Ci nebo 540i.Dalsi moznost je Alpina B10 ktera je ale pouze v automatu.Ale zase by mohla drzet.Je to tezky no:) taky chci kone ale ne na tenhle ukor.

Napsal: úte 02.09.2008 09:31
od Veselac
já sem se koukal na díly a vzhledem k tomu, že mám Hondu, ve sporotvní úpravě, tak mi ty ceny zak až tak hrůzostrašný nepříjdou. Problém by ovšem byl, kdyby byla výměna častější. Zajímá mě taky jestli, není příliš tvrdý podvozek, jestli něco neodchází, spotřeba.....no prostě zkušenosti a praktický rady. Díky

Napsal: úte 02.09.2008 10:28
od 154
Tak mozna neco z vlastni zkusenosti (ja se k tomu ale chovam rekl bych velmi slusne- zadne vetsi drifty, zadne paleni gum, zadne sprinty, spis jen projizdky po dalnici a po okreskach-, takze moji zkusenost ber spis jako nutne minimum - v dennim provozu jsem s tim jezdil cely lonsky rok, letos uz ne):
Podvozek ani do mesta prilis tvrdy neni, jezdit se s tim da bez problemu.
Moje dlouhodoba prumerna spotreba je 15 a neco.
Pokud ma clovek stesti na kus, resis vetsinou jenom pravidelny servis - olej (menim po mene nez 10tis.km), brzdy (dosud jsem behem 2 let nemenil), pneu (taky po 2 letech zatim ok).
Samozrejme ale ten vykon dava vsem dilum hnaci soustavy hodne na prdel, cili pri castem plnem vyuzivani sily motoru je potreba pocitat napr. s vulemi v ulozeni kardanu, uniky oleje z diferaku (menil jsem tesneni kolem diferencialu i komplet kardan pred 10 tis.km, a uz to zase tece a kardan mlati). Dale tu je urcite potreba pocitat s nachylnosti k opotrebeni spojky (u me po dvou letech stale ok, cena za sadu udajne kolem 30tis.Kc) a prevodovky (u me jde obcas hodne ztuha razeni z 1 na 2). Co se tyce motoru, tam ja osobne nemam moc co rict, olej mi to zere max 3deci na 1000 (ale zalezi na zachazeni). Ale napr. vymena vanosu te vyjde tak na 100tis.Kc. Z doslechu vim, ze je to hodne o stesti na konkretni auto - jsou pripady kdy je clovek vic v dilne nez na silnici - stavkujici elektronika, spadly ventil do valce a tak. Ale asi bych to kdovijak nedramatizoval - kdyz koupis slusny auto, bude to jen na tobe jak dlouho ti vydrzi a kolik do nej budes sypat penez. Celkove to hodnotim jako auto, se kterym je spousta zabavy a pritom se s tim da jezdit bez problemu denne do prace. A presne tak to asi chlapci v BMW zamysleli.

Napsal: úte 02.09.2008 15:46
od Veselac
moc ti děkuji :D úplně mi plesá srdíčko. Je vidět, že si nadšenec ale se zdravím rozumem, proto taky ta m5ka :D Je dobrý vědět, že se tady vždycky najde někdo, kdo ti poradí. Jestli má ještě někdo nějakou zkušenost s tíhle autem budu rád když se se mnou podělíte. Ještě jednou děkuju. :wink:

Napsal: úte 02.09.2008 16:47
od Hanz
Diablo330Ci píše:Dalsi moznost je Alpina B10 ktera je ale pouze v automatu.Ale zase by mohla drzet.
konkretne V8 do faceliftu jsou časovaná bomba, maji organicky tesneni pod hlavou a na Alpina foru je hodne osklivych vlaken koncicich castkama jako 3-5tis euro... u tech po liftu zas je problem s pridiranim a naslednym vydrenim valcu (patrne dusledek nedostatecne zahrati motoru po startu)... a u D10 (biturbodiesel) jsou jeste strasidelnejsi pribehy s X poctem vymenenych sad vstrikovacu, samo za vlastni a stoji 2x tolik co na obyc 530d...

Napsal: úte 02.09.2008 17:06
od pindak1
Takže jak to tak vidím asi se spokojím se svou 2,8. :D

Napsal: úte 02.09.2008 19:01
od Veselac
O Alpině sem neuvažoval....chci originální m5ku, tu zbožňuju ale díky za radu :wink:

Napsal: úte 02.09.2008 19:28
od MattyX
Veselac píše:O Alpině sem neuvažoval....chci originální m5ku, tu zbožňuju ale díky za radu :wink:


vsak alpinku mas taky onaginal :) jen je to M5 v jincim podani :) alo co pise hanz tag vlastne at koupis jakoukoliv tag stejne bude neco v haji :lol:

Napsal: úte 02.09.2008 20:14
od Hanz
to rozhodne netvrdim, jen ze me prekvapilo, kolik tam tech smutnych pribehu je... a to jsou treba auta: 2. majitel od 30tis km, celou dobu servisovane jen u Alpina Buchloe, na Insp II v 90tis km mu zjistili KO motor, na zaruku fuck... ve finale to platil snad 10tis euro za vymenu komplet bloku a vnitrku (podrene valce)...

Napsal: úte 02.09.2008 22:44
od 540david
to jsou historky po kterejch mě běhá mráz po zádech!!