Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.08.2008 22:21
od 540david
Ahoj, sorry za založení nového tématu, ale potřebuju informace o automatu na E39 540i. Dával jsem HLEDAT, ležel v tom docela dlouho, ale nic pořádnýho jsem nenašel. :(
Pokud někdo najde odkaz ať ho sem dá.
Chtěl bych vědět jaká je náplň(l)?, hrubej postup jak jí vyměnit a na co si dát pozor?
Za odpovědi díky.

Napsal: stř 13.08.2008 23:26
od eric

Napsal: sob 16.08.2008 00:33
od 540david
Díky, v tom hledání jsem ještě "lama" :lol:

Napsal: pon 18.08.2008 14:30
od 540david
Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral. :wink: Díky za radu

Napsal: pon 18.08.2008 14:58
od eric
540david píše:Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral. :wink: Díky za radu
Tak já se šteloval čistě jen podle tý tabulky,dřív jsem tady i koupil 10l toho ESSA LT přes jednoho klubáka(nick COP),ale i jsem si to ověřoval telefonicky v BMW servisu,takže není nic jednoduššího,než když si tam pro ověření zavoláš.Ale řídil bych se tím,co je v tabulce.Hlavně si kup filtr s těsněním na víko převodovky přímo u BMW,páč ten,co jsem od něj kupoval olej mi říkal,že kupoval nevím kde ten filtr a těsnění k tomu bylo korkový,tak ho tam dali a vono mu to přes to vychcalo zpátky ven,tak na to bacha,musí bejt papírový!

Napsal: úte 19.08.2008 07:57
od Birkoff
eric píše:
540david píše:Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral. :wink: Díky za radu
Tak já se šteloval čistě jen podle tý tabulky,dřív jsem tady i koupil 10l toho ESSA LT přes jednoho klubáka(nick COP),ale i jsem si to ověřoval telefonicky v BMW servisu,takže není nic jednoduššího,než když si tam pro ověření zavoláš.Ale řídil bych se tím,co je v tabulce.Hlavně si kup filtr s těsněním na víko převodovky přímo u BMW,páč ten,co jsem od něj kupoval olej mi říkal,že kupoval nevím kde ten filtr a těsnění k tomu bylo korkový,tak ho tam dali a vono mu to přes to vychcalo zpátky ven,tak na to bacha,musí bejt papírový!
Teď mluvíš o těsnění pod vanu, že. Filtr je nacvaklej přes O kroužek. S tím olejem bych moc nelaboroval, proč tam prostě nedáš to Esso co tam patří a co tam dává i BMW?

Napsal: úte 19.08.2008 21:55
od 540david
Dík za rady. Chtěl jsem to koupit v Elitu a tam Esso nemaj. Dám tam co tam patří a basta.

Napsal: úte 19.08.2008 22:20
od eric
Birkoff píše:
eric píše:
540david píše:Chci se ještě zeptat jestli můžu do převodovky 5HP30(náplň 13.1l) dát CASTROL TQ Dextron III? Vím že je v té tabulce napsáno Dex III, ale nerad bych něco posral. :wink: Díky za radu
Tak já se šteloval čistě jen podle tý tabulky,dřív jsem tady i koupil 10l toho ESSA LT přes jednoho klubáka(nick COP),ale i jsem si to ověřoval telefonicky v BMW servisu,takže není nic jednoduššího,než když si tam pro ověření zavoláš.Ale řídil bych se tím,co je v tabulce.Hlavně si kup filtr s těsněním na víko převodovky přímo u BMW,páč ten,co jsem od něj kupoval olej mi říkal,že kupoval nevím kde ten filtr a těsnění k tomu bylo korkový,tak ho tam dali a vono mu to přes to vychcalo zpátky ven,tak na to bacha,musí bejt papírový!
Teď mluvíš o těsnění pod vanu, že. Filtr je nacvaklej přes O kroužek. S tím olejem bych moc nelaboroval, proč tam prostě nedáš to Esso co tam patří a co tam dává i BMW?
Jj,myslím to těsnění pod vanu :D

Napsal: úte 19.08.2008 22:22
od eric
540david píše:Dík za rady. Chtěl jsem to koupit v Elitu a tam Esso nemaj. Dám tam co tam patří a basta.
Jj,fakt dej,ať máš klid.

Napsal: sob 23.08.2008 11:40
od 540david
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli je náplň v měniči i převodovce spojená? Abych nemusel vypouštět nějak i měnič. Můžu se ještě zeptat kudy se to do toho automatu nalejvá a jestli až po šroub(uplně plný)?
Díky za odpovědi

Napsal: sob 23.08.2008 16:09
od eric
540david píše:Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli je náplň v měniči i převodovce spojená? Abych nemusel vypouštět nějak i měnič. Můžu se ještě zeptat kudy se to do toho automatu nalejvá a jestli až po šroub(uplně plný)?
Díky za odpovědi
Tak kámoš,co mi to měnil to vypustil tím výpustním šroubem na dně vany,pak jsme to oddeklovali a ještě napojil hadici s kompresoru na nějakou hadici,co tam vede a profouknul to vzduchem,ještě vytekl olej,co byl v těch hadicích a ták a zpátky po zadeklování to napumpoval novým olejem tou pumpou úplně až po okral toho nalejvacího šroubu.Ten nalejvací šroub je na pravé straně po směru jízdy nad vanou.Prvně jsme to nalili,až z toho tekl olej,pak jsem to nastartoval a prořadil všechny rychlosti i manuální režím a pak jsme ještě doplňovali znova olej.Celkem jsme tenhle postup opakovali asi 5x,dokud už to nebylo opravdu plný až po ten šroub,než z něj teklo.

Napsal: sob 23.08.2008 17:49
od 540david
Diky. Pristi tejde se do toho pustim. :)