Stránka 1 z 5

Napsal: stř 23.07.2008 16:38
od Tashiro
Chlopi, nikdy bych nemyslel, že se na to budu ptát, ale jak správně s ním jezdit. Nevím zda je to mnou, nebo je to chyba AT, ale příjde mi, že když dám D a chci se rozjet dlouho mu trvá, než zařadí 1 a buď to cukne, nebo se hodně vytáčí, ale nezabírá moc... nepříjde mi to plynulý. Pokud zastavím na křižovatce musím většinou počkat asi 5 vteřin až cítím, že si zařadí a pak se dá krásně a plynule rozjet, ale to nějak nejni dycky. Prostě někdy zastavím a chci se rozjet a buď se to vytočí, nebo škubne. Navíc pokud zastavím v kopci tak je vidět, že nemá rychlost a jedu dozadu. Podobně je to i s R.

Je to chyba AT, nebo moje?

Napsal: stř 23.07.2008 16:48
od BMWPower

Napsal: stř 23.07.2008 17:21
od Tashiro
BMWPower píše:Třeba to v něčem pomůže... :wink:

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=5553
Tak sem to přečet celý a nic tak o tomhle není, ale fakt je že olet smrdí spáleninou a je černý a je ho tam málo, pokud je to ta nádobka v motoru na víšku s nápisem ATF oil olnly.
Obrázek

To bude asi šajze co? :roll:

Napsal: stř 23.07.2008 17:51
od Marten
To je nádobka na servo řízení. Pokud je málo oleje tak dolej.
Ovšem s automatem to nemá nic společného.
První co bych udělal tak bych zkontroloval olej v automatu, protože jestli je ho tam málo tak ji asi brzo zničíš. :!:
Takže se s tím moc nevyvážej a upaluj do servisu na kontrolu (pokud máš doma díru nebo zvedák zak to zkontroluj sám).
Pak dej vědět jak to dopadlo :idea:

Napsal: stř 23.07.2008 18:12
od fix
a při té příležitosti rovnou vyměň ten ATF oil (Dexron II) v servu na kterej ukazuješ šipkou, měl by byt stejnej jak do převodovky

barva novýho je růžová :wink:

Napsal: stř 23.07.2008 19:15
od Tashiro
Ty jo chlapi, vy ste dobrý ))) Já bych si to vyměnil sám, ale nemám zvedák a ni nevím jak.

Kde zjistím kolik je oleje v převodovce? Je tam měrka někde?

A servo se vypouští kde?

Napsal: stř 23.07.2008 19:20
od Marten
Do této převodovky jen DEXRON IV má žlutou barvu!!

Napsal: stř 23.07.2008 19:29
od Marten
Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem. :idea:
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku. :!:

Napsal: stř 23.07.2008 19:35
od Tashiro
Marten píše:Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem. :idea:
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku. :!:
Ten automat, jen povolíš, vypustíš a naleješ ne? To musí zvládnout každej ne?

Napsal: stř 23.07.2008 19:47
od Marten
Záleží na tom kolik má auto nahrkáno a v jakém stavu je olej. Podlle toho udělat průplach nebo dva, vyměnit filtr a doplnit optimální množství oleje. Na to stačí obyč. nářadí, plnička na olej (jelikož nelze olej normálně dolít jako do motoru :wink: ) a dodržovat maximální čistotu.
Je to brnkačka... To zvládneš. 8)

Napsal: stř 23.07.2008 20:05
od eric
Marten píše:Do této převodovky jen DEXRON IV má žlutou barvu!!
U převodovky záleží,jaký má ze spoda barvu štítkek s číslem.Já mám zelený a tam je předepsaný ESSO LT 71141,né DEXTRON!Zjištěno v BMW servisu podle toho čísla a čísla kastle,dávaj se 3 druhy oleje.A je taky žlutej.

Napsal: stř 23.07.2008 20:11
od eric
Tashiro píše:
Marten píše:Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem. :idea:
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku. :!:
Ten automat, jen povolíš, vypustíš a naleješ ne? To musí zvládnout každej ne?
Jelikož jsem před týdnem olej v převodovce zrovna měnil,doporučuji si předem koupit nové šroubky na víku převodovky,je jich tam myslím 23ks a rády se ojížděj ty hvězdice v hlavičkách.Nejlepší je koupit nové šestky šroubky s imbusem.Jinak filtr s těsněním stojí cca 1600kč orig. v bmw,při výměně se to doplňovalo na několikrát,najednou to tam nedostaneš ten olej,několikrát nastartovat,prokvaltovat a pak postupně dolívat.

Napsal: stř 23.07.2008 20:39
od Marten
eric píše:
Tashiro píše:
Marten píše:Servo se nevypouští nikde, musíš rozpojit hadice a nechat vytéct.
Na automat není měrka, musíš zespodu kontrolním šroubem. :idea:
A jestli nevíš jak se to dělá tak to radši sám neměň. Mohl by jsi udělat více škody jak užitku. :!:
Ten automat, jen povolíš, vypustíš a naleješ ne? To musí zvládnout každej ne?
Jelikož jsem před týdnem olej v převodovce zrovna měnil,doporučuji si předem koupit nové šroubky na víku převodovky,je jich tam myslím 23ks a rády se ojížděj ty hvězdice v hlavičkách.Nejlepší je koupit nové šestky šroubky s imbusem.Jinak filtr s těsněním stojí cca 1600kč orig. v bmw,při výměně se to doplňovalo na několikrát,najednou to tam nedostaneš ten olej,několikrát nastartovat,prokvaltovat a pak postupně dolívat.
Jo tak nějak...
Samozřejmě že ne Dexron, protože Dexron IV není, je to jen další uroveň oleje, označení teď nevím ale je to nástupce Dexronu III.
Jak správně píšeš, že ten žlutý je Esso.

Napsal: čtv 24.07.2008 07:14
od dexter
nechci kecat jen tak od věci,ale stojiš na brzdě když zařadíš D,nebo R?Nebo radíš jak na manuálu? Ten olej si pokavaď nechceš riskovat převodovku nech vyměnit.Klidne se optej i v neorigo servisu,kde už pár krát automat plnili. Jestli nemáš k dispozici aspon tu jámu,tak se o to raděj ani nesnaž,abys nezustal jako placka pod autem. Moc si nedokážu představit dělat to někde na dvorku na heveru a kládě,ale neříkam že to není možné. Plnička k tomu ale nutná není. Raděj to svěř servisu,abys pak zbytečně nebrečel.
:roll:

Napsal: čtv 24.07.2008 08:21
od Hansen
Mně vytekl asi litr oleje z převodovky a dělalo to to samé, co tobě. Řadilo to až po určité době a kopalo to. Když v převodovce chybí olej, tak přestává fungovat hydraulický systém a převodovka řadí pomalu.

Napsal: čtv 24.07.2008 08:33
od aDAm_2
mě to děla taky ale jen když je studeny olej, po zahřátí to přestane. taktéž když je studeny olej tak je řazení více cítit.
Ptal jsem se předchozích majitelu a ti to zjišťovali i v servise a pry je to normalni, mam cca 5tis po vyměně oleje v převodovce.

btw ten oil chladič co je před vodnim je na motor nebo převodovku?

Napsal: čtv 24.07.2008 08:54
od Tashiro
dexter píše:nechci kecat jen tak od věci,ale stojiš na brzdě když zařadíš D,nebo R?Nebo radíš jak na manuálu? Ten olej si pokavaď nechceš riskovat převodovku nech vyměnit.Klidne se optej i v neorigo servisu,kde už pár krát automat plnili. Jestli nemáš k dispozici aspon tu jámu,tak se o to raděj ani nesnaž,abys nezustal jako placka pod autem. Moc si nedokážu představit dělat to někde na dvorku na heveru a kládě,ale neříkam že to není možné. Plnička k tomu ale nutná není. Raděj to svěř servisu,abys pak zbytečně nebrečel.
:roll:
Dycky stojím na brzdě proč?

Napsal: čtv 24.07.2008 09:09
od Tashiro
Hansen píše:Mně vytekl asi litr oleje z převodovky a dělalo to to samé, co tobě. Řadilo to až po určité době a kopalo to. Když v převodovce chybí olej, tak přestává fungovat hydraulický systém a převodovka řadí pomalu.
Ted sem volal do speciálky na automaty a bud je to olej .... nebo v hajzlu :roll: tak tam přes oběd jedu a kouknou se na to.

Napsal: čtv 24.07.2008 09:22
od Strosek
fix píše:a při té příležitosti rovnou vyměň ten ATF oil (Dexron II) v servu na kterej ukazuješ šipkou, měl by byt stejnej jak do převodovky

barva novýho je růžová :wink:
Neměl by se tam dávat náhodou Dextron III ?

Napsal: čtv 24.07.2008 12:07
od dexter
Tashiro píše:
dexter píše:nechci kecat jen tak od věci,ale stojiš na brzdě když zařadíš D,nebo R?Nebo radíš jak na manuálu? Ten olej si pokavaď nechceš riskovat převodovku nech vyměnit.Klidne se optej i v neorigo servisu,kde už pár krát automat plnili. Jestli nemáš k dispozici aspon tu jámu,tak se o to raděj ani nesnaž,abys nezustal jako placka pod autem. Moc si nedokážu představit dělat to někde na dvorku na heveru a kládě,ale neříkam že to není možné. Plnička k tomu ale nutná není. Raděj to svěř servisu,abys pak zbytečně nebrečel.
:roll:
Dycky stojím na brzdě proč?
Ničí to převodovku.
:roll: