Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.07.2008 17:06
od cabal
Ahoj klubáci.

Mám e36 325i, rv.91 v základu 142kW. Mám dodělávané celé potrubí od motoru a dejme tomu, že je výkon navýšen na cca 195 koní.

Chtěl bych se zeptat, jak by bylo možné navýšit výkon o pár kW nahoru, tak aby se motor příliš neničil.

Máte zkušenosti s čipováním (prý lze zvednout na 220 koní)... nechci z toho udělat nějaký monstrum, ale zajímá mě, jakou cestou a popřípadě finanční injekcí bych musel auto nadopovat.

V srpnu budu dodělávat sání motoru, protože mi poněkud pokulhává do 2500 otáček (vím, že by to mohlo být váhou vzhuchu, ale ještě jsme to neověřili). A tak, když už budu mít auto u dobrého známého BMW servisáka, tak aby mi popřípadě něco dodělal.

Díky za rady a zkušenosti.

Napsal: ned 13.07.2008 17:06
od cabal
[quote="cabal"]Ahoj klubáci.

Mám e36 325i, rv.91 v základu 142kW..../quote]

oprava 141kW v základu :)

Napsal: ned 13.07.2008 17:19
od kosh
koupit M3. Úpravy nemají smysl pokud existuje sériový silnější model

Napsal: ned 13.07.2008 17:34
od Leveler
Kup si turbo kit za 1000 doláču :wink:

Napsal: ned 13.07.2008 17:38
od Bohhy
Nejlevnejsi varianta jak si trosku vic polepsit je koupit m52 2,8. To je posledni schopnej motor pred M3kovim co se daval do e36tek.
Jinak smaozrejme jak polepsit M50b25ce je pri zachovani atmosferickyho plneni, dat na to M3kovy sani, vacky vyfuk a s tim sladit i chip, ale to uz sme na cene odpovidajici 2,8micky+chip (kde ten chip uz ma trosku vyznam, protoze, ten motor je v serii dost uskrcenej)
A o tom by se dalo povidat dlouho. Vzdycky z toho vypadne nejlepvnejsi a nejefektivnejsi moznosti vymenit motor, nebo cele auto.

Napsal: ned 13.07.2008 17:46
od cabal
Tak jo, chtěl jsem zatím než si koupim M3 ...
a asi bude lepší si fakt počkat do roka a do dne :)

Napsal: pon 14.07.2008 09:55
od Yngwie
kosh píše:koupit M3. Úpravy nemají smysl pokud existuje sériový silnější model


Je to presne jak rika Kosh...nema smysl se zabyvat upravami vykonu...jednak bys musel pomenit pul auta a to vyjde zatracene draho a jednak to pak nebude na obyc jezdeni. Cip na atmosfere nefunguje, leda bys ten motor krmil vice (jak vzduchem tak benzinem), coz je na predelani komplet vseho od sani po svody a vyfuk a nasledne palivove mapy. Jednoznacne ber M3 :D

Napsal: pon 21.07.2008 14:54
od KKaazz
čip - 5000, saní 700 ... není z toho jiné auto, ale je to znat

Napsal: pon 21.07.2008 15:19
od JIP
KKaazz píše:čip - 5000, saní 700 ... není z toho jiné auto, ale je to znat

Tím sáním jsi jistě myslel konusový filtr... :?: