Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.07.2008 23:48
od LTmotorsport
Zdravím.
Chtěl bych se poradit....
Mám E34, rv. 89, černá metla, folie s atestem, nový výfuk, komplet nové brzdy(kotouče, desky, pakny, lanovody,hadice), nová přední náprava (ramena), ALU Borbet A 16'' ,nová STK, velice zachovalý, super interiér, opravdový mazlík.........má ovšem jediný a velký problém.
Je to původně 2.0i M20B20. Po jeho destrukci špatným postupem v servisu jsem do mazla dal 2.5 M20B25, motor dovezený v autě na ND z rakouska, servisní knížka, rozvody, pravidelné oleje a tak.....prostě bomba motor. Ale vida..jsme u toho problému. Nesedí samozřejmě typ motoru 206K /256K.......
Nedá se s tím něco dělat? Momentálně přemýšlím o prodeji a ejhle...... :(
Díky moc všem za názory a rady.....

Napsal: úte 08.07.2008 10:46
od Danny
tobě může pomoct jedině BMW ČR zkus tam zavolat jestli ti povolí přestavbu. Pokud ne tak máš smůlu - neprojdeš evidenčkou a to je konečná. Nebo musíš sehnat motor se stejným typem.

Napsal: úte 08.07.2008 18:00
od LTmotorsport
No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem... :)

Napsal: úte 08.07.2008 19:19
od slick
LTmotorsport píše:No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem... :)
Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic :evil:

Napsal: úte 08.07.2008 20:38
od LTmotorsport
slick píše:
LTmotorsport píše:No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem... :)
Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic :evil:

jo,jo...a máš nějaké konkrétní zkušenosti s Autecem - p. Stehlíkem. Slyšel jsem, že dokáže celkem zázraky....
Ta částka je celkem vysoká, ale autíčko za to stojí.........¨
Díky.... :D

Napsal: úte 08.07.2008 23:05
od slick
LTmotorsport píše:
slick píše:
LTmotorsport píše:No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem... :)
Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic :evil:

jo,jo...a máš nějaké konkrétní zkušenosti s Autecem - p. Stehlíkem. Slyšel jsem, že dokáže celkem zázraky....
Ta částka je celkem vysoká, ale autíčko za to stojí.........¨
Díky.... :D
Me nesedel presne typ motoru v technicaku , 418KA vs 418VD, Vymena karbec za strikacku,
nechteli mi to kurvy nechat prihlasit :evil: Ale pan Stehlik je machr :!: za dva a pul ( asi ) mi sehnal od pana Krajca ( coz je hlavni technik BMW pro CR ) papir
o shode motoru tak mi to pak na urade v technicaku prepsali.

Proste misto toho aby urednickej technik zjisitl ze se dal motory prohodit,
tak jsem si to musel zjistit a opatrit sam. To me taky zkouseli hnat na prestavbu :lol:, ( proto si pamatuju tu cenu :wink: ) ale nastesti jsem jim tim papirem zavrel hubu :twisted:

Takze doporucuju :!: Bohuzel tel. cislo na pana Stehlika jsem nekam zalozil,
kdyztak az ho najdes tak ho sem hod, muze se to nekomu hodit ;)

Napsal: úte 08.07.2008 23:20
od LTmotorsport
slick píše:
LTmotorsport píše:
slick píše: Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic :evil:

jo,jo...a máš nějaké konkrétní zkušenosti s Autecem - p. Stehlíkem. Slyšel jsem, že dokáže celkem zázraky....
Ta částka je celkem vysoká, ale autíčko za to stojí.........¨
Díky.... :D
Me nesedel presne typ motoru v technicaku , 418KA vs 418VD, Vymena karbec za strikacku,
nechteli mi to kurvy nechat prihlasit :evil: Ale pan Stehlik je machr :!: za dva a pul ( asi ) mi sehnal od pana Krajca ( coz je hlavni technik BMW pro CR ) papir
o shode motoru tak mi to pak na urade v technicaku prepsali.

Proste misto toho aby urednickej technik zjisitl ze se dal motory prohodit,
tak jsem si to musel zjistit a opatrit sam. To me taky zkouseli hnat na prestavbu :lol:, ( proto si pamatuju tu cenu :wink: ) ale nastesti jsem jim tim papirem zavrel hubu :twisted:

Takze doporucuju :!: Bohuzel tel. cislo na pana Stehlika jsem nekam zalozil,
kdyztak az ho najdes tak ho sem hod, muze se to nekomu hodit ;)

Super, zkusím to....
Díky moc za zkušenosti....

Napsal: úte 08.07.2008 23:26
od slick
Nemas zac, rad jsem pomoh 8)

Priste trebas zase poradis ty me :)

Napsal: úte 08.07.2008 23:32
od radekc
A co třeba nějak "předělat" to cislo na motoru? Ja to tak mam - z 236 mam udelano 206 a je to v pohode, ale jak se to dela to netusim

Napsal: čtv 10.07.2008 11:23
od slick
radekc píše:A co třeba nějak "předělat" to cislo na motoru? Ja to tak mam - z 236 mam udelano 206 a je to v pohode, ale jak se to dela to netusim
No napad to neni spatnej, ale vzhledem k tomu ze je to kapanek
hard-core reseni tak na to potrebujes mit fachmana nebo furu zkusenosti.

Jako bonus to snad je i trestnej cin. ted si nejsem jistej :(

Napsal: čtv 10.07.2008 12:57
od MattyX
slick píše:
radekc píše:A co třeba nějak "předělat" to cislo na motoru? Ja to tak mam - z 236 mam udelano 206 a je to v pohode, ale jak se to dela to netusim
No napad to neni spatnej, ale vzhledem k tomu ze je to kapanek
hard-core reseni tak na to potrebujes mit fachmana nebo furu zkusenosti.

Jako bonus to snad je i trestnej cin. ted si nejsem jistej :(
No "cisty" to urcite nebude :lol: nejaka pravni uprava to urcite resi ;) ale moznost je to docela "ruska" no :P :lol: