Stránka 1 z 1
Napsal: pon 07.07.2008 23:48
od LTmotorsport
Zdravím.
Chtěl bych se poradit....
Mám E34, rv. 89, černá metla, folie s atestem, nový výfuk, komplet nové brzdy(kotouče, desky, pakny, lanovody,hadice), nová přední náprava (ramena), ALU Borbet A 16'' ,nová STK, velice zachovalý, super interiér, opravdový mazlík.........má ovšem jediný a velký problém.
Je to původně 2.0i M20B20. Po jeho destrukci špatným postupem v servisu jsem do mazla dal 2.5 M20B25, motor dovezený v autě na ND z rakouska, servisní knížka, rozvody, pravidelné oleje a tak.....prostě bomba motor. Ale vida..jsme u toho problému. Nesedí samozřejmě typ motoru 206K /256K.......
Nedá se s tím něco dělat? Momentálně přemýšlím o prodeji a ejhle......
Díky moc všem za názory a rady.....
Napsal: úte 08.07.2008 10:46
od Danny
tobě může pomoct jedině BMW ČR zkus tam zavolat jestli ti povolí přestavbu. Pokud ne tak máš smůlu - neprojdeš evidenčkou a to je konečná. Nebo musíš sehnat motor se stejným typem.
Napsal: úte 08.07.2008 18:00
od LTmotorsport
No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem...

Napsal: úte 08.07.2008 19:19
od slick
LTmotorsport píše:No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem...

Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic

Napsal: úte 08.07.2008 20:38
od LTmotorsport
slick píše:LTmotorsport píše:No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem...

Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic

jo,jo...a máš nějaké konkrétní zkušenosti s Autecem - p. Stehlíkem. Slyšel jsem, že dokáže celkem zázraky....
Ta částka je celkem vysoká, ale autíčko za to stojí.........¨
Díky....

Napsal: úte 08.07.2008 23:05
od slick
LTmotorsport píše:slick píše:LTmotorsport píše:No, to bohužel vím, že na evidečce by mohlo dojít k průseru.......uvidím, něco vymyslím.
Mám nějakou šanci, že mě to BMW povolí?? Máte konkrétně s touto přestavbou zkušenosti?
Díky všem...

Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic

jo,jo...a máš nějaké konkrétní zkušenosti s Autecem - p. Stehlíkem. Slyšel jsem, že dokáže celkem zázraky....
Ta částka je celkem vysoká, ale autíčko za to stojí.........¨
Díky....

Me nesedel presne typ motoru v technicaku , 418KA vs 418VD, Vymena karbec za strikacku,
nechteli mi to kurvy nechat prihlasit

Ale pan Stehlik je machr

za dva a pul ( asi ) mi sehnal od pana Krajca ( coz je hlavni technik BMW pro CR ) papir
o shode motoru tak mi to pak na urade v technicaku prepsali.
Proste misto toho aby urednickej technik zjisitl ze se dal motory prohodit,
tak jsem si to musel zjistit a opatrit sam. To me taky zkouseli hnat na prestavbu

, ( proto si pamatuju tu cenu

) ale nastesti jsem jim tim papirem zavrel hubu
Takze doporucuju

Bohuzel tel. cislo na pana Stehlika jsem nekam zalozil,
kdyztak az ho najdes tak ho sem hod, muze se to nekomu hodit

Napsal: úte 08.07.2008 23:20
od LTmotorsport
slick píše:LTmotorsport píše:slick píše:
Jo kontaktuj AuTec, mysliom ze to je pan Stehlik nebo tak nejak se jmenuje
je to super chalpek, poradi, vysvetli ale pocitej ze prestaba to bude
kolotoc papirovani + pocitej s vydajem 10 tisic

jo,jo...a máš nějaké konkrétní zkušenosti s Autecem - p. Stehlíkem. Slyšel jsem, že dokáže celkem zázraky....
Ta částka je celkem vysoká, ale autíčko za to stojí.........¨
Díky....

Me nesedel presne typ motoru v technicaku , 418KA vs 418VD, Vymena karbec za strikacku,
nechteli mi to kurvy nechat prihlasit

Ale pan Stehlik je machr

za dva a pul ( asi ) mi sehnal od pana Krajca ( coz je hlavni technik BMW pro CR ) papir
o shode motoru tak mi to pak na urade v technicaku prepsali.
Proste misto toho aby urednickej technik zjisitl ze se dal motory prohodit,
tak jsem si to musel zjistit a opatrit sam. To me taky zkouseli hnat na prestavbu

, ( proto si pamatuju tu cenu

) ale nastesti jsem jim tim papirem zavrel hubu
Takze doporucuju

Bohuzel tel. cislo na pana Stehlika jsem nekam zalozil,
kdyztak az ho najdes tak ho sem hod, muze se to nekomu hodit

Super, zkusím to....
Díky moc za zkušenosti....
Napsal: úte 08.07.2008 23:26
od slick
Nemas zac, rad jsem pomoh
Priste trebas zase poradis ty me

Napsal: úte 08.07.2008 23:32
od radekc
A co třeba nějak "předělat" to cislo na motoru? Ja to tak mam - z 236 mam udelano 206 a je to v pohode, ale jak se to dela to netusim
Napsal: čtv 10.07.2008 11:23
od slick
radekc píše:A co třeba nějak "předělat" to cislo na motoru? Ja to tak mam - z 236 mam udelano 206 a je to v pohode, ale jak se to dela to netusim
No napad to neni spatnej, ale vzhledem k tomu ze je to kapanek
hard-core reseni tak na to potrebujes mit fachmana nebo furu zkusenosti.
Jako bonus to snad je i trestnej cin. ted si nejsem jistej

Napsal: čtv 10.07.2008 12:57
od MattyX
slick píše:radekc píše:A co třeba nějak "předělat" to cislo na motoru? Ja to tak mam - z 236 mam udelano 206 a je to v pohode, ale jak se to dela to netusim
No napad to neni spatnej, ale vzhledem k tomu ze je to kapanek
hard-core reseni tak na to potrebujes mit fachmana nebo furu zkusenosti.
Jako bonus to snad je i trestnej cin. ted si nejsem jistej

No "cisty" to urcite nebude

nejaka pravni uprava to urcite resi

ale moznost je to docela "ruska" no
