Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 19.06.2008 20:25
od xSAFA
Přátelé mám na vás jednoduchý dotaz... Měnil jsem ted na 328 spojkovou sadu a chci se zeptat co vlastně ta spojka všechno snese... Už vícekrát jsem slyšel že není zas takový problém (u bmw) i novou sadu neopatrným zacházením zku*vit (spálit) nevím co je na tom pravdy a zas se mi nezdá že by ta spojka byla takovej šuntík. Přece jen měl jsem vždy předohraby kde asi to namáhání není tak veliké jako u zadokolky kde musí přenést větší krouták. tak se chci zeptat na co si dát pozor. S autem nijak nekravím jen sem tam si dám sprintík. Možná je to hloupý dotaz ale opravdu na toto se raději ptám... :)

Napsal: čtv 19.06.2008 21:04
od Killca
ja dal novej sachs minuly rok a i kdyz nemam 2,8 tak tomu spojkove obcas nalozim a stale drzi jak nova a pribita, tak predpokladam, ze ta tva vydrzi hodne sprintu, ty baworacky spojky cou dobry, kdyz sem dovez iso z nemecka tak byla sjeta spojka silene, ale furt jeste jakz takz tahla a pri podrceni nefungovala jak mela ale 5 minut se jezdilo v klidu a zase spinala jak predtim

ja asi dva mesice po tom co sem ji nandal novou sem ji dost podrzel na jednom sprintu a chvili smrdela, ale drzi furt

Napsal: čtv 19.06.2008 21:07
od dsvatos
Spálit spojku není problém u žádnýho auta, a nejde ani tak moc o jeho výkon. Spálíš ji stejným způsobem u M3, Feldy i u šáde 120. Dlouhej prokluz s velkým rozdílem otáček - sprinty atd. Tam dostává pěkně za uši. Prudkým zahřátím se ti lamela na povrchu napálí, speče, zesklovatí a pak už není schopná přenášet výkon, i když sjetá není..

Napsal: pát 20.06.2008 07:32
od CESi125
pokud nejezdíš s nohou pořád na spojce tak se nemáš čeho bát.
Když chceš tak zku*víš spojku na každým autě.