Stránka 1 z 1
Napsal: pát 13.06.2008 09:57
od jacob
Jestli už to tu bylo, tak se omlouvám, ale nic jsem nevyhledal na toto téma.
Zajímalo by mě, jaké konkrétní rozdíly a odlišnosti jsou u bmw z USA? Ceny díky poklesu dolaru jsou opravdu lákavé a nestačím se na serveru denker.cz divit. Díky za rady a názory !
Napsal: sob 14.06.2008 08:00
od dsvatos
Nejsem v tom nijak zběhlej, ale určo je rozdíl v zapojení elektriky (blinkry, brzdový světla) a v améru nemají asymetrický světla, maj tam symetriky. Nevím jak je to s vlastně evropským BMW vyrobeným pro US, ale origa US auta tady musí projíd docela úpravama, abys vůbec mohl na silnic.
Napsal: sob 14.06.2008 10:32
od Blackie
Taky jeste maj většinou slabší brzdy a takovýhle věci,pak tě to víde na docela velký prachy....
Napsal: sob 14.06.2008 21:20
od BudVlad
Největší rozdíl je ve výkonu, protože musí splnit daleko přísnější emisní požadavky. 328i má obsah 2996 cm3 a výkon 230 hp. Evropský 330i má stejný obsah 2 996 cm3, ale výkon 272 hp. Má o dva katalizátory a o dva O2 senzory méně.
Co se týče úprav, musí se odstranit boční obrysová světla z předních blatníků a přidat zadní mlhové světlo, což se docílí tim že se vymění přepinač světel na přístrojové desce. Jinak je 328i a 330i celke identické.
Další věc je, že v základní ceně je v US lepší výbava, ale není tak široký výběr jako zde. Na příklad mají jen sportovní paket, ale není možné objednat M paket.
Napsal: sob 14.06.2008 22:44
od matal
Evropská 330i má jen 231PS ne 270..

Napsal: sob 14.06.2008 23:22
od BudVlad
matal píše:Evropská 330i má jen 231PS ne 270..

Parametry od BMW ze září 2007:
325i 160 kw (218 hp)
330i 200 kw (272 hp)
Napsal: sob 14.06.2008 23:34
od matal
BudVlad píše:matal píše:Evropská 330i má jen 231PS ne 270..

Parametry od BMW ze září 2007:
325i 160 kw (218 hp)
330i 200 kw (272 hp)
Je to tak,jsem myslel e46ku..

Napsal: ned 15.06.2008 12:29
od srle
ja jsem zkoumal novou m3 z usa. a dle toho co pisou amici, tak rozdil nenii u poslednich modelu zasadn. konkretne u m3 se jedna o vypinac svetel - evropsky ma o cudlik navic na zadni mlhovky, ktere uz tam stejne jsou jako brzdovky, svetlomety se daji jednoduse nastavit na evropsky provoz a jinak je to identicky auto. jeste je tam par hovadin, jako ze tam nemaji m3 sedak u ridice a spolujezdce, kvuli velkym americkym prdelim apod. co jsem se dival do etk, tak by to dle cisel mela byt pravda.
Napsal: ned 15.06.2008 12:30
od srle
nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
Napsal: ned 15.06.2008 20:39
od BudVlad
srle píše:nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
S tou zárukou si nejsem jistý, ale v brožurce je napsáno worldwide. V US a Kanadě je záruka 4 roky, ale v Evropě jen 2. 5 letý zdarma servis se v US vztahuje na víc než na výměnu oleje a filtru jako zde.
Napsal: ned 15.06.2008 20:48
od dsvatos
BudVlad píše:srle píše:nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
S tou zárukou si nejsem jistý, ale v brožurce je napsáno worldwide. V US a Kanadě je záruka 4 roky, ale v Evropě jen 2. 5 letý zdarma servis se v US vztahuje na víc než na výměnu oleje a filtru jako zde.
Mám takovej nepříjemnej pocit, že s US worldwide zárukou tě tady v Evropě pošlou víš kam

Oni tady dobře ví, že se v US vyplatí koupit skoro cokoliv, proto to tady neuznávaj a pošlou tě s tím do US. Platí to o autech, v mým případě o foťáku atd..
Napsal: ned 15.06.2008 23:56
od srle
BudVlad píše:srle píše:nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
S tou zárukou si nejsem jistý, ale v brožurce je napsáno worldwide. V US a Kanadě je záruka 4 roky, ale v Evropě jen 2. 5 letý zdarma servis se v US vztahuje na víc než na výměnu oleje a filtru jako zde.
ono to bude paltit, ale jen dokud to auto nevyexporujes z usa.
Napsal: pon 16.06.2008 09:48
od MartyE30
U mazdy dovezené z USA ti tady záruka neplatí.
Napsal: pon 16.06.2008 11:30
od srle
pry se ale da udelat nejaka pojistka, kterou nahradis zaruku
Napsal: pon 16.06.2008 11:43
od srle
pry se ale da udelat nejaka pojistka, kterou nahradis zaruku
Napsal: pon 16.06.2008 13:34
od MartyE30
No jo, ale třeba u tý mazdy je to o to horší, že je celej jinej podvozek, převodovka, brzdy, zkrátka fakt hodně. To chci vidět, kdyby se mi pos..la ta převodovka, co mi na to v servisu řeknou, že tohle nikdy neviděli?

Napsal: úte 17.06.2008 08:43
od jacob
Napsal: úte 17.06.2008 09:21
od BudVlad
Zajímavé čtení, ale většinou hlouposti. Že by BMW vozilo na svůj nejdůležitější trh horší auta a dali by na ně dvojnásobně dlouhou záruku než v Evropě? Tomu musí věřit jen někdo hodně najivní. Že se tam jezdí pomaleji než zde? To je také hodně najivní. Žil jsem tam 40 let a jezdil jsem s téměř se všemi modely které v té době BMW vyrábělo.
Napsal: úte 17.06.2008 13:52
od jacob
kdo se v tom má vyznat, každy řiká něco jiného

Napsal: úte 17.06.2008 14:53
od MartyE30
Nejde o to, že jsou horší, ale jinak nastavená. Jak si tedy mám vysvětlit, že Nissan Murano muselo projít 2000 změnami, aby mohlo jezdit po evropských silnicích, stejně tak Hummer H3, Mazda CX7 a spousta dalších.