Stránka 1 z 1
Napsal: pát 30.05.2008 18:32
od fidzi
Když tam dám 18" kola a případně lehce to pustim dolů, nebude to moc tvrdý=> budou odcházet podvozkové díly(jak moje, tak auta)? Trochu se toho bojím, aby mi to nezkrátilo ty výměny na polovinu.
Chci tam dát DOTZ Mugello:
18x9 dozadu a 18x8 dopředu
Bohužel dodací doba je 17" je 1-2měs., tak přemýšlím o 18"
Napsal: sob 31.05.2008 08:31
od kadous
18ky urcite nevadi pri spravnych pneu,ale snizovat E39 je urcitym zpusobem nesmysl vzakladu jsou podvozky na 5er celkem dobre naladene,jinak zkusenosti se snizenim ma Rades se svoji 540 tour.tak se ho zeptej ahoj
Napsal: sob 31.05.2008 09:12
od fidzi
kadous píše:18ky urcite nevadi pri spravnych pneu,ale snizovat E39 je urcitym zpusobem nesmysl vzakladu jsou podvozky na 5er celkem dobre naladene,jinak zkusenosti se snizenim ma Rades se svoji 540 tour.tak se ho zeptej ahoj
No mě se nelíbí jen jedna věc, že nejsou kola utopené v blatnících. Takže sem myslel, předek shodit tak o 15-20mm a na zadním nivu nastavit sport. Nicméně je to myšlenka, možná na to ani nešáhnu

Neni Mpaketovej podvozek taky trochu sníženej?
Napsal: sob 31.05.2008 13:15
od 1morok
viete mi niekto povedať aký je rozdiel v cm medzi m-podvozkom a obyčajným?
Napsal: sob 31.05.2008 22:47
od Panaque
Můžu doporučit... Ale jen občas... Pohybuji se nejvíce po Praze a jakmile jsem doma tak tam jdou hned 15"ky...
Jinak vejde se ti tam na předek 245 a na zadek 285... Když už extrém tak pořádnej
Jo a sedí to potom nádherně...
