Stránka 1 z 1

Napsal: stř 28.05.2008 23:29
od Syrup
Nevim, jestli nahodou jenom nejsem paranoidni, ale mam z toho divnej pocit, tak se radsi zeptam. Jde o to, ze pri seslapnuti plynu obcas slysim (!v nizkejch otackach!) takovej divnej plechovej zvuk, ale vubec nevim co by to mohlo bejt, a hlavne jestli to tak nema bejt normalni? Zda se mi ale, ze se to deje jenom nekdy. A dela to jak na dvojku, tak trojku, tak dalo by se rict vsechny kvalty. Jinak teda spojka neprokluzuje, jede to jako z praku a vsechno je OK. Az na ten zvuk, ten me docela stve. Otazka je jestli to tak nema bejt, a nejsem jenom blb co slysi divny zvuky :D Jo a nejde to slyset do kabiny kdyz jedu po silnici, ale kdyz jedu treba vedle zdi, tak to slysim, tudiz odrazem. Nejak me nenapada co by to mohlo bejt, .. tak kdyz sem nekdo neco napisete, budu rad. Samo je mi jasny, ze kdyz to nikdo neslysi, tak mi toho asi moc neporadi ... nechci z toho delat nejakou tragedii, spis zjistit jestli se s tim nekdo nekdy nesetkal. A predem se kdyztak omlouvam za stupidni dotaz, mam prvni bawo a prvni trilitr... :))

Napsal: stř 28.05.2008 23:36
od kavanda
Ráno se zkus kouknout na plechy okolo výfuku,často se nějaký spoj utřepe a hlavně si to doma i sám opravíš.Pokud nic nenajdeš volnýho i v motorovým prostoru tak ho vem do servisu.Takhle se Ti dá v tuto chvíli poradit.
Tak hodně štěstí

Napsal: čtv 29.05.2008 07:45
od stormer
svez mě někdyyyy :) ne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...

Napsal: čtv 29.05.2008 09:57
od Syrup
stormer píše:svez mě někdyyyy :) ne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...
cece klido te svezu,jestli chces:) Jinak teda dik za tip. To auto je hodne nizko,nenacpu pod to hlavu, tudiz to fak musim nejak vyheverovat a zcekovat to. Kdyztak to pujde proste do BMW na servis no, ale to se mi moc nechce, doufam ze to hlavne bude nejak blbost.

Napsal: čtv 29.05.2008 12:21
od xSAFA
Tohle mi delalo taky a stavalo se to jen pri rozjezdu kdyz byly otacky nizko a vyfuk se zacal trepat. Vymenil jsem ten drzak vyfuku u prevodovky jak byl zminenej - byl urezlej, pak pripevnit poradne hlinikovej plech nad vyfukem a zkoukni krycí plech katalyzátoru, nekdy urezne a pak strašně drnčí... ted mam svatej klid :wink:

Napsal: čtv 29.05.2008 12:49
od Diablo330Ci
Syrup píše:
stormer píše:svez mě někdyyyy :) ne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...
cece klido te svezu,jestli chces:) Jinak teda dik za tip. To auto je hodne nizko,nenacpu pod to hlavu, tudiz to fak musim nejak vyheverovat a zcekovat to. Kdyztak to pujde proste do BMW na servis no, ale to se mi moc nechce, doufam ze to hlavne bude nejak blbost.
Cau bude to to co pise kolega:)Je to pod spolujezdcem a sroub je mezi svodama.Zkus to dotahnout velkou golou s orechem c.13.Me se to celkem povoluje.Dalsi vec je ze to muzes mit uhnily.Taky jsem to mel!Kdyztak pristi tyden napis a podivam se na to :wink:

Napsal: čtv 29.05.2008 13:07
od Syrup
Diablo330Ci píše:
Syrup píše:
stormer píše:svez mě někdyyyy :) ne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...
cece klido te svezu,jestli chces:) Jinak teda dik za tip. To auto je hodne nizko,nenacpu pod to hlavu, tudiz to fak musim nejak vyheverovat a zcekovat to. Kdyztak to pujde proste do BMW na servis no, ale to se mi moc nechce, doufam ze to hlavne bude nejak blbost.
Cau bude to to co pise kolega:)Je to pod spolujezdcem a sroub je mezi svodama.Zkus to dotahnout velkou golou s orechem c.13.Me se to celkem povoluje.Dalsi vec je ze to muzes mit uhnily.Taky jsem to mel!Kdyztak pristi tyden napis a podivam se na to :wink:
okej, dik moc :) Jenom me napadlo- nemas treba ICQ? Pripadne bych se ozval na mobil a a dal nekde spicha :) ale ted to mam docela nalevacku s casem...

Napsal: čtv 29.05.2008 13:49
od stormer
kámoš, kterej dělá na praxi v AUTECU to tam mění na třílitrech a jiných celkem běžně. Vždycky je to urezlý ;)

Napsal: pát 30.05.2008 00:00
od Syrup
tak lidi jsem to ted zkoumal v garazich kdyz jsem zajizdel do toho mizernyho -5 patra :D a jak to tam duni tak to clovek docela pozna. Je to jak pise xSafa- v nizkejch otackach, kdy se vejfuk zacne klepat se to rozezni, kdyz treba jenom klepnu do plynu a vytocim, tak to drnci, jak se to dostane na vic otacek tak je to v poho, kdyz to pak zas spadne a zas tomu slapnu tak to zas drnci. Tudiz to fakt vypada na vibrace od vyfuku...Jeste musim vymyslet za co to mam vyheverovat, nerad bych treba urval prah nebo tak neco :D

Napsal: pát 30.05.2008 00:31
od xSAFA
Hele nejlepsi by to bylo jestli mas nekde moznost najet na klasickou rampu da se tam pri zatazene rucce jakoby rozjizdet a dostat auto pod otacky, kolega dole ti bude v rukavici pridrzovat ruzny casti vyfuku a hned poznas co to je. Podle me to nebude nic vic nez to co sem psal o kousek nahore. Pokud upadlej plech katu (kterej dela asi nejvetsi rambajz) tak ti ho kdekoliv kde delaj vyfuky znovu nabodujou za hubicku, pokud spadlej hlinikovej plech na vyfuk tak je potreba dat nejaky podlozky nebo kousky plechu pod sroub. Pokud to bude urezlej nejakej ten drzak tak koupit novej... :wink:

Napsal: pát 30.05.2008 07:15
od stormer
jo a ten stojí v bmw asi 500 kč...takže to jde

Napsal: pát 30.05.2008 10:28
od Syrup
xSAFA píše:Hele nejlepsi by to bylo jestli mas nekde moznost najet na klasickou rampu da se tam pri zatazene rucce jakoby rozjizdet a dostat auto pod otacky, kolega dole ti bude v rukavici pridrzovat ruzny casti vyfuku a hned poznas co to je. Podle me to nebude nic vic nez to co sem psal o kousek nahore. Pokud upadlej plech katu (kterej dela asi nejvetsi rambajz) tak ti ho kdekoliv kde delaj vyfuky znovu nabodujou za hubicku, pokud spadlej hlinikovej plech na vyfuk tak je potreba dat nejaky podlozky nebo kousky plechu pod sroub. Pokud to bude urezlej nejakej ten drzak tak koupit novej... :wink:
tak tuhle moznost jaksi nemam, bohuzel :( budu to muset nejak vymyslet sam ...

Napsal: pát 30.05.2008 12:42
od Diablo330Ci
Klasickym heverem co mas v aute to staci a vlezes pod to!Je to na 100% ten profil mezi svodama!

Napsal: sob 31.05.2008 20:42
od droban
nebo to muzou byt taky volny prepazky v tlumicich vyfuku, taky to drnci pri nizkejch otackach a pri vytoceni, zkus pobouchat tlumice a jesi v nich drnci tak je to jasny, ja mam tlumice 2 na 318i tak nevim jak je to u tebe :D

Napsal: sob 31.05.2008 21:10
od Syrup
droban píše:nebo to muzou byt taky volny prepazky v tlumicich vyfuku, taky to drnci pri nizkejch otackach a pri vytoceni, zkus pobouchat tlumice a jesi v nich drnci tak je to jasny, ja mam tlumice 2 na 318i tak nevim jak je to u tebe :D
to si myslim ze ne, zda se mi ze to jde jakoby z predku auta, respektive nejak z mist mezi mnou a motorem. ale taky to muze zkreslovat, to je jasny.

Napsal: sob 07.06.2008 15:34
od Syrup
tak mechanik objevil uvolnenou lambda sondu, tak ji pritahl, myslel si ze to bude tim, ale ted to slysim zas. to je fakt haluz. pritom tam prej nic uvolnenyho neni.. hmm.. tak ja fakt nevim :?

Napsal: sob 07.06.2008 16:55
od Syrup
..

Napsal: pon 09.06.2008 22:15
od Diablo330Ci
Tak se zastav podivame se na to :wink: