Stránka 1 z 2

Napsal: úte 13.05.2008 18:44
od Qido
zdravím,čeká mě výměna kotoučů a tak přemýšlím,že bych nasadil něco lepšího.
Máte někdo prosím zkušenosti s těmito kotouči? Slyšel jsem na ně rozporuplné názory.
Nebo jestli vsadit na klasiku nevrtané Zimmermany?
Díky

Napsal: úte 13.05.2008 18:47
od Rejchy
Já je měl na E36 a po deseti tisících km začaly lehce kopat,dal jsem bremba a byl pokoj.

Napsal: úte 13.05.2008 18:57
od HAMANN
Ja jsem taky pro bremba, mel jsem je na 2,5l, ted na Touringu a nemaj chybu. Ale musis k tomu dat tvrdy desky, to je pak maso! Jinak Vrtany zimmermany a ATE vubec nejsou spatny!

Napsal: úte 13.05.2008 19:18
od bavorak
ATE jsou dobrý.Měl jsem je na autě,ale rozdíl mezi ATE powerdisc a ATE klasika není žádný.

Napsal: úte 13.05.2008 19:28
od Huska
bavorak píše:ATE jsou dobrý.Měl jsem je na autě,ale rozdíl mezi ATE powerdisc a ATE klasika není žádný.
s tímto souhlasím jen částečně :-) v brzdném účinku jsem rozdíl téměř nepoznal, ale ve výdrži je značný ... powerdisk :mad:
ted mám Brembo+Textar, ale ATE+ATE je druhá nejlepší kombinace. Zimmerman je náchylný na zkřivení :-(

Napsal: úte 13.05.2008 19:33
od castro
vrtaný a drážkovaný kotouče - neslyšel jsem nikdy žádnou chválu od lidí co od brzd očekávají určité věci.. prý se zanesou ty drážky a brzdnej účinek je pak spíš slabší...

Napsal: úte 13.05.2008 19:42
od dsvatos
Brembo..

Napsal: úte 13.05.2008 20:07
od Player1
Zimmermann Sport Brakes kotouče (vrtané) a desky Formula taky od nich... Jsem s něma nadmíru spokojenej. Ještě se mi nepodařilo je ani trochu utahat. Sériovky by šly už dávno do kytek. Zatím na nich mám cca 3000km, takže uvidíme, jestli se časem nezkřiví...

Napsal: úte 13.05.2008 20:33
od Koby
měl jsem powerdisc a asi po 3000km zkroucený... Dobře, byl tam párkrát okruh, několikrát jiný řádění... ale stejně...

Napsal: úte 13.05.2008 20:50
od Addict
Na Zimmermanny mame snad nejvic reklamaci ze vsech kotoucu,musim zaklepat,ze Brembo+Textar zatim bez problemu a docela snad i Ferodo.
Jinak mi klidne pisni SZ a zitra jak budu v praci Ti zjistim za kolik by se daly Bremba kotouce zakl. rady nebo Max + desky Textar,mame tam na ne ted hodne zajimavou cenu a pro Bmw klub by se dala vymyslet jeste zajimavejsi.

Napsal: úte 13.05.2008 20:56
od martin33
Huska píše:
bavorak píše:ATE jsou dobrý.Měl jsem je na autě,ale rozdíl mezi ATE powerdisc a ATE klasika není žádný.
s tímto souhlasím jen částečně :-) v brzdném účinku jsem rozdíl téměř nepoznal, ale ve výdrži je značný ... powerdisk :mad:
ted mám Brembo+Textar, ale ATE+ATE je druhá nejlepší kombinace. Zimmerman je náchylný na zkřivení :-(
tak ATE powerdisc za 2000km zkroucené ted vrtané Zimmermany a originál desky a nemůžu si stěžovat už na nich mám 25000km desky druhý.

Napsal: úte 13.05.2008 22:12
od castro
POZN.: hlavně nové kotouče by se měly zajíždět a ne jim hned šlapat na krk.. to se pak zkroutí raz dva,... :!:

Napsal: úte 13.05.2008 22:15
od Player1
castro píše:POZN.: hlavně nové kotouče by se měly zajíždět a ne jim hned šlapat na krk.. to se pak zkroutí raz dva,... :!:
Přesně tak. Podle mě tohle může za ty reklamace, když to někdo neví.

Napsal: úte 13.05.2008 22:22
od Huska
Player1 píše:
castro píše:POZN.: hlavně nové kotouče by se měly zajíždět a ne jim hned šlapat na krk.. to se pak zkroutí raz dva,... :!:
Přesně tak. Podle mě tohle může za ty reklamace, když to někdo neví.
:-) počkám až budeš řešit kotouče při 10tis km ... pokud se někomu zkřiví behěm prvního tisíce tak je samozřejmě blb ... já jen píši vlastní zkušenosti. Zimmerman jsem vždy považoval za skvělé než jsme je namontovali na první A4 kdy odešli po 5tis km a pak ještě 2x stejný u Astry a jedné 325i.

Napsal: úte 13.05.2008 23:00
od Player1
Huska píše::-) počkám až budeš řešit kotouče při 10tis km ... pokud se někomu zkřiví behěm prvního tisíce tak je samozřejmě blb ... já jen píši vlastní zkušenosti. Zimmerman jsem vždy považoval za skvělé než jsme je namontovali na první A4 kdy odešli po 5tis km a pak ještě 2x stejný u Astry a jedné 325i.
Tak to potom chápu, že je nedoporučuješ :wink: Jak říkám, mám na nich jen 3000km, takže nemůžu objektivně posoudit, jak dlouho vydrží. Uvidíme no... :D

Napsal: úte 13.05.2008 23:29
od Addict
Jako Huska,fakt nejsme jelita,dokonce je to zapsano u predavaciho zakazkoveho listu,ktery zakaznik podepisuje pri prevzeti auta.Hodne velka cast zakazniku,kteri k nam jezdi nejsou u nas s brzdama 1.,jen pisu to co jsme nabrali za poslednich 6 let praxe v autoservisu.Denne od nas odjedou cca 4 auta kompletne s novyma brzdama vcetne vyjezdovek,sanitek Sumperske nemocnice,kde si nikdo se zajizdenim hlavu nelame a po prechod na Brembo ci Ferodo bez problemu.

Napsal: stř 14.05.2008 09:20
od Rejchy
Právě já jsem ty kotouče zajížděl jak blb,a stejně začaly po nějakých deseti tisících kopat,jenom lehce,ale kopaly.Na E34 jsem dával Bremba/Textar desky a na automatu ty brzdy dostávají zabrat víc a držej perfektně.

Napsal: stř 14.05.2008 10:39
od Koby
Kotouče jsem zajížděl, nejsem kokot.. zaprvý to psali v návodu, za druhý mi to řek mechoš...

Stejně se skřivili... Ate powedisc made in Germany... Nikdy víc.

Napsal: stř 14.05.2008 18:31
od Blackie
Já mám Bremba a naprostá spokojenost,nějakej ten tisíc už sem na tom najel osobně,něco předchozí majitel a naprostá spokojenost. Nic neklepe,nehází.

Napsal: ned 03.08.2008 21:26
od James
Který byste z těchle koupili:)? http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0