Stránka 1 z 1
Napsal: sob 10.05.2008 11:34
od HAMANN
Nekde jsem slysel ze hlavy na 2,5TDS praskaly z duvodu nedostatecneho odvadeni tepla z posledniho valce a tudis prehrati a nasledneho prasknuti, pry by stacilo malinko zvetsit a vylestit kanalky kolem 6eho valce a zivotnost by se vyrazne prodlouzila.? Nechci delat chytryho jen jsem to slysel tak jestli je to pravda.... Dik
Napsal: sob 10.05.2008 22:17
od Huska
HAMANN píše:Nekde jsem slysel ze hlavy na 2,5TDS praskaly z duvodu nedostatecneho odvadeni tepla z posledniho valce a tudis prehrati a nasledneho prasknuti, pry by stacilo malinko zvetsit a vylestit kanalky kolem 6eho valce a zivotnost by se vyrazne prodlouzila.? Nechci delat chytryho jen jsem to slysel tak jestli je to pravda.... Dik
toto byl problém Opelu omega kde byl šestý válec strčený až pod palubovkou.
Jinak TDS stejně jako všechny diesly světa jsou háklivé na nešetrné zahřívání (nerovnoměrné prohřátí motoru ... respektive vytáčení za studena). Kdo dodržuje tuto zásadu nikdy nebude mít problém s prasknuním hlavy !!!