Stránka 1 z 1
Napsal: pon 05.05.2008 09:27
od Pacey
Již předem se omlouvám za asi duplicitní dotaz, ale zajímaly by mne rozdíly ve spotřebě v reálu. Umím si přečíst co píše bmw za spotřeby, ale má někdo vyzkoušené tyto 3 motory jak se se spotřebou liší ve skutečném provozu? Chci si koupit kupéčko a rozhoduju se mezi těmito třemi motory.. Neni problém v německu stejný ročník pořídit za relativně stejné peníze proto bych chtěl vědět od lidí, kteří je mají bo to odzkoušeli jak jsou na tom...
Díky

Napsal: pon 05.05.2008 09:57
od jarda
koukni na spritmonitor.de
Napsal: pon 05.05.2008 10:01
od Danny
rozdíly nejsou prakticky žádné takže rozhodně 328 nebudeš litovat

Napsal: pon 05.05.2008 10:31
od patras
rozdily ve spotrebe nejsou vubec zadny .. vsechn tyhla auta zerou stejne pokud jedes stejne

Napsal: pon 05.05.2008 14:50
od Pacey
toho jsem se prave bal

Napsal: pon 05.05.2008 14:53
od castro
patras píše:rozdily ve spotrebe nejsou vubec zadny .. vsechn tyhla auta zerou stejne
pokud jedes stejnou nohou 
jen jsem malinko poupravil..
Napsal: pon 05.05.2008 15:01
od Pacey
tak ted jeste sehnat nejakou peknou 328 coupe

kdyby nekdo nahodou o necem vedel...
Napsal: pon 05.05.2008 15:03
od Fipo
co jsi já myslím

tak při klidné jízdě, opravdu klidné, bude nejúspornější 2,0i a to myslím, že i ve městě, s normální nohou bude nej 2,3i a jestli to budeš chtít honit, tak 2,8i

pro mě je nej kompromis asi 2,3i, ale ty rozdíly jsou v té spotřebě minimální to samé rozdíly u pojistek, jenže....když to pak sečteš a podtrhneš, 320i tě vyjde nejlevněji, když najedeš 20 tis ročně ušetříš podle mého asi 2000-3000 kč oproti 323i a tak 2-7000 kč u 328i.....ale to je ve finále tak minimální.....že to nemá cenu řešit

a ještě bych rád vzpomenul jednu podstatnou věc, když máš výkonější motor, nutí tě to využívat jeho potenciál, takže čím silnější motor, tím ryychleji budeš jezdit a o to větší bude spotřeba a provozní náklady....ale bavíme se o stokorunách

Napsal: pon 05.05.2008 18:44
od Pazdi
Fipo píše:...a ještě bych rád vzpomenul jednu podstatnou věc, když máš výkonější motor, nutí tě to využívat jeho potenciál, takže čím silnější motor, tím ryychleji budeš jezdit a o to větší bude spotřeba a provozní náklady....ale bavíme se o stokorunách

+ nějaký ty pokuty no...estli budeš jezdit rychleji a rychleji
jinak 328i a mám spotřebu tak max o litr až dva větší než s bývalou 316kou
bo sice budeš víc využívat potenciál motoru...ale na druhou stranu, kde pojedeš s 320 hodně "ostře", s 328 můžeš jet "klidnějc"....
Napsal: pon 05.05.2008 19:03
od patras
castro píše:patras píše:rozdily ve spotrebe nejsou vubec zadny .. vsechn tyhla auta zerou stejne
pokud jedes stejnou nohou 
jen jsem malinko poupravil..
to zase ne ... pokud jedes na spotrebu nebo kladu 320 na tom bude o malilinko lip nez vyzsi obsahy .. ale pokud pojdese s tema autama "stejne" rychle a stejne zrychlovat atd budou zrat stejne

Napsal: pon 05.05.2008 21:49
od Huska
asi půl roku jsme měli doma e36 320i touring M52 a dva moje sedany 323i a 328i ... rozhodně nejúspornější je 323i při stejném stylu žere o cca 0,2l/100km mín než 320i a 0,3-0,4l/100km mín než 328i. v praxi je to hodně o noze ... ty rozdíly jsou malé, ale rozhodně bych šel do 323 nebo 328
Napsal: pon 05.05.2008 22:46
od Mirda328
Fipo píše:co jsi já myslím

tak při klidné jízdě, opravdu klidné, bude nejúspornější 2,0i a to myslím, že i ve městě, s normální nohou bude nej 2,3i a jestli to budeš chtít honit, tak 2,8i

pro mě je nej kompromis asi 2,3i, ale ty rozdíly jsou v té spotřebě minimální to samé rozdíly u pojistek, jenže....když to pak sečteš a podtrhneš, 320i tě vyjde nejlevněji, když najedeš 20 tis ročně ušetříš podle mého asi 2000-3000 kč oproti 323i a tak 2-7000 kč u 328i.....ale to je ve finále tak minimální.....že to nemá cenu řešit

a ještě bych rád vzpomenul jednu podstatnou věc, když máš výkonější motor, nutí tě to využívat jeho potenciál, takže čím silnější motor, tím ryychleji budeš jezdit a o to větší bude spotřeba a provozní náklady....ale bavíme se o stokorunách

hele to je dobry,to at si 328i nekupuje, kdo to ma spocitany takhle, pac na to 3x slapnu (s 328i) a nadrz v prdeli:), ale taky se da jezdit hodne levne kolem 8l, ale neda se pocitat, ze neco usetris -proste vemu za litr a jedu bud levne nebo hodne utracim:) to si nevyberes, co noha, to spotreba

Napsal: pon 05.05.2008 22:51
od Mirda328
jo a jen tak mimochodem kdyz resite takhle naklady a spotrebu co kdyz se vam neco vyse.....? tak mas naklady treba 30tis u 323i klidne to tak nemuzete brat
Napsal: pon 05.05.2008 22:57
od Fipo
podle mě je nej 323i....má nejlepší poměr výkon/provoní náklady, ale rád připomenu, že ani 320i není k zatracení, je to přeci je 6 válec a 328i....je závodník a to je krása

každý si musí určit co chce, nejde říct, že jeden z těchto motorů je na **** a druhý je nejlepší

Napsal: pon 05.05.2008 23:12
od Mirda328
jj kazdy by se mel svest a pak urcit co pro nej bude nej,ale asi z toho vychazi nejlip 323 pac 2.8 uz je jina pojistka a to nekdo treba neutahne, myslim ze 320 zase nema takovej vykon

Napsal: úte 06.05.2008 20:34
od Pacey
zase co tak hledam na netu tak vetsi vyber je 323 nez 328.. tak jsem stale na vazkach no, nevim nevim..
Napsal: úte 06.05.2008 20:48
od Pazdi
kup hlavně to, co bude v lepším stavu...jestli bude libová 323 tak ju ber...přece jen lepší koupit tu 323 v top stavu než nějakýho šrota s 2.8motorem...jen kvůli motoru
Napsal: stř 07.05.2008 23:08
od Jiri
Přesně tak, hlavně ten stav. A nejdříve se rozhodni jak to auto budeš využívat a jak chceš jezdit a pak ti z toho vyjde ten motor. Já mám 320i tour M52 a jsem nad míru spokojený. Ale mám to spíše na pohodovou rodinnou jízdu a na to ta 320 stačí a hlavně spotřeba je stejná jak u bývalé 318i , za jinou kultůru. Šťastnou ruku

Napsal: čtv 08.05.2008 08:39
od GeorgosAc
Jiri píše:Přesně tak, hlavně ten stav. A nejdříve se rozhodni jak to auto budeš využívat a jak chceš jezdit a pak ti z toho vyjde ten motor. Já mám 320i tour M52 a jsem nad míru spokojený. Ale mám to spíše na pohodovou rodinnou jízdu a na to ta 320 stačí a hlavně spotřeba je stejná jak u bývalé 318i , za jinou kultůru. Šťastnou ruku

na pohodovou jizdu muzes mit i 328... jedina a vlastne obrovsky bezpecna vyhoda je kdyz potrebujes predjet bezpecne a rychle tak v 2,8 je to jinej fičák , nez v 2,0... proto doporucuji co nejsilnejsi... 323 - 328 .