Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.05.2008 09:27
od Pacey
Již předem se omlouvám za asi duplicitní dotaz, ale zajímaly by mne rozdíly ve spotřebě v reálu. Umím si přečíst co píše bmw za spotřeby, ale má někdo vyzkoušené tyto 3 motory jak se se spotřebou liší ve skutečném provozu? Chci si koupit kupéčko a rozhoduju se mezi těmito třemi motory.. Neni problém v německu stejný ročník pořídit za relativně stejné peníze proto bych chtěl vědět od lidí, kteří je mají bo to odzkoušeli jak jsou na tom...

Díky :wink:

Napsal: pon 05.05.2008 09:57
od jarda
koukni na spritmonitor.de

Napsal: pon 05.05.2008 10:01
od Danny
rozdíly nejsou prakticky žádné takže rozhodně 328 nebudeš litovat :D

Napsal: pon 05.05.2008 10:31
od patras
rozdily ve spotrebe nejsou vubec zadny .. vsechn tyhla auta zerou stejne pokud jedes stejne :)

Napsal: pon 05.05.2008 14:50
od Pacey
toho jsem se prave bal :D

Napsal: pon 05.05.2008 14:53
od castro
patras píše:rozdily ve spotrebe nejsou vubec zadny .. vsechn tyhla auta zerou stejne pokud jedes stejnou nohou :)

jen jsem malinko poupravil..

Napsal: pon 05.05.2008 15:01
od Pacey
tak ted jeste sehnat nejakou peknou 328 coupe :) kdyby nekdo nahodou o necem vedel...

Napsal: pon 05.05.2008 15:03
od Fipo
co jsi já myslím :) tak při klidné jízdě, opravdu klidné, bude nejúspornější 2,0i a to myslím, že i ve městě, s normální nohou bude nej 2,3i a jestli to budeš chtít honit, tak 2,8i :) pro mě je nej kompromis asi 2,3i, ale ty rozdíly jsou v té spotřebě minimální to samé rozdíly u pojistek, jenže....když to pak sečteš a podtrhneš, 320i tě vyjde nejlevněji, když najedeš 20 tis ročně ušetříš podle mého asi 2000-3000 kč oproti 323i a tak 2-7000 kč u 328i.....ale to je ve finále tak minimální.....že to nemá cenu řešit :-D a ještě bych rád vzpomenul jednu podstatnou věc, když máš výkonější motor, nutí tě to využívat jeho potenciál, takže čím silnější motor, tím ryychleji budeš jezdit a o to větší bude spotřeba a provozní náklady....ale bavíme se o stokorunách :)

Napsal: pon 05.05.2008 18:44
od Pazdi
Fipo píše:...a ještě bych rád vzpomenul jednu podstatnou věc, když máš výkonější motor, nutí tě to využívat jeho potenciál, takže čím silnější motor, tím ryychleji budeš jezdit a o to větší bude spotřeba a provozní náklady....ale bavíme se o stokorunách :)
+ nějaký ty pokuty no...estli budeš jezdit rychleji a rychleji :lol:
jinak 328i a mám spotřebu tak max o litr až dva větší než s bývalou 316kou
bo sice budeš víc využívat potenciál motoru...ale na druhou stranu, kde pojedeš s 320 hodně "ostře", s 328 můžeš jet "klidnějc"....

Napsal: pon 05.05.2008 19:03
od patras
castro píše:
patras píše:rozdily ve spotrebe nejsou vubec zadny .. vsechn tyhla auta zerou stejne pokud jedes stejnou nohou :)

jen jsem malinko poupravil..
to zase ne ... pokud jedes na spotrebu nebo kladu 320 na tom bude o malilinko lip nez vyzsi obsahy .. ale pokud pojdese s tema autama "stejne" rychle a stejne zrychlovat atd budou zrat stejne :)

Napsal: pon 05.05.2008 21:49
od Huska
asi půl roku jsme měli doma e36 320i touring M52 a dva moje sedany 323i a 328i ... rozhodně nejúspornější je 323i při stejném stylu žere o cca 0,2l/100km mín než 320i a 0,3-0,4l/100km mín než 328i. v praxi je to hodně o noze ... ty rozdíly jsou malé, ale rozhodně bych šel do 323 nebo 328

Napsal: pon 05.05.2008 22:46
od Mirda328
Fipo píše:co jsi já myslím :) tak při klidné jízdě, opravdu klidné, bude nejúspornější 2,0i a to myslím, že i ve městě, s normální nohou bude nej 2,3i a jestli to budeš chtít honit, tak 2,8i :) pro mě je nej kompromis asi 2,3i, ale ty rozdíly jsou v té spotřebě minimální to samé rozdíly u pojistek, jenže....když to pak sečteš a podtrhneš, 320i tě vyjde nejlevněji, když najedeš 20 tis ročně ušetříš podle mého asi 2000-3000 kč oproti 323i a tak 2-7000 kč u 328i.....ale to je ve finále tak minimální.....že to nemá cenu řešit :-D a ještě bych rád vzpomenul jednu podstatnou věc, když máš výkonější motor, nutí tě to využívat jeho potenciál, takže čím silnější motor, tím ryychleji budeš jezdit a o to větší bude spotřeba a provozní náklady....ale bavíme se o stokorunách :)
hele to je dobry,to at si 328i nekupuje, kdo to ma spocitany takhle, pac na to 3x slapnu (s 328i) a nadrz v prdeli:), ale taky se da jezdit hodne levne kolem 8l, ale neda se pocitat, ze neco usetris -proste vemu za litr a jedu bud levne nebo hodne utracim:) to si nevyberes, co noha, to spotreba :twisted:

Napsal: pon 05.05.2008 22:51
od Mirda328
jo a jen tak mimochodem kdyz resite takhle naklady a spotrebu co kdyz se vam neco vyse.....? tak mas naklady treba 30tis u 323i klidne to tak nemuzete brat

Napsal: pon 05.05.2008 22:57
od Fipo
podle mě je nej 323i....má nejlepší poměr výkon/provoní náklady, ale rád připomenu, že ani 320i není k zatracení, je to přeci je 6 válec a 328i....je závodník a to je krása :) každý si musí určit co chce, nejde říct, že jeden z těchto motorů je na **** a druhý je nejlepší 8)

Napsal: pon 05.05.2008 23:12
od Mirda328
jj kazdy by se mel svest a pak urcit co pro nej bude nej,ale asi z toho vychazi nejlip 323 pac 2.8 uz je jina pojistka a to nekdo treba neutahne, myslim ze 320 zase nema takovej vykon :?

Napsal: úte 06.05.2008 20:34
od Pacey
zase co tak hledam na netu tak vetsi vyber je 323 nez 328.. tak jsem stale na vazkach no, nevim nevim..

Napsal: úte 06.05.2008 20:48
od Pazdi
kup hlavně to, co bude v lepším stavu...jestli bude libová 323 tak ju ber...přece jen lepší koupit tu 323 v top stavu než nějakýho šrota s 2.8motorem...jen kvůli motoru

Napsal: stř 07.05.2008 23:08
od Jiri
Přesně tak, hlavně ten stav. A nejdříve se rozhodni jak to auto budeš využívat a jak chceš jezdit a pak ti z toho vyjde ten motor. Já mám 320i tour M52 a jsem nad míru spokojený. Ale mám to spíše na pohodovou rodinnou jízdu a na to ta 320 stačí a hlavně spotřeba je stejná jak u bývalé 318i , za jinou kultůru. Šťastnou ruku :)

Napsal: čtv 08.05.2008 08:39
od GeorgosAc
Jiri píše:Přesně tak, hlavně ten stav. A nejdříve se rozhodni jak to auto budeš využívat a jak chceš jezdit a pak ti z toho vyjde ten motor. Já mám 320i tour M52 a jsem nad míru spokojený. Ale mám to spíše na pohodovou rodinnou jízdu a na to ta 320 stačí a hlavně spotřeba je stejná jak u bývalé 318i , za jinou kultůru. Šťastnou ruku :)
na pohodovou jizdu muzes mit i 328... jedina a vlastne obrovsky bezpecna vyhoda je kdyz potrebujes predjet bezpecne a rychle tak v 2,8 je to jinej fičák , nez v 2,0... proto doporucuji co nejsilnejsi... 323 - 328 .