Stránka 1 z 1

Napsal: pon 31.03.2008 12:47
od jarda
Už podruhé mi dneska museli svařit výfuk... před časem mi prasknul zadní díl a dneska díl s katem. Říkám si že asi bude ten výfuk nahovno celej a chtělo by to vyměnit. Jenže se mi za to nechce dávat 20000... V obou případech mi prorezla trubka - katalyzátor i tlumič i ta třetí boule jsou snad v pořádku - co s tim? Dá se ty tři drahé díly uříznout a navařit na nový trubky, nebo co mi poradíte? Ještě jsem to nikdy neřešil tak vubec nevim...
díky

Napsal: pon 31.03.2008 14:38
od dsvatos
U ISa je výfuk trochu problém, no :( Hele, všechno jde, když se chce a seženeš šikovný lidi. Auto na zvedák, celej výfuk dolů a šikovnej svářeč ti to z nových trubek posvařuje a napasuje. :wink:

Napsal: pon 31.03.2008 14:41
od jarda
Díky díky.. a prosim Tě proč je to problém zrovna u ISa?

Napsal: pon 31.03.2008 14:43
od jarda
a teďka jsem si přečetl ve FAQ že ISa mají oválnou koncovku výfuku. Já mam klasickou malou kulatou - znamená to že tam mam neorigo, nebo měli první ročníky kulatou?

Napsal: pon 31.03.2008 14:59
od dsvatos
ISo má další rezonátor navíc, je to celý složitější, tedy i daražší. A IS-ek moc nejezdí, výfuků se moc neprodá a jsou oproti jiným motorizacím dražší :-(

Napsal: pon 31.03.2008 15:00
od dsvatos
A koncovku neřeš, já mám výfuk prokazatelně origo a koncovku mám taky kulatou. Kára je 11/93.

Napsal: pon 31.03.2008 15:03
od jarda
díky moc za pomoc, poptam se teda v servisu jak to vidí s vařenim :)

Napsal: pon 31.03.2008 16:48
od VELMEN
Já mazlika naštěstí koupil už s komplet antikorodovým výfukem a myslím,že je to dobrá investice pokud máš s autem plány do budoucna,ale vůbec nevim co to pŕijde..

Napsal: pon 31.03.2008 19:35
od dsvatos
On je tam z výroby Eberspacher, nebo jak se to píše, svody jsou nerezový, a výfuk jakoby "polonerez". Hrozně blbě se to svařuje nebo letuje mosazí. Můj otec byl 42 let svářeč, a měl se svařením toho laufu neskutečný problémy :evil: Neorigo zadní díl od Bosalu stojí myslím okolo 7-8 litrů, origo myslím 11. Ten Bosal vydrží pár let, origo už by to auto přežil

Napsal: pon 31.03.2008 19:36
od dsvatos
dsvatos píše:On je tam z výroby Eberspacher, nebo jak se to píše, svody jsou nerezový, a výfuk jakoby "polonerez". Hrozně blbě se to svařuje nebo letuje mosazí. Vůbec se to nechtělo chytit, trhalo se to. Nějakej debilní matroš..Můj otec byl 42 let svářeč, a měl se svařením toho laufu neskutečný problémy :evil: Neorigo zadní díl od Bosalu stojí myslím okolo 7-8 litrů, origo myslím 11. Ten Bosal vydrží pár let, origo už by to auto přežil

Napsal: úte 01.04.2008 19:24
od koki
co říkáte kluci na tento výfuk:
http://cgi.ebay.co.uk/FITS-BMW-318-iS-E ... dZViewItem

má ho někdo? uvažuju o něm

Napsal: čtv 03.04.2008 17:13
od VELMEN
Tak to je fešák to bude sound.