Stránka 1 z 2

Napsal: pát 28.03.2008 13:14
od Marrtin
Pekne video s vysvetlenim, bohuzel nemecky. Zajimave je ze se s 25% svorem nerozjede...

http://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk

Napsal: pát 28.03.2008 13:52
od calif
no taky sem cekal ze to vyjede, 25%dopadl jak bez svoru.......

Napsal: pát 28.03.2008 14:19
od Iwan
na tom neni nic divnyho :D

Napsal: pát 28.03.2008 14:39
od RuDoSh
pekne video! :)

Napsal: pát 28.03.2008 17:56
od Pete
Kdyby te stare 5 taky nalozil tak by jiste vyjela :wink:
Ten samosvor ma 25% z otaček, tudíš víc otáček víc síly k překonání kopce 8)

Napsal: pát 28.03.2008 21:05
od coupe328
Ta 6 bez difu..to byla tragedie,v zime to s ni musi byt teda sranda..tolik penez za auto a staci nacurat pod kolo a je to jako neohrabany mamut :oops:

Napsal: pát 28.03.2008 22:55
od Bohhy
Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........

Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor :wink:

Napsal: sob 29.03.2008 10:10
od coupe328
Ze by to byl aktivni diferencial? zminuji se o tom na tipcars..

Napsal: sob 29.03.2008 10:58
od castro
špatně vidim nebo ta 6 bez svoru je M6 ??? :?:

viděl jsem to krátce v práci, doma mi nefungují videa... :-/

Napsal: sob 29.03.2008 11:24
od miramax
je to m6, ale to neni samozrejme seriovka, rika tam ze specialne pro tento test tam dali obyc difer bez spery

Napsal: sob 29.03.2008 11:43
od uda
fajne video .....

Napsal: sob 29.03.2008 12:46
od LOPOLO
Pete píše:Kdyby te stare 5 taky nalozil tak by jiste vyjela :wink:
Ten samosvor ma 25% z otaček, tudíš víc otáček víc síly k překonání kopce 8)
Rekl bych, ze to neni o otackach ale o Newtnech, a 25% z temer nuly je jeste bliz nule a tak se to nerozjede.

Napsal: sob 29.03.2008 12:49
od LOPOLO
Bohhy píše:Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........

Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor :wink:
Mechosi vedej prd :-)

Napsal: sob 29.03.2008 13:03
od JaraX
Bohhy píše:Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........

Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor :wink:
elektronicky řízenej difer, myslím že to maj auta s DCT převodovkou, ale jistej si nejsem, každopadně to dělat budou :) a nemate to nahodou už u vás v Mku? nějakej elektronicky řizenej dif?

Napsal: sob 29.03.2008 13:50
od Bohhy
JaraX píše:
Bohhy píše:Me by zajimalo co to ma jako bejt. Chapu tamta 6ka je bez svoru, ta petka s 25% svorem a ta posledni sestka ma jako co za specialitu??? Dyt origo bmw vzdy dava bud bez svoru nebo s 25% svorem, tamto je obyc zapnutej protiprokluz a proste si ten comp pribrzdil to kolo co prokluzovalo .........

Ptal sem se mechose co nam servisoval eMko v autecu a ani ta nase nova M3 nema nejakej zvlatsni difer, normalni 25%svor :wink:
elektronicky řízenej difer, myslím že to maj auta s DCT převodovkou, ale jistej si nejsem, každopadně to dělat budou :) a nemate to nahodou už u vás v Mku? nějakej elektronicky řizenej dif?
Nene moc dobre sem si ji prohlizel zespoda a nic elektronickyho tam neni, prave to nam rikal ten typek, ze prej nikdy zadnej elektronickej diff bmw nedelalo, vsechno sou to klasicky svory.
A me osobne to taky nejde nejak do hlavy, co by ste chteli v difu udelat elektronickyho? Na vsechno v nem pusobi silenej kroutak. Ja proste nevim, az mi nekdo ukaze diff do kteryho vedou dratky, tak uverim.

Napsal: sob 29.03.2008 14:41
od miramax
Variable M Differenzialsperre.

Die Variable M Differenzialsperre verbessert das Anfahren auf rutschigem Untergrund erheblich und ermöglicht ein besonders sportliches Kurvenfahren, indem sie bei einer schnell durchfahrenen Kehre die Gefahr eines einseitigen Durchdrehens der Antriebsräder minimiert. Das System nutzt die unterschiedlichen Drehzahlen der Räder, um damit eine Axialkolbenpumpe anzutreiben. Diese Pumpe schließt dann variabel und feinfühlig eine Lamellenkupplung, die beide Halbachsen verbindet. Damit ist die Variable M Differenzialsperre nicht mehr abhängig von der Übertragungskraft des Antriebsrades mit der geringeren Haftung. Die Folge ist ein wesentlich höheres Traktionsvermögen als bei konventionellen Differenzialsperren.


volně přeloženo:
variabilni M spera vyrazne zlepsuje rozjezd na klouzavem povrchu a umoznuje skutecne sportovni projizdeni zatacek, tim ze pri rychlem prujezdu zatacky snizuje nebezpeci jednostranne protaceni pohaneneho kola. System vyuziva rozdilne otacky kol, aby pohanel axialni cerpadlo. Tato pumpa potom variabilne a citlive pripojuje lamelovou spojku, ktera spojuje obe poloosy. Proto uz neni variabilni m spera zavislana prenosu sily pohaneneho kola s minimalni prilnavosti. Vysledkem toho je vyrazne vyssi trakcni schopnost nez u konvencni spery.

Napsal: sob 29.03.2008 17:23
od JaraX
Elektronische Differentialsperre (EDS) ( VW)

Elektronická uzávěrka diferenciálu, při rozjezdě přibržďuje poháněná kola tak, aby nepřicházelo k prokluzování, při vyšších rychlostech se vypíná a jeho funkci přebírá ASR.

Napsal: sob 29.03.2008 17:26
od Pete
LOPOLO píše:
Pete píše:Kdyby te stare 5 taky nalozil tak by jiste vyjela :wink:
Ten samosvor ma 25% z otaček, tudíš víc otáček víc síly k překonání kopce 8)
Rekl bych, ze to neni o otackach ale o Newtnech, a 25% z temer nuly je jeste bliz nule a tak se to nerozjede.
Jak z nuly? ten motor ma pres 100 Nm už pri volnobehu přeci :P

Napsal: sob 29.03.2008 17:29
od JaraX
Pete píše:
LOPOLO píše:
Pete píše:Kdyby te stare 5 taky nalozil tak by jiste vyjela :wink:
Ten samosvor ma 25% z otaček, tudíš víc otáček víc síly k překonání kopce 8)
Rekl bych, ze to neni o otackach ale o Newtnech, a 25% z temer nuly je jeste bliz nule a tak se to nerozjede.
Jak z nuly? ten motor ma pres 100 Nm už pri volnobehu přeci :P
asi sem debil, ale podle mě kdyby te M5 dal kotel tak vyjede.

Napsal: sob 29.03.2008 17:35
od Pete
To JaraX, ja si to taky myslím a stojim si za tím 8)
Tech 25% točieveho momentu je při nejakem rozdílu otáček poloos a ta hodnota svornosti neni ani nahodou konstantní, ale nejakým zpusobem závislá práve na rozdílu otáček.Troufnu si napsat, že za určitých podmínek ma zdravej diferak z Mka mnohem vetsi svornost než 25% a stejně tak i třeba velmi malou, viz video(prostě to málo roštoval :lol: .