Stránka 1 z 1

Napsal: úte 25.03.2008 08:48
od fidzi
Jak je to s cenou v německu? Píše tam export 8400 a normální 9999. A jak se řeší odpočet DPH, když je to verze N1?

Napsal: úte 25.03.2008 12:23
od wacc
Ta nizsi cena bude asi pro prodej bez zaruky.
Co se DPH tyce, spravne by ti to mel platce prodat bez dane, pokud prokazes, ze jsi platce dane v CR a potvrdis mu, ze auto vyvazis do CR, kde se zavazujes priznat dan. Ovsem prakticky ti to tak asi malokdo bude chtit udelat, protoze nebude chtit riskovat problemy s financnim uradem, pokud ty tu dan v CR nepriznas.

Napsal: úte 25.03.2008 17:02
od fidzi
wacc píše:Ta nizsi cena bude asi pro prodej bez zaruky.
Co se DPH tyce, spravne by ti to mel platce prodat bez dane, pokud prokazes, ze jsi platce dane v CR a potvrdis mu, ze auto vyvazis do CR, kde se zavazujes priznat dan. Ovsem prakticky ti to tak asi malokdo bude chtit udelat, protoze nebude chtit riskovat problemy s financnim uradem, pokud ty tu dan v CR nepriznas.
No dobře DPH vs N1 nechme stranou. Takže teoreticky, když to vyvážím, tak to je za 8400? Není to nějaký odpočet jejich DPH, který zde budu doplácet?

Napsal: úte 25.03.2008 19:48
od Vlasta
Podle kalkulačky to vychází naprosto přesně. Pro export mimo EU je to za 8400, jinak za 9999. U ojetiny se platí DPH (Mwst) v zemi pořízení. Přestavba na N1 se dělá u aut, u kterých je to možné až v ČR, ale auto musí dovézt plátce DPH.

Napsal: úte 25.03.2008 19:57
od fidzi
Vlasta píše:Podle kalkulačky to vychází naprosto přesně. Pro export mimo EU je to za 8400, jinak za 9999. U ojetiny se platí DPH (Mwst) v zemi pořízení. Přestavba na N1 se dělá u aut, u kterých je to možné až v ČR, ale auto musí dovézt plátce DPH.
Mimo EU nebo Land? Jestli EU, tak tedy já budu platit 9999?

Napsal: úte 25.03.2008 20:05
od Fantucci
jak říká Vlasta
pokud je to nové auto, tak tě vyjde na těch 10k. od něj koupíš za těch 8,4 k a DPH(českou) zaplatíš českému finančáku - bez toho to snad ani nepřihlásíš bo jak to je.

ojetinu ti dají rovnou s německou DPH a tady pak neděláš nic.

Napsal: úte 25.03.2008 21:05
od fidzi
Fantucci píše:jak říká Vlasta
pokud je to nové auto, tak tě vyjde na těch 10k. od něj koupíš za těch 8,4 k a DPH(českou) zaplatíš českému finančáku - bez toho to snad ani nepřihlásíš bo jak to je.

ojetinu ti dají rovnou s německou DPH a tady pak neděláš nic.
Je to právě ojetina, právě s těmahle dvěma cenama.

Napsal: úte 25.03.2008 21:16
od Fantucci
a nemůže to být prostě cena s a bez DPH ?- třeba pro německý podnikatele bo tak.....

jinak to co psal wacc s tou zárukou je také možné.... třeba se mimo EU neuplatňují nějáké záruční doby bo tak... a ten rozdíl 19% je shoda okolností ...

Napsal: úte 25.03.2008 21:26
od fidzi
Fantucci píše:a nemůže to být prostě cena s a bez DPH ?- třeba pro německý podnikatele bo tak.....

jinak to co psal wacc s tou zárukou je také možné.... třeba se mimo EU neuplatňují nějáké záruční doby bo tak... a ten rozdíl 19% je shoda okolností ...
Nebude to to DPH. Je tam napsáno:... 8.400 EXPORT
— EUR 9.999

Napsal: úte 25.03.2008 21:37
od Vlasta
fidzi píše:8.400 EXPORT
To je cena pro obchodníka, pro endusera to bude těch 9999, pokud se neudělá přestavba na N1.

Napsal: úte 25.03.2008 21:50
od fidzi
Vlasta píše:
fidzi píše:8.400 EXPORT
To je cena pro obchodníka, pro endusera to bude těch 9999, pokud se neudělá přestavba na N1.
Ok. Děkuju.

Napsal: stř 26.03.2008 10:20
od wacc
Tak jsem si to spocetl az ted, a rozdil je tech 19%, coz je hodnota DPH.